als wat?quote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Iedereen schreeuwt constant en zonder humor door elkaar. Saaie gasten, en jack van Gelder is alleen leuk bij de tour de france.
Daarna Ron Jans met Heereveen die zingen helemaal niets in amsterdamquote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuke uitzending ..
Hopen dat we volgende week een blije Mario Been in de uitzending hebben die minimaal gelijk heeft gespeeld tegen PSV.
Forza! Daar hebben ze wel wat met trotse baasjes.quote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis bij Juve lijkt me wel wat.
"Wij zijn de beste van Rome. Wij zijn de beste van Milaan. Wij zijn de beste van.....
ITALIË! Jahahaaa!"
En terecht...iedereen die niet weet waar Kollumerzwaag ligt mag wat mij betreft tegen de muur gezet wordenquote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef alors het volgende:
Wehehe hij werd verbeterd![]()
Ja prima uitzending
Later zullen ze 2011 ongetwijfeld herinneren als het jaar van de Grote Zuiveringen.quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En terecht...iedereen die niet weet waar Kollumerzwaag ligt mag wat mij betreft tegen de muur gezet worden
Nou Kollumerzwaag is toch ook niet het beste gedeelte van Friesland...quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En terecht...iedereen die niet weet waar Kollumerzwaag ligt mag wat mij betreft tegen de muur gezet worden
"Myn herder is myn redder" is daar idd het levensmotto.quote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Nou Kollumerzwaag is toch ook niet het beste gedeelte van Friesland...
Of kom jij er vandaan?
Schiet mij maar lek danquote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gisteren was toevallig een zeldzaam goede uitzending. Spaan is ook prima als gastquote:Op maandag 18 april 2011 13:47 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk meestal naar de herhaling. Ik begrijp de zware kritiek nog steeds niet op het programma. Niet ieder voetbalprogramma kan zo briljant zijn als VI. Niet iedereen heeft Derksen en van der Gijp. Deze uitzending is dan ook weer de moeite waard. Alleen al omdat ze het nooit met elkaar eens zijn. Pluspunt is ook dat ze fragmenten gebruik kunnen maken. De opmerkingen van van der Gijp dat lengte belangrijk is kan dan ook worden uit de wereld geholpen.
Verder Spaan als vaste gast in plaats van Watereus. Yuri Mulder vervangen door Gerald Sibon. en op naar het volgende seizoen.
Of een relneger als vaste gast, winston bogarde ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 13:47 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk meestal naar de herhaling. Ik begrijp de zware kritiek nog steeds niet op het programma. Niet ieder voetbalprogramma kan zo briljant zijn als VI. Niet iedereen heeft Derksen en van der Gijp. Deze uitzending is dan ook weer de moeite waard. Alleen al omdat ze het nooit met elkaar eens zijn. Pluspunt is ook dat ze fragmenten gebruik kunnen maken. De opmerkingen van van der Gijp dat lengte belangrijk is kan dan ook worden uit de wereld geholpen.
Verder Spaan als vaste gast in plaats van Watereus. Yuri Mulder vervangen door Gerald Sibon. en op naar het volgende seizoen.
Hahah dat is wel een sneaky steekje.quote:
weer niet kijken dusquote:Op zondag 24 april 2011 13:35 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond: Keje Molenaar, Tom van 't Hek, Youri Mulder en als gast Feyenoord-trainer Mario Been.
quote:
Studio Ajax was goed vandaag, Wesley en Rafael waren te gastquote:
Niet zo moeilijk als je achter Boer Zoekt Vrouw geprogrammeerd zit. Eens kijken hoeveel Jack scoort op RTL13 achter Truckers op het ijs.quote:
Keje, is dat die ene met dat zeikende stemmetje?quote:Op zondag 24 april 2011 19:20 schreef Type-R het volgende:
Ik durf te wedden dat Keje vind dat de rode kaart van Engelaar terecht was
Net als Jan Mulder houdt ook Keje er vaak andere ideeën op na wat betreft kaarten, maar dat is niet omdat hij jou wil pesten hoorquote:Op zondag 24 april 2011 19:20 schreef Type-R het volgende:
Ik durf te wedden dat Keje vind dat de rode kaart van Engelaar terecht was
nee dat is kenner Tomquote:Op zondag 24 april 2011 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Keje, is dat die ene met dat zeikende stemmetje?
Eerst altijd even feyenoord butt-kissen over hun geweldige stadion.....quote:
irritant ja, zeker nog 10xquote:Op zondag 24 april 2011 22:23 schreef TC03 het volgende:
Aantal keren dat Mario Been 'nogmaals' zegt terwijl hij zichzelf niet herhaalt (tot nu toe): 1x
Waren ze ook.quote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sneijder en VD vaart zouden er toch bij zijn?
Was ook van korte duurquote:
Bij Studio Ajax ja.quote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sneijder en VD vaart zouden er toch bij zijn?
Oh je bedoelt in de uitzending?quote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"Op de dag dat de paus oproept tot vrede, juichen ajax fans voor een goal van Feyenoord"
[..]
Was ook van korte duur
Oh ja, maar zo werd studio voetbal ook genoemd eerst.quote:
Nog steeds als de eerste keer het woord 'Ajax' valt, standaard.quote:Op zondag 24 april 2011 22:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh ja, maar zo werd studio voetbal ook genoemd eerst.
Dat vind ik nou ook. Mooi om te zienquote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het juist wel een mooi moment van Castaignos.
Idem.quote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
"Ja, want dan heb je nog tijd om het goed te maken".quote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef bascross het volgende:
Youri Mulder weer huilen over fout van de grensrechter.Dus het falen van PSV bij grote kansen is niet beslissend? Altijd dat domme gezeik.
Terecht, sowieso die PSVers eerst heel stoer doen met die 10-0 en nu kansloos afgemaakt wordenquote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
Echt hé. Wat een kutmongoolquote:Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een ongelooflijke dombo die vent.Natuurlijk doe je dit niet een heel jaar, dit doe je omdat het om de titel gaat, sukkel.
Sowieso, net alsof je als profvoetballer motivatie nodig hebt om in de titelrace te blijven.quote:Op zondag 24 april 2011 22:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Echt hé. Wat een kutmongoolHet is toch logisch dat ze dat willen laten zien op zo'n belangrijk moment.
Sowieso, dat ze over de wissels heen kijken en die beelden de schuld geven. Wat dacht je van de wissels dan, lul?
Wat doet die mongool ook bij SV? Erger mij iedere keer kapot aan die hockeyer.quote:Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een ongelooflijke dombo die vent.Natuurlijk doe je dit niet een heel jaar, dit doe je omdat het om de titel gaat, sukkel.
De vrij vind ik wel een talentje, Vlaar vind ik wat minder.quote:Op zondag 24 april 2011 22:54 schreef TC03 het volgende:
Waarom heeft iedereen het altijd over Douglas terwijl we ook verdedigers als Vlaar en De Vrij hebben rondlopen?
Is dat een hockeyer? Ik ken die hele vent niet. Hij wekt behoorlijk wat irritatie op met z'n achterlijke meningen idd.quote:Op zondag 24 april 2011 22:57 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat doet die mongool ook bij SV? Erger mij iedere keer kapot aan die hockeyer.
Het zijn beide Nederlanders i.p.v. Brazilianen, dat vind ik wat belangrijker.quote:Op zondag 24 april 2011 22:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De vrij vind ik wel een talentje, Vlaar vind ik wat minder.
Hallo, tuurlijk heeft het invloed op de spelers, het hele stadion ging weer gigantisch achter de ploeg staan, dat telt echt wel mee.quote:Op zondag 24 april 2011 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso, net alsof je als profvoetballer motivatie nodig hebt om in de titelrace te blijven.![]()
Dit was puur en alleen voor de supporters die er zaten, goed voor de sfeer dat ze die beelden plots uit het niets laten zien, ipv een simpele tussenstand.
Het publiek was ook tekeer gegaan als het 'normaal' op het bord had gestaan.quote:Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef knep het volgende:
[..]
Hallo, tuurlijk heeft het invloed op de spelers, het hele stadion ging weer gigantisch achter de ploeg staan, dat telt echt wel mee.
En schijnbaar heeft PSV dus geen profvoetballers...
Bij de 1-0 gingen ze ook niet opeens beter spelen. En anders lieten ze gewoon de score zien en riepen ze het om. Dan had je precies hetzelfde effect en dat mag wel... Dus dat beelden laten zien is gewoon voor de supporters om het te zien en niet om persé meer sfeer te creëren.quote:Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef knep het volgende:
[..]
Hallo, tuurlijk heeft het invloed op de spelers, het hele stadion ging weer gigantisch achter de ploeg staan, dat telt echt wel mee.
En schijnbaar heeft PSV dus geen profvoetballers...
Jep, het is/was een ''hockey'' coach.quote:Op zondag 24 april 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat een hockeyer? Ik ken die hele vent niet. Hij wekt behoorlijk wat irritatie op met z'n achterlijke meningen idd.
en radio1 presentatorquote:Op zondag 24 april 2011 23:03 schreef bascross het volgende:
[..]
Jep, het is/was een ''hockey'' coach.
Om sfeer te creëren was idd misschien niet helemaal de bedoeling, maar ongelooflijk dat iemand vindt dat dit meer invloed heeft op de supporters dan een 'normale' tussenstand.quote:Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij de 1-0 gingen ze ook niet opeens beter spelen. En anders lieten ze gewoon de score zien en riepen ze het om. Dan had je precies hetzelfde effect en dat mag wel... Dus dat beelden laten zien is gewoon voor de supporters om het te zien en niet om persé meer sfeer te creëren.
Totaal irrelevant dus ook nog. Volgende week zit Frank de Boer er, wellicht gelijk de laatste keer dat ik naar dit programma kijk. Dit slaat werkelijk nergens op.quote:Op zondag 24 april 2011 23:03 schreef bascross het volgende:
[..]
Jep, het is/was een ''hockey'' coach.
Calimeroquote:Op zondag 24 april 2011 23:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat lullen die mensen ook altijd stom. "Twente is het meest stabiel". Kijk anders die wedstrijden eens, ze spelen allemaal net zo slecht en verliezen allemaal punten. Laatste tijd is Ajax de enige die geen punten laat liggen...
Ik bedoel niet dat Ajax gaat winnen. Maar dat je er sowieso niks over kan zeggen, en dat je dan niet met van die non argumenten moet komen als "meest stabiel" terwijl ze net zo onstabiel zijn als de restquote:
laat dan ook het doelpunt van PSV zien, zielige actie.quote:Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij de 1-0 gingen ze ook niet opeens beter spelen. En anders lieten ze gewoon de score zien en riepen ze het om. Dan had je precies hetzelfde effect en dat mag wel... Dus dat beelden laten zien is gewoon voor de supporters om het te zien en niet om persé meer sfeer te creëren.
Tuurlijk niet, dat doelpunt was geen enkele aanleiding tot feest.quote:Op zondag 24 april 2011 23:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
laat dan ook het doelpunt van PSV zien, zielige actie.
Inderdaad gewoon weer kansloze Amsterdammeractie. Wat een nare club is het toch.quote:Op zondag 24 april 2011 23:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2011 23:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon weer kansloze Amsterdammeractie. Wat een nare club is het toch.
Wtf?quote:Op zondag 24 april 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon weer kansloze Amsterdammeractie. Wat een nare club is het toch.
gewoon alles laten zien of niets.quote:Op zondag 24 april 2011 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat doelpunt was geen enkele aanleiding tot feest.
Dat vind jij.quote:
Dat zou irrelevant moeten zijn voor deze discussie, maar goed om te zien wat voor user jij bent.quote:
Bedoel je mijn post?quote:Op zondag 24 april 2011 22:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh ja, maar zo werd studio voetbal ook genoemd eerst.
quote:Op zondag 24 april 2011 18:59 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Studio Ajax was goed vandaag, Wesley en Rafael waren te gast
En nu Keje en Mario Been, moet lekker worden vanavond
Nee, iedereen had het steeds over "studio Ajax" toen met die soap rond Coronel en dergelijke en ze steeds over Ajax praatte daar. Net als Ajax international en zoquote:
Mongoolquote:
Haha vet grappig manquote:Op zondag 24 april 2011 23:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat hem maar, hij is voor Feyenoord.
Waarom dan niet de 1-1 uitzenden en na de 2-1 ophouden?quote:Op zondag 24 april 2011 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso, net alsof je als profvoetballer motivatie nodig hebt om in de titelrace te blijven.![]()
Dit was puur en alleen voor de supporters die er zaten, goed voor de sfeer dat ze die beelden plots uit het niets laten zien, ipv een simpele tussenstand.
NEE DAT MEEN JE NIET????quote:
Waarom zouden ze dat niet tijdens de wedstrijd mogen doen?quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef tcr het volgende:
[..]
Waarom dan niet de 1-1 uitzenden en na de 2-1 ophouden?
Als ze al goals willen uitzenden op die schermen, doe dit dan tijdens de rust...
Wat voegt de 1-1 dan toe? Ze hielden op na de 2-1 omdat Excelsior ging huilen. Wat een zielige mensen ook, ga dan hockey kijken of zo.quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef tcr het volgende:
[..]
Waarom dan niet de 1-1 uitzenden en na de 2-1 ophouden?
Als ze al goals willen uitzenden op die schermen, doe dit dan tijdens de rust...
Bij hockey doen ze dat ook, goals van andere wedstrijden laten zien.quote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat voegt de 1-1 dan toe? Ze hielden op na de 2-1 omdat Excelsior ging huilen. Wat een zielige mensen ook, ga dan hockey kijken of zo.
Och, och, och. Is het een keer Studio-Feyenoord, wil iedereen weer Studio-Ajax hebben. Het is ook nooit goed.quote:Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
Ook hebben ze het niet gehad over lucky Ajax met die buitenspelgoal_!
quote:Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och, och, och. Is het een keer Studio-Feyenoord, wil iedereen weer Studio-Ajax hebben. Het is ook nooit goed.
Oh eigenlijk volg ik het programma niet echt goed want het interesseert me nauwelijks. Maar ik zeg niet dat het nu niet goed is het is alleen iets dat ze hadden kunnen opmerkenquote:Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och, och, och. Is het een keer Studio-Feyenoord, wil iedereen weer Studio-Ajax hebben. Het is ook nooit goed.
Stop dan met trollen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh eigenlijk volg ik het programma niet echt goed want het interesseert me nauwelijks. Maar ik zeg niet dat het nu niet goed is het is alleen iets dat ze hadden kunnen opmerken![]()
FC Rijnmond de gekste
Het interesseert je blijkbaar genoeg om hier te komen reageren.quote:Op zondag 24 april 2011 23:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh eigenlijk volg ik het programma niet echt goed want het interesseert me nauwelijks. Maar ik zeg niet dat het nu niet goed is het is alleen iets dat ze hadden kunnen opmerken![]()
FC Rijnmond de gekste
heerlijk altijd een beetje trollenquote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het interesseert je blijkbaar genoeg om hier te komen reageren.
Tjah, je moet toch wat he als je cluppie 12e staat in de eerste divisie en niet eens van Fortuna Sittard kan winnen.quote:
Exactquote:Op zondag 24 april 2011 23:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Tjah, je moet toch wat he als je cluppie 12e staat in de eerste divisie en niet eens van Fortuna Sittard kan winnen.
Doe ik al vele jaren.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef alors het volgende:
[..]
jij weerga jij nu maar Cambuur aanmoedigen.
.quote:Deze week schuiven Youri Mulder, Ronald Koeman en Ronald Waterreus bij hem aan. Speciale gast is trainer Frank de Boer van Ajax.
Ik snap niet goed waarom ze zo vaak worden uitgenodigd. Ze hebben niets zinnigs te zeggen, niets spraakmakends en zijn ook niet grappig...quote:
Voor de grappen & de grollen hoef je sowieso niet naar SV te kijken ___!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom ze zo vaak worden uitgenodigd. Ze hebben niets zinnigs te zeggen, niets spraakmakends en zijn ook niet grappig...
Dat ze dan iets zinnigs zeggen, maar dat doen ze ook nooit.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Voor de grappen & de grollen hoef je sowieso niet naar SV te kijken ___!
Nooit is overdreven.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ze dan iets zinnigs zeggen, maar dat doen ze ook nooit.
Jan Mulder!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Voor de grappen & de grollen hoef je sowieso niet naar SV te kijken ___!
ben er weerquote:
ben geen kloon zzzzquote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik haat al die kut cloons, Waar is die FCU biatch van een paul btw.
Ok gedraag je een beetje normaal dan en niet zoals in het VI topic een beetje blij " heheh wie is er morgen gast? Huh wie hehehe" zitten te kutten.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef lamvarken het volgende:
naam : lamvarken
Lid : sinds gisteren
Kloon ; nee
Ben op dit forum gekomen via een link in me twitter acount.
nogmaals geen kloon
En jack met 1 hand op tafel zit.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Je zult tijdens de hele uitzending zien, dat de tafels soms een paar cm omhoog gaat..
he als je me beter kan , zaten we samen aan de rum , ben zo slecht nog niequote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey varken, pas op hé. Ik wil geen karbonade van je maken
Je kunt niet zomaar de harde kern van VBL FOK! binnentredenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:56 schreef lamvarken het volgende:
[..]
he als je me beter kan , zaten we samen aan de rum , ben zo slecht nog nie
hahaha harde kern , ben lamvarken heb geen kern nodig hahahaquote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar de harde kern van VBL FOK! binnentreden
Dan kijk je niet en reageer je ook vooral niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef lamvarken het volgende:
studio ajax waar de neuzen alleen over ajax kunnen lullen BAH
Fikstquote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef Smoofie het volgende:
Wel grappig dit. Youri FCT fapper. Ronald PSV fapper. Ronald K zoekt een club om te solliciteren, zal straks wel PSV zijn en F.Boer Ajax coach en ajax fapper jackie
Ronald K fapt op zichzelf, altijd maar 'daar heb IK mee getraind', 'die zijn voor het laatst kampioen geworden toen IK trainer was' etc, etc...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef Smoofie het volgende:
Wel grappig dit. Youri FCT fapper. Ronald PSV fapper. Ronald K neutraalish en F.Boer Ajax coach en ajax fapper jackie
kijk ook nietquote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dan kijk je niet en reageer je ook vooral niet.
Doei.
Klopt.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind Frank de Boer altijd lachen om te zien op de bank.Geniale kop.
Alles goed?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Amsterdam-noord, zuid,zuid-oost,west, oost, centrum ??
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahah Frank " je kan die beelden nu wel stopzetten"
Ik op woonboot in noordquote:
quote:
Dit soort reacties.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Wtf is dit man, gaan ze dit ook bij psv en twente doen??
Elke aflevering janken ze 40 min over ajax .. Ze mogen ook wel eens over ado ofzo praten.. Vleminxks die 4x scoordequote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dit soort reacties.
De hoofdgast is F de Boer, trainer van Ajax. Waar zal het dan grotendeels over gaan?
Als Preud Homme er volgende week zit als Twente bijvoorbeeld de beker wint gaan ze het vast wel een tijdje over Twente en het seizoen van Twente en blabla hebben.
Dus lul niet.
Donequote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Hoop dat ze het ook even vragen over waarom Mounir zijn hand niet schudt.
Is al een tijdje niet meer zo Mr Butthurtquote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke aflevering janken ze 40 min over ajax .. Ze mogen ook wel eens over ado ofzo praten.. Vleminxks die 4x scoorde
daarom kijk ik niet ajax tv , scheelt echtquote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke aflevering janken ze 40 min over ajax .. Ze mogen ook wel eens over ado ofzo praten.. Vleminxks die 4x scoorde
Heerenveen won nietquote:
Na 4 of 5 slechte acties en het niet schudden van de hand van de trainer dan mag je hem kapotfluiten, maar ik vind tijdens de opstelling omroepen fluiten een beetje lam.quote:
Ze zijn pas op de helft hoor, dat komt vast nog.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb het gekeken en het was behoorlijk saai.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:21 schreef msnk het volgende:
Ik besef me net dat ik Studio Ajax heb gemist, kutzooi
Ach wordt toch 10 keer herhaald
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heb het gekeken en het was behoorlijk saai.Ook met een vervelend pratende gast.
En daar was hij weer hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Waterreus mag weer wat over keepers zeggen.
Hij begint trouwens érg vaak een zin met: "We hebben het hier al vaker aan tafel over gehad"
Wellicht een idee om boven het reply-vakje zo'n grote blauwe banner/warning te plaatsen met " "GEEN AJAX TV COMMENTS PLAATSEN"? Scheelt een hoop denk ik zo.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
Dit topic heeft ook echt geen niveau meer trouwens, tragisch echt.
Wat dat betreft lijkt dit topic wel op SV.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
Dit topic heeft ook echt geen niveau meer trouwens, tragisch echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |