heerlijk altijd een beetje trollenquote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het interesseert je blijkbaar genoeg om hier te komen reageren.
Tjah, je moet toch wat he als je cluppie 12e staat in de eerste divisie en niet eens van Fortuna Sittard kan winnen.quote:
Exactquote:Op zondag 24 april 2011 23:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Tjah, je moet toch wat he als je cluppie 12e staat in de eerste divisie en niet eens van Fortuna Sittard kan winnen.
Doe ik al vele jaren.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef alors het volgende:
[..]
jij weerga jij nu maar Cambuur aanmoedigen.
.quote:Deze week schuiven Youri Mulder, Ronald Koeman en Ronald Waterreus bij hem aan. Speciale gast is trainer Frank de Boer van Ajax.
Ik snap niet goed waarom ze zo vaak worden uitgenodigd. Ze hebben niets zinnigs te zeggen, niets spraakmakends en zijn ook niet grappig...quote:
Voor de grappen & de grollen hoef je sowieso niet naar SV te kijken ___!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom ze zo vaak worden uitgenodigd. Ze hebben niets zinnigs te zeggen, niets spraakmakends en zijn ook niet grappig...
Dat ze dan iets zinnigs zeggen, maar dat doen ze ook nooit.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Voor de grappen & de grollen hoef je sowieso niet naar SV te kijken ___!
Nooit is overdreven.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ze dan iets zinnigs zeggen, maar dat doen ze ook nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |