heerlijk altijd een beetje trollenquote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het interesseert je blijkbaar genoeg om hier te komen reageren.
Tjah, je moet toch wat he als je cluppie 12e staat in de eerste divisie en niet eens van Fortuna Sittard kan winnen.quote:
Exactquote:Op zondag 24 april 2011 23:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Tjah, je moet toch wat he als je cluppie 12e staat in de eerste divisie en niet eens van Fortuna Sittard kan winnen.
Doe ik al vele jaren.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef alors het volgende:
[..]
jij weerga jij nu maar Cambuur aanmoedigen.
.quote:Deze week schuiven Youri Mulder, Ronald Koeman en Ronald Waterreus bij hem aan. Speciale gast is trainer Frank de Boer van Ajax.
Ik snap niet goed waarom ze zo vaak worden uitgenodigd. Ze hebben niets zinnigs te zeggen, niets spraakmakends en zijn ook niet grappig...quote:
Voor de grappen & de grollen hoef je sowieso niet naar SV te kijken ___!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom ze zo vaak worden uitgenodigd. Ze hebben niets zinnigs te zeggen, niets spraakmakends en zijn ook niet grappig...
Dat ze dan iets zinnigs zeggen, maar dat doen ze ook nooit.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Voor de grappen & de grollen hoef je sowieso niet naar SV te kijken ___!
Nooit is overdreven.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ze dan iets zinnigs zeggen, maar dat doen ze ook nooit.
Jan Mulder!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Voor de grappen & de grollen hoef je sowieso niet naar SV te kijken ___!
ben er weerquote:
ben geen kloon zzzzquote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik haat al die kut cloons, Waar is die FCU biatch van een paul btw.
Ok gedraag je een beetje normaal dan en niet zoals in het VI topic een beetje blij " heheh wie is er morgen gast? Huh wie hehehe" zitten te kutten.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef lamvarken het volgende:
naam : lamvarken
Lid : sinds gisteren
Kloon ; nee
Ben op dit forum gekomen via een link in me twitter acount.
nogmaals geen kloon
En jack met 1 hand op tafel zit.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Je zult tijdens de hele uitzending zien, dat de tafels soms een paar cm omhoog gaat..
he als je me beter kan , zaten we samen aan de rum , ben zo slecht nog niequote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey varken, pas op hé. Ik wil geen karbonade van je maken
Je kunt niet zomaar de harde kern van VBL FOK! binnentredenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:56 schreef lamvarken het volgende:
[..]
he als je me beter kan , zaten we samen aan de rum , ben zo slecht nog nie
hahaha harde kern , ben lamvarken heb geen kern nodig hahahaquote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar de harde kern van VBL FOK! binnentreden
Dan kijk je niet en reageer je ook vooral niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef lamvarken het volgende:
studio ajax waar de neuzen alleen over ajax kunnen lullen BAH
Fikstquote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef Smoofie het volgende:
Wel grappig dit. Youri FCT fapper. Ronald PSV fapper. Ronald K zoekt een club om te solliciteren, zal straks wel PSV zijn en F.Boer Ajax coach en ajax fapper jackie
Ronald K fapt op zichzelf, altijd maar 'daar heb IK mee getraind', 'die zijn voor het laatst kampioen geworden toen IK trainer was' etc, etc...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef Smoofie het volgende:
Wel grappig dit. Youri FCT fapper. Ronald PSV fapper. Ronald K neutraalish en F.Boer Ajax coach en ajax fapper jackie
kijk ook nietquote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dan kijk je niet en reageer je ook vooral niet.
Doei.
Klopt.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind Frank de Boer altijd lachen om te zien op de bank.Geniale kop.
Alles goed?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Amsterdam-noord, zuid,zuid-oost,west, oost, centrum ??
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahah Frank " je kan die beelden nu wel stopzetten"
Ik op woonboot in noordquote:
quote:
Dit soort reacties.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Wtf is dit man, gaan ze dit ook bij psv en twente doen??
Elke aflevering janken ze 40 min over ajax .. Ze mogen ook wel eens over ado ofzo praten.. Vleminxks die 4x scoordequote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dit soort reacties.
De hoofdgast is F de Boer, trainer van Ajax. Waar zal het dan grotendeels over gaan?
Als Preud Homme er volgende week zit als Twente bijvoorbeeld de beker wint gaan ze het vast wel een tijdje over Twente en het seizoen van Twente en blabla hebben.
Dus lul niet.
Donequote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Hoop dat ze het ook even vragen over waarom Mounir zijn hand niet schudt.
Is al een tijdje niet meer zo Mr Butthurtquote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke aflevering janken ze 40 min over ajax .. Ze mogen ook wel eens over ado ofzo praten.. Vleminxks die 4x scoorde
daarom kijk ik niet ajax tv , scheelt echtquote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke aflevering janken ze 40 min over ajax .. Ze mogen ook wel eens over ado ofzo praten.. Vleminxks die 4x scoorde
Heerenveen won nietquote:
Na 4 of 5 slechte acties en het niet schudden van de hand van de trainer dan mag je hem kapotfluiten, maar ik vind tijdens de opstelling omroepen fluiten een beetje lam.quote:
Ze zijn pas op de helft hoor, dat komt vast nog.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb het gekeken en het was behoorlijk saai.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:21 schreef msnk het volgende:
Ik besef me net dat ik Studio Ajax heb gemist, kutzooi
Ach wordt toch 10 keer herhaald
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heb het gekeken en het was behoorlijk saai.Ook met een vervelend pratende gast.
En daar was hij weer hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Waterreus mag weer wat over keepers zeggen.
Hij begint trouwens érg vaak een zin met: "We hebben het hier al vaker aan tafel over gehad"
Wellicht een idee om boven het reply-vakje zo'n grote blauwe banner/warning te plaatsen met " "GEEN AJAX TV COMMENTS PLAATSEN"? Scheelt een hoop denk ik zo.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
Dit topic heeft ook echt geen niveau meer trouwens, tragisch echt.
Wat dat betreft lijkt dit topic wel op SV.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
Dit topic heeft ook echt geen niveau meer trouwens, tragisch echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |