Elke aflevering janken ze 40 min over ajax .. Ze mogen ook wel eens over ado ofzo praten.. Vleminxks die 4x scoordequote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dit soort reacties.
De hoofdgast is F de Boer, trainer van Ajax. Waar zal het dan grotendeels over gaan?
Als Preud Homme er volgende week zit als Twente bijvoorbeeld de beker wint gaan ze het vast wel een tijdje over Twente en het seizoen van Twente en blabla hebben.
Dus lul niet.
Donequote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Hoop dat ze het ook even vragen over waarom Mounir zijn hand niet schudt.
Is al een tijdje niet meer zo Mr Butthurtquote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke aflevering janken ze 40 min over ajax .. Ze mogen ook wel eens over ado ofzo praten.. Vleminxks die 4x scoorde
daarom kijk ik niet ajax tv , scheelt echtquote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke aflevering janken ze 40 min over ajax .. Ze mogen ook wel eens over ado ofzo praten.. Vleminxks die 4x scoorde
Heerenveen won nietquote:
Na 4 of 5 slechte acties en het niet schudden van de hand van de trainer dan mag je hem kapotfluiten, maar ik vind tijdens de opstelling omroepen fluiten een beetje lam.quote:
Ze zijn pas op de helft hoor, dat komt vast nog.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb het gekeken en het was behoorlijk saai.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:21 schreef msnk het volgende:
Ik besef me net dat ik Studio Ajax heb gemist, kutzooi
Ach wordt toch 10 keer herhaald
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heb het gekeken en het was behoorlijk saai.Ook met een vervelend pratende gast.
En daar was hij weer hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Waterreus mag weer wat over keepers zeggen.
Hij begint trouwens érg vaak een zin met: "We hebben het hier al vaker aan tafel over gehad"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |