Waren ze ook.quote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sneijder en VD vaart zouden er toch bij zijn?
Was ook van korte duurquote:
Bij Studio Ajax ja.quote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sneijder en VD vaart zouden er toch bij zijn?
Oh je bedoelt in de uitzending?quote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"Op de dag dat de paus oproept tot vrede, juichen ajax fans voor een goal van Feyenoord"
[..]
Was ook van korte duur
Oh ja, maar zo werd studio voetbal ook genoemd eerst.quote:
Nog steeds als de eerste keer het woord 'Ajax' valt, standaard.quote:Op zondag 24 april 2011 22:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh ja, maar zo werd studio voetbal ook genoemd eerst.
Dat vind ik nou ook. Mooi om te zienquote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het juist wel een mooi moment van Castaignos.
Idem.quote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
"Ja, want dan heb je nog tijd om het goed te maken".quote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef bascross het volgende:
Youri Mulder weer huilen over fout van de grensrechter.Dus het falen van PSV bij grote kansen is niet beslissend? Altijd dat domme gezeik.
Terecht, sowieso die PSVers eerst heel stoer doen met die 10-0 en nu kansloos afgemaakt wordenquote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |