Hoeveel notes heb ik nodig voor 'n bestekset?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doe eens gezellig hierNiet met kanker schelden, dat levert je een note op.
dank jequote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doe normaal. Hier in VBL schelden we niet met kanker en gaan we normaal met elkaar om. On-topic weer.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb ik nodig voor 'n bestekset?
Serieus??quote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind dat er ook geen fuck meer mag worden gezegd dan, toch ongelofelijk, de hele tijd neuken zeggen, kan toch niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe normaal. Hier in VBL schelden we niet met kanker en gaan we normaal met elkaar om. On-topic weer.
Nooit geweest ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef lamvarken het volgende:
Vind waterreus niet echt van waarde aan tafel,jammer
Bij CL-wedstrijden zit hij ook alleen maar dingen te zeggen die iedereen al weet.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef lamvarken het volgende:
Vind waterreus niet echt van waarde aan tafel,jammer
Ik vind Jan Mulder vaak wel leuk, al begint die soms ook raar te praten.quote:
Kaolo hard..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
Het wachten is op de eerste stoere jongen die scheld met het K-woord
Inderdaad. Van de trieste Barça-acties hebben ze ook weer eens niets laten zien. Alleen gezeik over Chelsea en Real.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:25 schreef gnilrednoz het volgende:
Chelsea voelde zich genaaid? Haal je tong toch eens uit de reet van alles wat Barça is, kut NOS, kut Barça-baffers. Chelsea is genaaid. Heeft niks met voelen te maken. En ook niet met slechte verliezers. Wat een walgelijke kontenlikkers bij de NOS man. Jack van Gelder, ik kon de fapgeluiden afgelopen clasico hier horen, smerige Barça-fapper
Twentenaren?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef tong80 het volgende:
Ik heb genoten van Frank de Boer. Eindelijk een coach die zegt wat ie denkt. Koeman liep met hem mee omdat ie het zelf nooit durfde. Erg leuke uitzending met PSVers Ajacieden en Twentenaren aan tafel.
Goede samenvatting van de afgelopen 6 maanden Studio Voetbal.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:55 schreef 16meter het volgende:
, alleen maar Barca-gefap en niet interessante meningen.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
Youri, Ronald Waterreus, Arno Vermeulen en Ronald de Boer vanavond in Studio Voetbal
Jack is voor AFC.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:49 schreef Hoolii het volgende:
Uitzending half uur vertraagd!
Jack zit nog uit te huilen met zijn ajax mattiesssssssss
Dat eerste dus?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
Jan Mulder twitterde dat hij op weg naar Studio Voetbal ging. Of hij komt van een koude kermis thuis, of Jack vergat hem.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Geo3kant het volgende:
Die glimlach.. wtf, is hij overgestapt op een andere club?
quote:
Dat is allemaal nep , hij wil gewoon te graag laten zien dat hij het niet erg vind dat Ajax heeft verloren.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Geo3kant het volgende:
Die glimlach.. wtf, is hij overgestapt op een andere club?
Gingen geruchten dat ze hem een beetje zat waren.. zijn gedrag etc,dunnow hoeveel er van waar is. Verder prima keeper.quote:
Klopt, hij scheen nogal kinderachtig om te gaan met z'n vervanger (ik ga z'n naam niet proberen te typen).quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gingen geruchten dat ze hem een beetje zat waren.. zijn gedrag etc,dunnow hoeveel er van waar is. Verder prima keeper.
Ik dacht bijna dat het twee vergroot glazen waren.. zo groot.. maar hij wil slim overkomen, die 'uhhs' helpen daar niet bij.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef GGMM het volgende:
Ronald de boer heeft z'n intellectuele bril op.
Of dit jaar ook gewoon niet in Enschede.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is mooi.. al die fan acties, maar mijn broer is bij het kampioensfeest geweest vorig jaar en blijkbaar was dat best matig tegenover PSV kampioensfeesten..
Volgend jaar maar weer in eindhoven dan![]()
Sowieso wil ik als psv fan kampioen worden en dat zit er niet in.. dus dan maar CL voorronde.quote:
Als Twente verliest heb je ook CL voorronde.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Sowieso wil ik als psv fan kampioen worden en dat zit er niet in.. dus dan maar CL voorronde.
En daarnaast, ja ik gun het jouw minder/niet
Knappe prestatie.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef rubbereend het volgende:
Bommel toch prachtig, in vier landen kampioen
Spanje?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knappe prestatie.
(Nederland, Dutsland, Italië en...?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |