Ja, rode kaarten is ook schorsing voor de competitie.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:48 schreef Roi het volgende:
als we in de bekerfinale kaarten halen heeft dat dan nog invloed op de competitie? bijvoorbeeld bij rood dat de schorsing ook telt voor de eredivisie.
Lijkt mij zeker een goede optiequote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef Scorpie het volgende:
Die spits van AZ halen, is weliswaar geen echte Ajax spits maar rendement heeftie wel.
Blijft een kromme regel. Waarom rode kaarten wel en gele kaarten niet meetellen? Totaal inconsequent vind ik.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, rode kaarten is ook schorsing voor de competitie.
Ok, doe maar Ruiz en Douglas een rode kaart aannaaien dan volgende week.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, rode kaarten is ook schorsing voor de competitie.
Is ook krom vind ik. Had het liefst helemaal apart gezien.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Blijft een kromme regel. Waarom rode kaarten wel en gele kaarten niet meetellen? Totaal inconsequent vind ik.
De Boerquote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef msnk het volgende:
De Boer lekker kort en helder"Klein lijstje, Dost staat erop, Sigthorsson staat erop, ja er komt iemand"
Ergens in het begin van het jaar volgens mijquote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef MCH het volgende:
Heeft Ajax dit seizoen de ranglijst al aangevoerd? Is dat trouwens een unicum mocht Ajax kampioen worden door pas op de laatste speeldag eerste te staan?
Ga dan voor Armenteros...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef ShaoliN het volgende:
Zijn die gasten van Heracles niet iets voor Ajax? (overtoom & everton)
De jong is als centrumspits echt een slappe zak.
Geen 1 keer inderdaad. Alleen PSV en Twente hebben boven aangestaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef MCH het volgende:
Heeft Ajax dit seizoen de ranglijst al aangevoerd? Is dat trouwens een unicum mocht Ajax kampioen worden door pas op de laatste speeldag eerste te staan?
Nee, of bedoel je voor Ajax? Maar wel de eerste keer dat twee teams tegen elkaar uitmaken wie er kampioen wordt volgens mij.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef MCH het volgende:
Is dat trouwens een unicum mocht Ajax kampioen worden door pas op de laatste speeldag eerste te staan?
3xquote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel wedstrijden in de afgelopen vijf jaar is de schaal wel niet aanwezig geweest bij een wedstrijd van Ajax?
Niet waar.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen 1 keer inderdaad. Alleen PSV en Twente hebben boven aangestaan.
My bad, was het vergetenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet waar.
Ajax heeft 3 speelrondes bovenaan gestaan:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Als we weer eens kampioen worden zal hij wel komen feesten.
quote:Op zondag 24 april 2011 15:58 schreef FireFox1 het volgende:
JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH
GELUKKIG MAAR
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van Barcelona dan van Ajax
Altijd al geweest
Geen thuiswedstijd. Anders wordt het in de AEgon zaal opgenomen, ik ben er wel is bij geweestquote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef msnk het volgende:
Wtf is er mis met Studio Ajax vandaag. Geen publiek, gast die zo... Meh... praat. Meh.... Alles meh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |