Vleminckx ook. Ze zijn allebei niet goed genoeg. Allebei Ado/NEC niveau.quote:
Vleminckx 23 in een nog veel slechter teamquote:Op zondag 1 mei 2011 20:38 schreef Morendo het volgende:
We moeten gewoon Boelykin overnemen. Die trapt er in een middelmatig team meer dan 20 in.
Dat weet ik, maar het idee van zo'n type speler zou in mijn opzicht niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef Morendo het volgende:
Ik maakte mbt het halen van Boelykin een grapje.
Siggie of Matavz beterquote:Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het idee van zo'n type speler zou in mijn opzicht niet verkeerd zijn.
Dost dus. Zelfde type speler, Nederlander en nog maar 21 jaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het idee van zo'n type speler zou in mijn opzicht niet verkeerd zijn.
Mwa die voetbalt amper mee, en is puur spits en niks meer.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dost dus. Zelfde type speler, Nederlander en nog maar 21 jaar.
Dost is niet slecht, maar ik weet het niet. Dost/Huntelaar vs siggie/matavz typequote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dost dus. Zelfde type speler, Nederlander en nog maar 21 jaar.
Bulykin ookquote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Mwa die voetbalt amper mee, en is puur spits en niks meer.
Ik weet toch dat je niet te overtuigen bent, maar ik weet wel dat je geen Ado wedstrijden kijkt.quote:
Ik heb bijna alle ADO wedstrijden gekekenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:48 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Ik weet toch dat je niet te overtuigen bent, maar ik weet wel dat je geen Ado wedstrijden kijkt.
Dan vind ik het opvallen dat jij niet inziet dat Bulykin goed meevoetbalt hij heeft dan ook gewoon 6 assists.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle ADO wedstrijden gekeken
Cruyff komt toch in het technische beleidquote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Pedroso het volgende:
Ik ga er trouwens vanuit dat de scouts van Ajax hun werk een keer gaan doen. Vraag me toch al af wat bv een van der Zee nou de hele dag doet. Verdient tonnen en er komt geen fatsoenlijke speler vandaan.
Dost kan ook goede assists geven.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Dat vind ik dat opvallen dat jij niet inziet dat Bulykin goed meevoetbalt hij heeft dan ook gewoon 6 assists.
Ok man je hebt gelijk!. Ik zei al van te voren dat ik toch niet had verwacht je te overtuigen.quote:
Iddquote:Op zondag 1 mei 2011 20:54 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Ok man je hebt gelijk!. Ik zei al van te voren dat ik toch niet had verwacht je te overtuigen.
Nooit.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:55 schreef TheDutchguy het volgende:
Als je trouwens zoekt naar een spits die veel assists geeft kom je bij De Jong uit (Van Twente dan). Heeft al 8 assists gegeven dit seizoen. Misschien die toch maar halen voor 10 miljoen?
De jong komt de laatste tijd wel weer terug moet ik zeggen. Soms nog de fout in, maar hij doet het toch goed atm.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef Morendo het volgende:
Tja, ik heb wel een zwak voor beide broers De Jong. Misschien niet het meest getalenteerd, maar wel altijd intelligent en met een enorme inzet spelend.
Ik snapte sowieso niet waarom Enoh erin kwam. Het leidde direct de onrustige periode in.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:59 schreef Smoofie het volgende:
Over vandaag btw, Enoh had wel bijna de wedstrijd verpest heh voor ons
De Zeeuw bleef iets daarvoor liggen in een duel dus hij zal wel geblesseerd zijn geraakt.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik snapte sowieso niet waarom Enoh erin kwam. Het leidde direct de onrustige periode in.
Beide weg wat mij betreft, Aissati vind ik echt helemaal niksquote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef Morendo het volgende:
Wat moet er eigenlijk gebeuren met Aissati en Jan Arie wanneer zij terugkeren? Meer in het algemeen: welke middenvelders kunnen volgend jaar vertrekken, we hebben er namelijk nog al wat.
Geen idee, De jong, Eriksen en De Zeeuw kunnen blijven. Lodeiro ook(schijnt toch heel goed te zijn) Enoh..verkopen als het kan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef Morendo het volgende:
Wat moet er eigenlijk gebeuren met Aissati en Jan Arie wanneer zij terugkeren? Meer in het algemeen: welke middenvelders kunnen volgend jaar vertrekken, we hebben er namelijk nog al wat.
Waarom zou je zoeken naar een spits die veel assists geeft? Ik heb liever een spits die er minimaal 25 maakt...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:55 schreef TheDutchguy het volgende:
Als je trouwens zoekt naar een spits die veel assists geeft kom je bij De Jong uit (Van Twente dan). Heeft al 8 assists gegeven dit seizoen. Misschien die toch maar halen voor 10 miljoen?
Ik heb het liefst een centrumspits die 15 assists maakt en dan nog eens 20 keer scoort. Een beetje zoals Kluivert, Ibrahimovic, Pantelic. Dat komt het gehele spel ook zeer ten goede.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom zou je zoeken naar een spits die veel assists geeft? Ik heb liever een spits die er minimaal 25 maakt...
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een centrumspits die 15 assists maakt en dan nog eens 20 keer scoort. Een beetje zoals Kluivert, Ibrahimovic
, Pantelic een beetje
. Dat komt het gehele spel ook zeer ten goede.
Dat wil iedereen, maar ik vind het aantal assists geen eerste reden om een spits te halen. Doelpunten gaan voor assists!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een centrumspits die 15 assists maakt en dan nog eens 20 keer scoort. Een beetje zoals Kluivert, Ibrahimovic, Pantelic. Dat komt het gehele spel ook zeer ten goede.
Ik vind niet dat je dat afzonderlijk kunt zien. Als je zo redeneert dan was Huntelaar een betere spits voor Ajax dan Ibrahimovic of Kluivert, en dat is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat wil iedereen, maar ik vind het aantal assists geen eerste reden om een spits te halen. Doelpunten gaan voor assists!
We hebben zelfs spitsen gehad die meer assists hadden dan doelpunten (Petterson)quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dat afzonderlijk kunt zien. Als je zo redeneert dan was Huntelaar een betere spits voor Ajax dan Ibrahimovic of Kluivert, en dat is natuurlijk onzin.
Overtoom is geen spits en ze zijn beide weer rond de 1,70. Ik zou er wel weer eens een voorzet in willen zien vliegen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef ShaoliN het volgende:
Zijn die gasten van Heracles niet iets voor Ajax? (overtoom & everton)
De jong is als centrumspits echt een slappe zak.
En de IJslanders hebben een beter moraal dan Marokkanen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef Scorpie het volgende:
Die spits van AZ halen, is weliswaar geen echte Ajax spits maar rendement heeftie wel.
Ja, rode kaarten is ook schorsing voor de competitie.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:48 schreef Roi het volgende:
als we in de bekerfinale kaarten halen heeft dat dan nog invloed op de competitie? bijvoorbeeld bij rood dat de schorsing ook telt voor de eredivisie.
Lijkt mij zeker een goede optiequote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef Scorpie het volgende:
Die spits van AZ halen, is weliswaar geen echte Ajax spits maar rendement heeftie wel.
Blijft een kromme regel. Waarom rode kaarten wel en gele kaarten niet meetellen? Totaal inconsequent vind ik.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, rode kaarten is ook schorsing voor de competitie.
Ok, doe maar Ruiz en Douglas een rode kaart aannaaien dan volgende week.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, rode kaarten is ook schorsing voor de competitie.
Is ook krom vind ik. Had het liefst helemaal apart gezien.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Blijft een kromme regel. Waarom rode kaarten wel en gele kaarten niet meetellen? Totaal inconsequent vind ik.
De Boerquote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef msnk het volgende:
De Boer lekker kort en helder"Klein lijstje, Dost staat erop, Sigthorsson staat erop, ja er komt iemand"
Ergens in het begin van het jaar volgens mijquote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef MCH het volgende:
Heeft Ajax dit seizoen de ranglijst al aangevoerd? Is dat trouwens een unicum mocht Ajax kampioen worden door pas op de laatste speeldag eerste te staan?
Ga dan voor Armenteros...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef ShaoliN het volgende:
Zijn die gasten van Heracles niet iets voor Ajax? (overtoom & everton)
De jong is als centrumspits echt een slappe zak.
Geen 1 keer inderdaad. Alleen PSV en Twente hebben boven aangestaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef MCH het volgende:
Heeft Ajax dit seizoen de ranglijst al aangevoerd? Is dat trouwens een unicum mocht Ajax kampioen worden door pas op de laatste speeldag eerste te staan?
Nee, of bedoel je voor Ajax? Maar wel de eerste keer dat twee teams tegen elkaar uitmaken wie er kampioen wordt volgens mij.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef MCH het volgende:
Is dat trouwens een unicum mocht Ajax kampioen worden door pas op de laatste speeldag eerste te staan?
3xquote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel wedstrijden in de afgelopen vijf jaar is de schaal wel niet aanwezig geweest bij een wedstrijd van Ajax?
Niet waar.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen 1 keer inderdaad. Alleen PSV en Twente hebben boven aangestaan.
My bad, was het vergetenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet waar.
Ajax heeft 3 speelrondes bovenaan gestaan:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Als we weer eens kampioen worden zal hij wel komen feesten.
quote:Op zondag 24 april 2011 15:58 schreef FireFox1 het volgende:
JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH
GELUKKIG MAAR
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van Barcelona dan van Ajax
Altijd al geweest
Geen thuiswedstijd. Anders wordt het in de AEgon zaal opgenomen, ik ben er wel is bij geweestquote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef msnk het volgende:
Wtf is er mis met Studio Ajax vandaag. Geen publiek, gast die zo... Meh... praat. Meh.... Alles meh
Ik ga op 15-5-2011 om 16:45 een nieuw thuisshirt kopen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef IDisposable het volgende:
Ik ga drie sterren met de datum 15-5-2011 op mijn been laten tatoeëren.
Picsquote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef IDisposable het volgende:
Ik ga drie sterren met de datum 15-5-2011 op mijn been laten tatoeëren.
Een beetje wel maar bij thuiswedstrijden zijn er meestal interessantere gastenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:03 schreef msnk het volgende:
Als dat trouwens zo is zou dat dus betekenen dat iedere keer dat ik Studio Ajax heb gekeken ze een thuiswedstrijd hadden gespeeld, da's toevallig
[..]
Pics
Dit vond ik wel ironisch trouwens.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
Blijkbaar is er iets mis gegaan bij Halcon's opvoeding.
Vertel jochie, lucht je hartquote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef msnk het volgende:
Wat een poll ook, in het Ajax-topic
[..]
Dit vond ik wel ironisch trouwens.
J0rdiiiiiquote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef IDisposable het volgende:
Ik zie dat er al een Judas heeft gestemd.
quote:Q: Welk jaar speelde Ajax hun eerste Europa Cup finale?
A: 1971
Q: Voor welke club speelde Keje Molenaar de meeste wedstrijden?
A: Ajax
Altijd mooi meegenomen toch als je hem wint.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef GGMM het volgende:
2 weken wachten.
Boeit die bekerfinale jullie ook helemaal geen reet?
Yup.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef GGMM het volgende:
2 weken wachten.
Mij ook niet inderdaad. Al zovaak gewonnen en gespeeld. Ik wil gewoon een titelquote:
In de zin van dat ik het Twente absoluut niet gun om de dubbel te pakken.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef GGMM het volgende:
2 weken wachten.
Dat kan je op 2 manieren uitleggen natuurlijk, ze kunnen van bekerwinst ook overmoedig worden, wat mij betreft winnen we gewoon beiden maar tig keer belangrijker is de titelquote:Op maandag 2 mei 2011 00:06 schreef Morendo het volgende:
De beker boeit mij zeker wel. Al is het alleen al om Twente niet het morele voordeel van een bekerwinst op ons te geven.
Hoe dan ook, je kan het je helemaal niet veroorloven om op voorhand te zeggen dat de bekerfinale er niet toe doet. Voor de jonge ploeg van de Boer kan het zelfs wel goed uitpakken dat er nog een week gecoacht kan worden na de beker. Zowel bij winst, als bij verlies.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan je op 2 manieren uitleggen natuurlijk, ze kunnen van bekerwinst ook overmoedig worden, wat mij betreft winnen we gewoon beiden maar tig keer belangrijker is de titel
Ik hoop Ajax, maar ik ben bang dat Twente een maatje te groot is. Zeker nu Ruiz weer in vorm is zal het erg lastig worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
Poll: Wie wordt kampioen?
• Ajax
• FC Twente
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |