Vleminckx ook. Ze zijn allebei niet goed genoeg. Allebei Ado/NEC niveau.quote:
Vleminckx 23 in een nog veel slechter teamquote:Op zondag 1 mei 2011 20:38 schreef Morendo het volgende:
We moeten gewoon Boelykin overnemen. Die trapt er in een middelmatig team meer dan 20 in.
Dat weet ik, maar het idee van zo'n type speler zou in mijn opzicht niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef Morendo het volgende:
Ik maakte mbt het halen van Boelykin een grapje.
Siggie of Matavz beterquote:Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het idee van zo'n type speler zou in mijn opzicht niet verkeerd zijn.
Dost dus. Zelfde type speler, Nederlander en nog maar 21 jaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het idee van zo'n type speler zou in mijn opzicht niet verkeerd zijn.
Mwa die voetbalt amper mee, en is puur spits en niks meer.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dost dus. Zelfde type speler, Nederlander en nog maar 21 jaar.
Dost is niet slecht, maar ik weet het niet. Dost/Huntelaar vs siggie/matavz typequote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dost dus. Zelfde type speler, Nederlander en nog maar 21 jaar.
Bulykin ookquote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Mwa die voetbalt amper mee, en is puur spits en niks meer.
Ik weet toch dat je niet te overtuigen bent, maar ik weet wel dat je geen Ado wedstrijden kijkt.quote:
Ik heb bijna alle ADO wedstrijden gekekenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:48 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Ik weet toch dat je niet te overtuigen bent, maar ik weet wel dat je geen Ado wedstrijden kijkt.
Dan vind ik het opvallen dat jij niet inziet dat Bulykin goed meevoetbalt hij heeft dan ook gewoon 6 assists.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle ADO wedstrijden gekeken
Cruyff komt toch in het technische beleidquote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Pedroso het volgende:
Ik ga er trouwens vanuit dat de scouts van Ajax hun werk een keer gaan doen. Vraag me toch al af wat bv een van der Zee nou de hele dag doet. Verdient tonnen en er komt geen fatsoenlijke speler vandaan.
Dost kan ook goede assists geven.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Dat vind ik dat opvallen dat jij niet inziet dat Bulykin goed meevoetbalt hij heeft dan ook gewoon 6 assists.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |