Ok man je hebt gelijk!. Ik zei al van te voren dat ik toch niet had verwacht je te overtuigen.quote:
Iddquote:Op zondag 1 mei 2011 20:54 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Ok man je hebt gelijk!. Ik zei al van te voren dat ik toch niet had verwacht je te overtuigen.
Nooit.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:55 schreef TheDutchguy het volgende:
Als je trouwens zoekt naar een spits die veel assists geeft kom je bij De Jong uit (Van Twente dan). Heeft al 8 assists gegeven dit seizoen. Misschien die toch maar halen voor 10 miljoen?
De jong komt de laatste tijd wel weer terug moet ik zeggen. Soms nog de fout in, maar hij doet het toch goed atm.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef Morendo het volgende:
Tja, ik heb wel een zwak voor beide broers De Jong. Misschien niet het meest getalenteerd, maar wel altijd intelligent en met een enorme inzet spelend.
Ik snapte sowieso niet waarom Enoh erin kwam. Het leidde direct de onrustige periode in.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:59 schreef Smoofie het volgende:
Over vandaag btw, Enoh had wel bijna de wedstrijd verpest heh voor ons
De Zeeuw bleef iets daarvoor liggen in een duel dus hij zal wel geblesseerd zijn geraakt.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik snapte sowieso niet waarom Enoh erin kwam. Het leidde direct de onrustige periode in.
Beide weg wat mij betreft, Aissati vind ik echt helemaal niksquote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef Morendo het volgende:
Wat moet er eigenlijk gebeuren met Aissati en Jan Arie wanneer zij terugkeren? Meer in het algemeen: welke middenvelders kunnen volgend jaar vertrekken, we hebben er namelijk nog al wat.
Geen idee, De jong, Eriksen en De Zeeuw kunnen blijven. Lodeiro ook(schijnt toch heel goed te zijn) Enoh..verkopen als het kan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef Morendo het volgende:
Wat moet er eigenlijk gebeuren met Aissati en Jan Arie wanneer zij terugkeren? Meer in het algemeen: welke middenvelders kunnen volgend jaar vertrekken, we hebben er namelijk nog al wat.
Waarom zou je zoeken naar een spits die veel assists geeft? Ik heb liever een spits die er minimaal 25 maakt...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:55 schreef TheDutchguy het volgende:
Als je trouwens zoekt naar een spits die veel assists geeft kom je bij De Jong uit (Van Twente dan). Heeft al 8 assists gegeven dit seizoen. Misschien die toch maar halen voor 10 miljoen?
Ik heb het liefst een centrumspits die 15 assists maakt en dan nog eens 20 keer scoort. Een beetje zoals Kluivert, Ibrahimovic, Pantelic. Dat komt het gehele spel ook zeer ten goede.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom zou je zoeken naar een spits die veel assists geeft? Ik heb liever een spits die er minimaal 25 maakt...
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een centrumspits die 15 assists maakt en dan nog eens 20 keer scoort. Een beetje zoals Kluivert, Ibrahimovic
, Pantelic een beetje
. Dat komt het gehele spel ook zeer ten goede.
Dat wil iedereen, maar ik vind het aantal assists geen eerste reden om een spits te halen. Doelpunten gaan voor assists!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een centrumspits die 15 assists maakt en dan nog eens 20 keer scoort. Een beetje zoals Kluivert, Ibrahimovic, Pantelic. Dat komt het gehele spel ook zeer ten goede.
Ik vind niet dat je dat afzonderlijk kunt zien. Als je zo redeneert dan was Huntelaar een betere spits voor Ajax dan Ibrahimovic of Kluivert, en dat is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat wil iedereen, maar ik vind het aantal assists geen eerste reden om een spits te halen. Doelpunten gaan voor assists!
We hebben zelfs spitsen gehad die meer assists hadden dan doelpunten (Petterson)quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dat afzonderlijk kunt zien. Als je zo redeneert dan was Huntelaar een betere spits voor Ajax dan Ibrahimovic of Kluivert, en dat is natuurlijk onzin.
Overtoom is geen spits en ze zijn beide weer rond de 1,70. Ik zou er wel weer eens een voorzet in willen zien vliegen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef ShaoliN het volgende:
Zijn die gasten van Heracles niet iets voor Ajax? (overtoom & everton)
De jong is als centrumspits echt een slappe zak.
En de IJslanders hebben een beter moraal dan Marokkanen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef Scorpie het volgende:
Die spits van AZ halen, is weliswaar geen echte Ajax spits maar rendement heeftie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |