quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Temlin het volgende:
Stekelenburg moet eerst maar eens kampioen in Nederland worden en bij een topclub constant in de basis staan wil hij de beste doelman van de wereld zijn.
Toen was hij goed jah, maar ik moet het nog zien of hij het ook over een heel seizoen bij een topclub kan.quote:
kutquote:
Spannend, maar slecht.quote:
Want bij Ajax keept hij zo verschrikkelijk slechtquote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef Temlin het volgende:
[..]
Toen was hij goed jah, maar ik moet het nog zien of hij het ook over een heel seizoen bij een topclub kan.
Mensen die over 'jullie' en 'wij' gaan pratenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
De beste club ter wereld. Wat zeg ik, jullie zijn geen club, maar meer dan een club, sorry.
Ik ben meer fan van Barcelona dan van Ajaxquote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet huilen, mensen houden meestal gewoon van het mooiste voetbal. Barcelona heeft dat normaal gesproken. Kan mij bijna niet voorstellen dat er mensen uit NL werkelijk fan zijn van Barca of gewoon een zwak er voor hebben zit een enorm verschil in.
Ja man, hij is zo slecht.. heb hem de laatste 10 wedstrijden ofzo amper gezien!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want bij Ajax keept hij zo verschrikkelijk slecht
Goede redenatie. Beste ooit.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Temlin het volgende:
Stekelenburg moet eerst maar eens kampioen in Nederland worden en bij een topclub constant in de basis staan wil hij de beste doelman van de wereld zijn.
Ajax is echter geen topclub. Het is inderdaad tijd voor Stekelenburg om zich een seizoen lang bij pak 'em beet Man. Utd te bewijzen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want bij Ajax keept hij zo verschrikkelijk slecht
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van Barcelona dan van Ajax
Altijd al geweest
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Altijd al geweest
Ik heb een of andere Russische streamquote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef Gwunnik het volgende:
Heb trouwens ook geen geluid op mn stream(s)
Klopt dat?
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja man, hij is zo slecht.. heb hem de laatste 10 wedstrijden ofzo amper gezien!
Dat ze voor Barca zijn omdat het mooi voetbal speelt en zo oké. Maar er wordt door dat slag mensen wat eigenlijk nul te maken heeft met de club altijd over Barca gepraat alsof het heilig is. Kritiek mag niet dan ben je een heiden, en het ligt altijd aan de tegenstander.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet huilen, mensen houden meestal gewoon van het mooiste voetbal. Barcelona heeft dat normaal gesproken. Kan mij bijna niet voorstellen dat er mensen uit NL werkelijk fan zijn van Barca of gewoon een zwak er voor hebben zit een enorm verschil in.
Jij was toch die jongen die na een wedstrijd Van Ajax zei dat je supporter af was?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Altijd al geweest
Jij bent dan ook een succes supporter pur sangquote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Altijd al geweest
iddquote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mensen die over 'jullie' en 'wij' gaan praten
Ah, eerste keer in dit topic dat ik het met je eens ben. Zal het door je nuance komen?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat ze voor Barca zijn omdat het mooi voetbal speelt en zo oké. Maar er wordt door dat slag mensen wat eigenlijk nul te maken heeft met de club altijd over Barca gepraat alsof het heilig is. Kritiek mag niet dan ben je een heiden, en het ligt altijd aan de tegenstander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |