Sowieso, je mag voetballen hoe je wilt. Als je niet kan winnen van een verdedigend ingestelde ploeg is dat je eigen onkunde.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef Temlin het volgende:
[..]
Jep vooral dat ze Real beschuldigen van verdedigend voetbal. Toen ze gingen aanvallen verloren ze met 5-0.
Eigenlijk heb je gelijk, het is alleen jammer voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu hebben ze tenminste nog kans man, ga op de aanval spelen en je verliest sowieso.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk, het is alleen jammer voor de wedstrijd.
't is haast zaaddodendquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk, het is alleen jammer voor de wedstrijd.
Hij is wereldkampioen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Gramulanion het volgende:
Sierd bepaalt even wie de beste doelman van de wereld is.
Stekelenburgquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Gramulanion het volgende:
Sierd bepaalt even wie de beste doelman van de wereld is.
Idiootquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Sala-adin het volgende:
christendom vind ik geen denderend geloof of zo, maar islam is gewoon een smerig kankergeloof. "iets over god en ziektes".
'jullie' ?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Maar jullie zijn ook zo geweldig, dus wat moet je
Ik vraag me vooral af waarom de duurste club ter wereld het niveau van Barcelona niet kan benaderen en daarom maar met 10 man verdedigt.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je vraagt je overigens toch af wat ze in de thee van Barca hebben zitten als ze zoveel beter zijn gaan voetballen in de tweede helft....
Nee dan heeft het voetbal verloren van het anti voetbal hequote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso, je mag voetballen hoe je wilt. Als je niet kan winnen van een verdedigend ingestelde ploeg is dat je eigen onkunde.
Ik ben het met je eens hoor, maar denk dat dat de gedachtegang was van Sierd.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus? Casillas maakt genoeg fouten.
Ticketprijzen vallen mee hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom de duurste club ter wereld het niveau van Barcelona niet kan benaderen en daarom maar met 10 man verdedigt.
3, die eerste maakt nog steeds alles goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Temlin het volgende:
We hebben nu 2 Real - Barcelona's gehad en wat is het toch geweldig
wat?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
De beste club ter wereld. Wat zeg ik, jullie zijn geen club, maar meer dan een club, sorry.
Oh, thanks man.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar denk dat dat de gedachtegang was van Sierd.
Ik vraag me af waarom "veruit het beste team ter wereld" niet kan winnen van een ploeg die blijkbaar zo slecht is dat ze defensief moeten spelen. Als je zo goed bent moet dat toch kunnen?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom de duurste club ter wereld het niveau van Barcelona niet kan benaderen en daarom maar met 10 man verdedigt.
Eh.. ja. Ik ben niet voor Barca, Je hoeft je niet aangevallen te voelen als iemand een negatieve mening heeft over Real hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
De beste club ter wereld. Wat zeg ik, jullie zijn geen club, maar meer dan een club, sorry.
Hey zwakzinnige.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Temlin het volgende:
We hebben nu 2 Real - Barcelona's gehad en wat is het toch geweldig
Ik vond die van vorig jaar in Bernabeu ook erg aangenaam hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
3, die eerste maakt nog steeds alles goed.
WKquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Temlin het volgende:
Stekelenburg moet eerst maar eens kampioen in Nederland worden en bij een topclub constant in de basis staan wil hij de beste doelman van de wereld zijn.
Niet huilen, mensen houden meestal gewoon van het mooiste voetbal. Barcelona heeft dat normaal gesproken. Kan mij bijna niet voorstellen dat er mensen uit NL werkelijk fan zijn van Barca of gewoon een zwak er voor hebben zit een enorm verschil in.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Echt hé, ik erger me er kapot aan af en toe
Het verschil tussen Barcelona en Real Madrid is onvoorstelbaar groot. Real kan alleen maar tegenhouden, daarom staat het nog 0-0quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom "veruit het beste team ter wereld" niet kan winnen van een ploeg die blijkbaar zo slecht is dat ze defensief moeten spelen. Als je zo goed bent moet dat toch kunnen?
Goeie discussies trouwens altijd, die over de kosten. Wel eens gezien hoe ver Barca in de min staat?
Want het kampioenschap hangt van de keeper af? Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Temlin het volgende:
Stekelenburg moet eerst maar eens kampioen in Nederland worden en bij een topclub constant in de basis staan wil hij de beste doelman van de wereld zijn.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Temlin het volgende:
Je hoeft geen kampioen van Nederland te worden om de beste keeper ter wereld te zijn, daarnaast heeft hij dat niet meer in eigen hand.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Temlin het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Temlin het volgende:
Toen was hij goed jah, maar ik moet het nog zien of hij het ook over een heel seizoen bij een topclub kan.quote:
kutquote:
Spannend, maar slecht.quote:
Want bij Ajax keept hij zo verschrikkelijk slechtquote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef Temlin het volgende:
[..]
Toen was hij goed jah, maar ik moet het nog zien of hij het ook over een heel seizoen bij een topclub kan.
Mensen die over 'jullie' en 'wij' gaan pratenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van Barcelona dan van Ajaxquote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet huilen, mensen houden meestal gewoon van het mooiste voetbal. Barcelona heeft dat normaal gesproken. Kan mij bijna niet voorstellen dat er mensen uit NL werkelijk fan zijn van Barca of gewoon een zwak er voor hebben zit een enorm verschil in.
Ja man, hij is zo slecht.. heb hem de laatste 10 wedstrijden ofzo amper gezien!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want bij Ajax keept hij zo verschrikkelijk slecht
Goede redenatie. Beste ooit.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Temlin het volgende:
Ajax is echter geen topclub. Het is inderdaad tijd voor Stekelenburg om zich een seizoen lang bij pak 'em beet Man. Utd te bewijzen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want bij Ajax keept hij zo verschrikkelijk slecht
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van Barcelona dan van Ajax
Altijd al geweest
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Altijd al geweest
Ik heb een of andere Russische streamquote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef Gwunnik het volgende:
Heb trouwens ook geen geluid op mn stream(s)
Klopt dat?
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja man, hij is zo slecht.. heb hem de laatste 10 wedstrijden ofzo amper gezien!
Dat ze voor Barca zijn omdat het mooi voetbal speelt en zo oké. Maar er wordt door dat slag mensen wat eigenlijk nul te maken heeft met de club altijd over Barca gepraat alsof het heilig is. Kritiek mag niet dan ben je een heiden, en het ligt altijd aan de tegenstander.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet huilen, mensen houden meestal gewoon van het mooiste voetbal. Barcelona heeft dat normaal gesproken. Kan mij bijna niet voorstellen dat er mensen uit NL werkelijk fan zijn van Barca of gewoon een zwak er voor hebben zit een enorm verschil in.
Jij was toch die jongen die na een wedstrijd Van Ajax zei dat je supporter af was?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Altijd al geweest
Jij bent dan ook een succes supporter pur sangquote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Altijd al geweest
iddquote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mensen die over 'jullie' en 'wij' gaan praten
Ah, eerste keer in dit topic dat ik het met je eens ben. Zal het door je nuance komen?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat ze voor Barca zijn omdat het mooi voetbal speelt en zo oké. Maar er wordt door dat slag mensen wat eigenlijk nul te maken heeft met de club altijd over Barca gepraat alsof het heilig is. Kritiek mag niet dan ben je een heiden, en het ligt altijd aan de tegenstander.
Of voor andere landen tijdens een EK of WKquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
iddNederlanders die voor buitenlands clubs zijn
Nederlanders die voor een club in Nederland zijn maar nooit gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
iddNederlanders die voor buitenlands clubs zijn
Ja, want als Real wint ben ik voor Realquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een succes supporter pur sang
Dat is bij jou ook niet moeilijk hé?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Altijd al geweest
Nou ja, eigenlijk boeien beide clubs me gewoon niks. Ik ben nu alleen voor Real omdat de Barca "fans" me zo irriterenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ah, eerste keer in dit topic dat ik het met je eens ben. Zal het door je nuance komen?
Dát is pas triestquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of voor andere landen tijdens een EK of WK
idd, ook triestquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nederlanders die voor een club in Nederland zijn maar nooit gaan.
Nee man, ik moet een voorbeeld aan jou nemenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is bij jou ook niet moeilijk hé?
Net als mensen die nu ineens voor Ado zijn terwijl ze een hekel hebben aan voetbal. En dan de uitslagen op teletekst checken en als ze zien dat Ado heeft gewonnen smsen hoe goed Ado wel niet isquote:
Voor eens en altijd: aangeschoten hands bestaat niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jawel, maar had het idee dat het meer aangeschoten was
Yep net zoals mij supporter zijn als je club verliestquote:Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee man, ik moet een voorbeeld aan jou nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |