3, die eerste maakt nog steeds alles goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Temlin het volgende:
We hebben nu 2 Real - Barcelona's gehad en wat is het toch geweldig
wat?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
De beste club ter wereld. Wat zeg ik, jullie zijn geen club, maar meer dan een club, sorry.
Oh, thanks man.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar denk dat dat de gedachtegang was van Sierd.
Ik vraag me af waarom "veruit het beste team ter wereld" niet kan winnen van een ploeg die blijkbaar zo slecht is dat ze defensief moeten spelen. Als je zo goed bent moet dat toch kunnen?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom de duurste club ter wereld het niveau van Barcelona niet kan benaderen en daarom maar met 10 man verdedigt.
Eh.. ja. Ik ben niet voor Barca, Je hoeft je niet aangevallen te voelen als iemand een negatieve mening heeft over Real hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
De beste club ter wereld. Wat zeg ik, jullie zijn geen club, maar meer dan een club, sorry.
Hey zwakzinnige.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Temlin het volgende:
We hebben nu 2 Real - Barcelona's gehad en wat is het toch geweldig
Ik vond die van vorig jaar in Bernabeu ook erg aangenaam hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
3, die eerste maakt nog steeds alles goed.
WKquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Temlin het volgende:
Stekelenburg moet eerst maar eens kampioen in Nederland worden en bij een topclub constant in de basis staan wil hij de beste doelman van de wereld zijn.
Niet huilen, mensen houden meestal gewoon van het mooiste voetbal. Barcelona heeft dat normaal gesproken. Kan mij bijna niet voorstellen dat er mensen uit NL werkelijk fan zijn van Barca of gewoon een zwak er voor hebben zit een enorm verschil in.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Echt hé, ik erger me er kapot aan af en toe
Het verschil tussen Barcelona en Real Madrid is onvoorstelbaar groot. Real kan alleen maar tegenhouden, daarom staat het nog 0-0quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom "veruit het beste team ter wereld" niet kan winnen van een ploeg die blijkbaar zo slecht is dat ze defensief moeten spelen. Als je zo goed bent moet dat toch kunnen?
Goeie discussies trouwens altijd, die over de kosten. Wel eens gezien hoe ver Barca in de min staat?
Want het kampioenschap hangt van de keeper af? Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Temlin het volgende:
Stekelenburg moet eerst maar eens kampioen in Nederland worden en bij een topclub constant in de basis staan wil hij de beste doelman van de wereld zijn.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Temlin het volgende:
Je hoeft geen kampioen van Nederland te worden om de beste keeper ter wereld te zijn, daarnaast heeft hij dat niet meer in eigen hand.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Temlin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |