Hoeveel prijzen heeft Ferguson gewonnen terwijl Mourinho ook hoofdcoach was?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]![]()
Hoeveel prijzen heeft Ferguson gewonnen?
Triest hoe real speelt.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kolere, dit is echt 10 man verdedigen tegen 11 man aanvallen
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga dit topic weer verlaten, mede door een heel aantal biertjes voel ik teveel ergenis opkomen. Het ergste aan Barcelona successupporters is dat ze hun posts als waarheid schrijven en niet als mening
Nou ja, "aanvallen"quote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kolere, dit is echt 10 man verdedigen tegen 11 man aanvallen
We zullen je missenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga dit topic weer verlaten, mede door een heel aantal biertjes voel ik teveel ergenis opkomen. Het ergste aan Barcelona successupporters is dat ze hun posts als waarheid schrijven en niet als mening
Jep vooral dat ze Real beschuldigen van verdedigend voetbal. Toen ze gingen aanvallen verloren ze met 5-0.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt hé, ik erger me er kapot aan af en toequote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Uhhm, het is nu toch wel een hele andere pot dan de 1e helft hoor. De druk van Barcelona is nu groot, aanvallen vloeien achter elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, "aanvallen"
het is meer overpassen op de middellijn tegen afwachten tot ze rond de 16 komen en de bal afpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |