Ik ga op 15-5-2011 om 16:45 een nieuw thuisshirt kopen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef IDisposable het volgende:
Ik ga drie sterren met de datum 15-5-2011 op mijn been laten tatoeëren.
Picsquote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef IDisposable het volgende:
Ik ga drie sterren met de datum 15-5-2011 op mijn been laten tatoeëren.
Een beetje wel maar bij thuiswedstrijden zijn er meestal interessantere gastenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:03 schreef msnk het volgende:
Als dat trouwens zo is zou dat dus betekenen dat iedere keer dat ik Studio Ajax heb gekeken ze een thuiswedstrijd hadden gespeeld, da's toevallig
[..]
Pics
Dit vond ik wel ironisch trouwens.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
Blijkbaar is er iets mis gegaan bij Halcon's opvoeding.
Vertel jochie, lucht je hartquote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef msnk het volgende:
Wat een poll ook, in het Ajax-topic
[..]
Dit vond ik wel ironisch trouwens.
J0rdiiiiiquote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef IDisposable het volgende:
Ik zie dat er al een Judas heeft gestemd.
quote:Q: Welk jaar speelde Ajax hun eerste Europa Cup finale?
A: 1971
Q: Voor welke club speelde Keje Molenaar de meeste wedstrijden?
A: Ajax
Altijd mooi meegenomen toch als je hem wint.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef GGMM het volgende:
2 weken wachten.
Boeit die bekerfinale jullie ook helemaal geen reet?
Yup.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef GGMM het volgende:
2 weken wachten.
Mij ook niet inderdaad. Al zovaak gewonnen en gespeeld. Ik wil gewoon een titelquote:
In de zin van dat ik het Twente absoluut niet gun om de dubbel te pakken.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef GGMM het volgende:
2 weken wachten.
Dat kan je op 2 manieren uitleggen natuurlijk, ze kunnen van bekerwinst ook overmoedig worden, wat mij betreft winnen we gewoon beiden maar tig keer belangrijker is de titelquote:Op maandag 2 mei 2011 00:06 schreef Morendo het volgende:
De beker boeit mij zeker wel. Al is het alleen al om Twente niet het morele voordeel van een bekerwinst op ons te geven.
Hoe dan ook, je kan het je helemaal niet veroorloven om op voorhand te zeggen dat de bekerfinale er niet toe doet. Voor de jonge ploeg van de Boer kan het zelfs wel goed uitpakken dat er nog een week gecoacht kan worden na de beker. Zowel bij winst, als bij verlies.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan je op 2 manieren uitleggen natuurlijk, ze kunnen van bekerwinst ook overmoedig worden, wat mij betreft winnen we gewoon beiden maar tig keer belangrijker is de titel
Ik hoop Ajax, maar ik ben bang dat Twente een maatje te groot is. Zeker nu Ruiz weer in vorm is zal het erg lastig worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
Poll: Wie wordt kampioen?
• Ajax
• FC Twente
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |