quote:Op zondag 14 november 2010 15:44 schreef Zwansen het volgende:
Ajax wint dit nog wel. Zoals 'altijd'.
Idd, lijkt me sterkquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 15:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een aardbeving was
Sintgrenquote:
Emanuelsonquote:
Dan is het gedaan voor Ajax.quote:Op zondag 14 november 2010 15:46 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, als PSV volgende week ff wint van Ajax hebben ze een flink gaatje en is de competitie alweer bijna op de helft.
Vorig seizoen deed Ajax het ook nog vrij netjes om tweede te worden.quote:Op zondag 14 november 2010 15:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dan is het gedaan voor Ajax.
Laat AZ vandaag maar winnen en Ajax volgende week.quote:Op zondag 14 november 2010 15:46 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, als PSV volgende week ff wint van Ajax hebben ze een flink gaatje en is de competitie alweer bijna op de helft.
Ach, kan me herinneren dat PSV ooit ook onmeunig veel punten voorsprong hadquote:Op zondag 14 november 2010 15:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we inhaalrace na de winterstop starten en op het eind enkele punten te kort komenquote:Op zondag 14 november 2010 15:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ajax is wisselvallig.quote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach, kan me herinneren dat PSV ooit ook onmeunig veel punten voorsprong had
Klopt het gat was toen 9 punten tussen Twente en Ajax en op het laatst nog maar 1 puntquote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vorig seizoen deed Ajax het ook nog vrij netjes om tweede te worden.
Ach ja in vergelijking met een systeembeheerder.quote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Mido, wat heeft die boy een charisma zeg.˛
Groningen of roda word kampioenquote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef horned_reaper het volgende:
Groningen is gewoon de geduchte underdog![]()
Als jullie ven niet opletten, staat Groningen opeens eerste
Ja, wie werd er dat jaar kampioen dan?quote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach, kan me herinneren dat PSV ooit ook onmeunig veel punten voorsprong had
quote:Op zondag 14 november 2010 15:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, wie werd er dat jaar kampioen dan?
Ja, maar hoequote:Op zondag 14 november 2010 15:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het gaat om de inhaalrace hequote:Op zondag 14 november 2010 15:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lindgrenquote:
Waardeloos? was wel een verschil tussen CL en EL nerd.quote:Op zondag 14 november 2010 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die achteraf waardeloos bleek?
quote:Op zondag 14 november 2010 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En die gaat ook zo lekker voor jullie?quote:Op zondag 14 november 2010 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waardeloos? was wel een verschil tussen CL en EL nerd.
Zelfs dat PSV van toen is nu beter dan het PSV van nu. PSV gaat ook nog zoooveel punten verspelen.quote:Op zondag 14 november 2010 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Afgezien Van auxerre. jaquote:Op zondag 14 november 2010 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En die gaat ook zo lekker voor jullie?
Scheelt toch een hoop geld en prestige.quote:Op zondag 14 november 2010 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar niet zo waardeloos als het spel van PSV toenquote:Op zondag 14 november 2010 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moet ik ook toegeven ja.quote:Op zondag 14 november 2010 15:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Scheelt toch een hoop geld en prestige.
Nee, maar we hebben wel 10 miljoen binnen, die jullie niet hebbenquote:Op zondag 14 november 2010 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaat toch ook om de inkomsten dudequote:Op zondag 14 november 2010 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat wij kampioen worden ofzo?quote:Op zondag 14 november 2010 15:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
PSV staat weer even bovenaan en gelijk komen ze bijdehand doenen dan later weer ajax arrogant noemen.
Dus denk eerst na voordat je iets gaat postenquote:Op zondag 14 november 2010 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moet ik ook toegeven ja.
quote:Op zondag 14 november 2010 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Zelden Ajax zo laxerend zien spelen. Winderigheid ten top.˛
Ik bedoelde het niet als bash ofzoquote:Op zondag 14 november 2010 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus denk eerst na voordat je iets gaat posten
quote:Op zondag 14 november 2010 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus denk eerst na voordat je iets gaat posten
Hoho nu niet iedereen over 1 kam scheren héquote:Op zondag 14 november 2010 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet als bash ofzo
Dat jullie niet tegen kritiek kunnen is niet mijn probleem he
Was het een waardeloze inhaalrace?!quote:Op zondag 14 november 2010 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, okéquote:Op zondag 14 november 2010 15:54 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hoho nu niet iedereen over 1 kam scheren hé
Kap anders even ofzo.quote:Op zondag 14 november 2010 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was het een waardeloze inhaalrace?!
Wij gaan er op in, tegen jouw kritiek, dat betekent niet dat wij er niet tegen kunnenquote:Op zondag 14 november 2010 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als iedereen zegt dat je kampioen wordt daardoor en het lukt niet, ja.quote:Op zondag 14 november 2010 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was het een waardeloze inhaalrace?!
Wie wil er even een Wiki maken met alle quotes van BSB?quote:Op zondag 14 november 2010 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gasten bij Ajax lopen rond alsof ze verse pasteitjes in de broek hebben.˛
quote:Op zondag 14 november 2010 15:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie wil er even een Wiki maken met alle quotes van BSB?
Dat is idd al behoorlijk irritant, maar daarnaast heeft ie al gelijk gekregen. En dan ook nog eens van voren af aan beginnenquote:Op zondag 14 november 2010 15:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan die niet, ajacied4lf moet gelijk krijgen anders stopt ie niet.
quote:Op zondag 14 november 2010 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als iedereen zegt dat je kampioen wordt daardoor en het lukt niet, ja.
Volgens mij is hij meer bezig met het verzinnen van oneliners dan het bekijken van de wedstrijdquote:Op zondag 14 november 2010 15:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie wil er even een Wiki maken met alle quotes van BSB?
Oke man. Nou blij?quote:Op zondag 14 november 2010 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen had Ajax afgeschreven, als je dan nog tweede wordt dan is het gewoon een geweldige prestatie / inhaalrace.
Ben ik het wel mee eens ja.quote:Op zondag 14 november 2010 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen had Ajax afgeschreven, als je dan nog tweede wordt dan is het gewoon een geweldige prestatie / inhaalrace.
Wat denk jij ?quote:
Je mag nu wel weer oprotten hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Mido heeft meer Charisma in zijn endeldarm dan Schaars in zijn hele lichaam. Alleen daardoor ben je al verplicht de wedstrijd te winnen.˛
Neequote:Op zondag 14 november 2010 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was dat nou een elleboog van Mido of niet?
Vond van niet ..quote:Op zondag 14 november 2010 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajax heeft toch standaard 6 minuten blessuretijd als ze niet voorstaan?quote:Op zondag 14 november 2010 15:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat nou als er maar 2 minuten reservetijd is?
Dan scoort ie nietquote:Op zondag 14 november 2010 15:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat nou als er maar 2 minuten blessuretijd is?
Ja want wij hebben de scheidsrechters zo mee de laatste tijdquote:Op zondag 14 november 2010 16:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ajax heeft toch standaard 6 minuten blessuretijd als ze niet voorstaan?
Nee inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2010 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het wordt geen doelpuntloos wedstrijdje, kan me niet voorstellen.
Nee, ik denk het niet, er zat geen opzet in het spel. Ik kan het weten, heb een timmermansoog.quote:Op zondag 14 november 2010 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog wedstrijden genoeg te gaan?quote:Op zondag 14 november 2010 16:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Meer dan terecht, kan niet anders zeggen. Daar gaat het kampioenschap
Als we bij PSV verliezen weet ik genoegquote:Op zondag 14 november 2010 16:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog wedstrijden genoeg te gaan?
Jullie spelen thuis komende weekquote:Op zondag 14 november 2010 16:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Als we bij PSV verliezen weet ik genoeg
Verkeerde woordkeusquote:Op zondag 14 november 2010 16:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jullie spelen thuis komende week
Inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2010 16:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Als we bij PSV verliezen weet ik genoeg
quote:Op zondag 14 november 2010 16:02 schreef Radio-silence het volgende:
HAHAHA LEKKER DIT ECHT GENIETEN!!
Die blik van Jolquote:Op zondag 14 november 2010 16:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Jol na afloop: Geef me 50 miljoen en we hadden gewonnen van AZ
Net zoveel als er bij Ajax 'verdwijnen'quote:Op zondag 14 november 2010 16:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Belachelijk slecht is dit zeg. Nu zullen er na 2 jaar wel weer AZ fans naar buiten komen ook.
ik moest lachenquote:Op zondag 14 november 2010 16:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Jol moet gewoon opflikkeren. Slechtste trainer in jaren bij Ajax.quote:Op zondag 14 november 2010 16:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Sulejmani, Mido en de Moun.quote:
dat er anno 2010 eigenlijk nog mensen zo denken, dat is wat er mis is met Nederlandquote:Op zondag 14 november 2010 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
3 Moslims in de voorhoede van een Joods clubje. Eigenlijk vragen ze erom.˛
Ik ben bovenal liefhebber. Ik zie na een enkele touch al of iemand er wat van kan de ja of de nee.quote:Op zondag 14 november 2010 16:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb jij ooit zinnige dingen gepost?
Lekkere supporter ben je danquote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
oke doe de groetjesquote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Je bent een dikke tering mongool.quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben bovenal liefhebber. Ik zie na een enkele touch al om iemand er wat van kan de ja of de nee.˛
Wegwezen Nep-Supporter!quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Haha dat kan he toch niet menen hequote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik support geen team wat totaal geen passie toont. Ben al jaren teleurgesteld, maar dit is gewoon genoegquote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lekkere supporter ben je dan
En zodra ze weer kampioen worden zeker weer supporterquote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Eens.quote:Op zondag 14 november 2010 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je bent een dikke tering mongool.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:j0rdiiii
Ajax wordt landskampioen
Oké man, jammer.quote:Op zondag 14 november 2010 16:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik support geen team wat totaal geen passie toont. Ben al jaren teleurgesteld, maar dit is gewoon genoeg
Teringmongool is één woord!quote:Op zondag 14 november 2010 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon zelfde middenveld als vorig jaar gebruiken, Enoh / de Jong / de Zeeuw. Lindgren oprottenquote:Op zondag 14 november 2010 16:09 schreef Wilskracht het volgende:
Toch opmerkelijk dat Ajax 2 wedstrijden verliest zonder Enoh in de basis.
Echte supporter ben je danquote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 16:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jol opstapt komende week
Hoop het, maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 14 november 2010 16:10 schreef Ronaldsen het volgende:
EN DAT ZE CRUIJFF EINDELIJK EENS 'AANNEMEN'!quote:Op zondag 14 november 2010 16:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Zo'n wijf is het wel ja..quote:Op zondag 14 november 2010 16:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Je caps staat aan schat.quote:Op zondag 14 november 2010 16:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
EN DAT ZE CRUIJFF EINDELIJK EENS 'AANNEMEN'!
Laten we het hopen.quote:Op zondag 14 november 2010 16:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Zullen wel moeten, Ajax - PSV volgende weekquote:Op zondag 14 november 2010 16:11 schreef truedestiny het volgende:
ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren in Amsterdam om de boel in de goede richting te keren.
Uhu.quote:Op zondag 14 november 2010 16:11 schreef Buitendam het volgende:
Wordt denk ik toch een moeilijke pot voor PSV, volgende week. Ajax is gebrand om de supporters wat te schenken, want bij een verliespartij gaan er koppen rollen.
Ik ben bang dat psv dit ajax aan stukken scheurt. Ben al blij als het geen 0-11 wordt.quote:Op zondag 14 november 2010 16:11 schreef Buitendam het volgende:
Wordt denk ik toch een moeilijke pot voor PSV, volgende week. Ajax is gebrand om de supporters wat te schenken, want bij een verliespartij gaan er koppen rollen.
Ik zeg dat ook niet.,quote:Op zondag 14 november 2010 16:12 schreef truedestiny het volgende:
net alsof dit allemaal aan Jol ligt opeens. hoorde jullie vorig jaar ook niet klagen hoor. simpele denken van mensen:(
Dit verhaaltje hebben we ook al gehoord bij Olsen, Blind, Koeman, Ten Cate, Van Basten....quote:Op zondag 14 november 2010 16:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Jol moet gewoon opflikkeren. Slechtste trainer in jaren bij Ajax.
Wij boertjes hebben zo een reputatie hoog te houden, wat betreft topclubsquote:Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ben bang dat psv dit ajax aan stukken scheurt. Ben al blij als het geen 0-11 wordt.
Hebben ze al eens geprobeerd. Hij was na twee dagen weg.quote:Op zondag 14 november 2010 16:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
EN DAT ZE CRUIJFF EINDELIJK EENS 'AANNEMEN'!
quote:Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Grootste verliezer van dit weekend : FireFox1...
quote:Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ben bang dat psv dit ajax aan stukken scheurt. Ben al blij als het geen 0-11 wordt.
En tegen AZ waren ze er niet op gebrand na de nederlaag in Amsterdam?quote:Op zondag 14 november 2010 16:11 schreef Buitendam het volgende:
Ooijer is er door PSV gedropt om de boel te dwarsbomenquote:Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef Elusive het volgende:
PSV lacht nu in het vuistje, het is ze geluk om een 3de rangs veteraan in het Ajax kamp te plaatsen en stelselmatig het team te doen ontkrachten in een hoopje ellende
quote:Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Grootste verliezer van dit weekend : FireFox1...
Tja waarom laat ie niet gewoon Alderweireld staan en gewoon Enoh / de Zeeuw / de Jong op het middenveld.quote:
Ah, weer een typische Ajax-supporter.quote:Op zondag 14 november 2010 16:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Als we verliezen van PSV volgende week, is bij mij al heel veel motivatie weg om nog live naar de wedstrijden te kijken
AZ is toch geen directe concurrent?quote:Op zondag 14 november 2010 16:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En tegen AZ waren ze er niet op gebrand na de nederlaag in Amsterdam?
Deze keer gewoon alles accepteren wat hij te vertellen heeft.quote:Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hebben ze al eens geprobeerd. Hij was na twee dagen weg.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Heerlijk om te zien dat de kloon van Kluivert niet bij Ajax voetbalt maar bij AZ: Pelle.˛
Wat hij ook doet, laat hem eens weken achter elkaar hetzelfde team opstellen.quote:Op zondag 14 november 2010 16:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja waarom laat ie niet gewoon Alderweireld staan en gewoon Enoh / de Zeeuw / de Jong op het middenveld.
Dus daarom gaan ze niet voor de volle 100% spelen? Rare mannetjes dan.quote:Op zondag 14 november 2010 16:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
AZ is toch geen directe concurrent?
Niks typisch, ik blijf altijd fan van mijn club. Maar dat mag ik toch zeggen?quote:Op zondag 14 november 2010 16:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, weer een typische Ajax-supporter.
ziequote:Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef Elusive het volgende:
PSV lacht nu in het vuistje, het is ze geluk om een 3de rangs veteraan in het Ajax kamp te plaatsen en stelselmatig het team te doen ontkrachten in een hoopje ellende
Volgens mij wou ajax hem zelfquote:Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef Elusive het volgende:
Uit en thuis, indirecte en directe tegenstander, publiek achter je en publiek voor je. Er zijn wel een paar verschillen.quote:Op zondag 14 november 2010 16:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus daarom gaan ze niet voor de volle 100% spelen? Rare mannetjes dan.
Mooi zo. Doet die tenminste niet mee volgende weekquote:
Wohoooooquote:Op zondag 14 november 2010 16:16 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, geen Ooijer volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |