dat er anno 2010 eigenlijk nog mensen zo denken, dat is wat er mis is met Nederlandquote:Op zondag 14 november 2010 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
3 Moslims in de voorhoede van een Joods clubje. Eigenlijk vragen ze erom.²
Ik ben bovenal liefhebber. Ik zie na een enkele touch al of iemand er wat van kan de ja of de nee.quote:Op zondag 14 november 2010 16:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb jij ooit zinnige dingen gepost?
Lekkere supporter ben je danquote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
oke doe de groetjesquote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Je bent een dikke tering mongool.quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben bovenal liefhebber. Ik zie na een enkele touch al om iemand er wat van kan de ja of de nee.²
Wegwezen Nep-Supporter!quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Haha dat kan he toch niet menen hequote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik support geen team wat totaal geen passie toont. Ben al jaren teleurgesteld, maar dit is gewoon genoegquote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lekkere supporter ben je dan
En zodra ze weer kampioen worden zeker weer supporterquote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Eens.quote:Op zondag 14 november 2010 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je bent een dikke tering mongool.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:j0rdiiii
Ajax wordt landskampioen
Oké man, jammer.quote:Op zondag 14 november 2010 16:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik support geen team wat totaal geen passie toont. Ben al jaren teleurgesteld, maar dit is gewoon genoeg
Teringmongool is één woord!quote:Op zondag 14 november 2010 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon zelfde middenveld als vorig jaar gebruiken, Enoh / de Jong / de Zeeuw. Lindgren oprottenquote:Op zondag 14 november 2010 16:09 schreef Wilskracht het volgende:
Toch opmerkelijk dat Ajax 2 wedstrijden verliest zonder Enoh in de basis.
Echte supporter ben je danquote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 16:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jol opstapt komende week
Hoop het, maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 14 november 2010 16:10 schreef Ronaldsen het volgende:
EN DAT ZE CRUIJFF EINDELIJK EENS 'AANNEMEN'!quote:Op zondag 14 november 2010 16:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Zo'n wijf is het wel ja..quote:Op zondag 14 november 2010 16:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Je caps staat aan schat.quote:Op zondag 14 november 2010 16:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
EN DAT ZE CRUIJFF EINDELIJK EENS 'AANNEMEN'!
Laten we het hopen.quote:Op zondag 14 november 2010 16:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Zullen wel moeten, Ajax - PSV volgende weekquote:Op zondag 14 november 2010 16:11 schreef truedestiny het volgende:
ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren in Amsterdam om de boel in de goede richting te keren.
Uhu.quote:Op zondag 14 november 2010 16:11 schreef Buitendam het volgende:
Wordt denk ik toch een moeilijke pot voor PSV, volgende week. Ajax is gebrand om de supporters wat te schenken, want bij een verliespartij gaan er koppen rollen.
Ik ben bang dat psv dit ajax aan stukken scheurt. Ben al blij als het geen 0-11 wordt.quote:Op zondag 14 november 2010 16:11 schreef Buitendam het volgende:
Wordt denk ik toch een moeilijke pot voor PSV, volgende week. Ajax is gebrand om de supporters wat te schenken, want bij een verliespartij gaan er koppen rollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |