quote:Op zondag 14 november 2010 15:44 schreef Zwansen het volgende:
Ajax wint dit nog wel. Zoals 'altijd'.
Idd, lijkt me sterkquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 15:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een aardbeving was
Sintgrenquote:
Emanuelsonquote:
Dan is het gedaan voor Ajax.quote:Op zondag 14 november 2010 15:46 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, als PSV volgende week ff wint van Ajax hebben ze een flink gaatje en is de competitie alweer bijna op de helft.
Vorig seizoen deed Ajax het ook nog vrij netjes om tweede te worden.quote:Op zondag 14 november 2010 15:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dan is het gedaan voor Ajax.
Laat AZ vandaag maar winnen en Ajax volgende week.quote:Op zondag 14 november 2010 15:46 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, als PSV volgende week ff wint van Ajax hebben ze een flink gaatje en is de competitie alweer bijna op de helft.
Ach, kan me herinneren dat PSV ooit ook onmeunig veel punten voorsprong hadquote:Op zondag 14 november 2010 15:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we inhaalrace na de winterstop starten en op het eind enkele punten te kort komenquote:Op zondag 14 november 2010 15:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ajax is wisselvallig.quote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach, kan me herinneren dat PSV ooit ook onmeunig veel punten voorsprong had
Klopt het gat was toen 9 punten tussen Twente en Ajax en op het laatst nog maar 1 puntquote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vorig seizoen deed Ajax het ook nog vrij netjes om tweede te worden.
Ach ja in vergelijking met een systeembeheerder.quote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Mido, wat heeft die boy een charisma zeg.˛
Groningen of roda word kampioenquote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef horned_reaper het volgende:
Groningen is gewoon de geduchte underdog![]()
Als jullie ven niet opletten, staat Groningen opeens eerste
Ja, wie werd er dat jaar kampioen dan?quote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach, kan me herinneren dat PSV ooit ook onmeunig veel punten voorsprong had
quote:Op zondag 14 november 2010 15:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, wie werd er dat jaar kampioen dan?
Ja, maar hoequote:Op zondag 14 november 2010 15:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het gaat om de inhaalrace hequote:Op zondag 14 november 2010 15:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |