Lindgrenquote:
Waardeloos? was wel een verschil tussen CL en EL nerd.quote:Op zondag 14 november 2010 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die achteraf waardeloos bleek?
quote:Op zondag 14 november 2010 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En die gaat ook zo lekker voor jullie?quote:Op zondag 14 november 2010 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waardeloos? was wel een verschil tussen CL en EL nerd.
Zelfs dat PSV van toen is nu beter dan het PSV van nu. PSV gaat ook nog zoooveel punten verspelen.quote:Op zondag 14 november 2010 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Afgezien Van auxerre. jaquote:Op zondag 14 november 2010 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En die gaat ook zo lekker voor jullie?
Scheelt toch een hoop geld en prestige.quote:Op zondag 14 november 2010 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar niet zo waardeloos als het spel van PSV toenquote:Op zondag 14 november 2010 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moet ik ook toegeven ja.quote:Op zondag 14 november 2010 15:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Scheelt toch een hoop geld en prestige.
Nee, maar we hebben wel 10 miljoen binnen, die jullie niet hebbenquote:Op zondag 14 november 2010 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaat toch ook om de inkomsten dudequote:Op zondag 14 november 2010 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat wij kampioen worden ofzo?quote:Op zondag 14 november 2010 15:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
PSV staat weer even bovenaan en gelijk komen ze bijdehand doenen dan later weer ajax arrogant noemen.
Dus denk eerst na voordat je iets gaat postenquote:Op zondag 14 november 2010 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moet ik ook toegeven ja.
quote:Op zondag 14 november 2010 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Zelden Ajax zo laxerend zien spelen. Winderigheid ten top.˛
Ik bedoelde het niet als bash ofzoquote:Op zondag 14 november 2010 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus denk eerst na voordat je iets gaat posten
quote:Op zondag 14 november 2010 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus denk eerst na voordat je iets gaat posten
Hoho nu niet iedereen over 1 kam scheren héquote:Op zondag 14 november 2010 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet als bash ofzo
Dat jullie niet tegen kritiek kunnen is niet mijn probleem he
Was het een waardeloze inhaalrace?!quote:Op zondag 14 november 2010 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, okéquote:Op zondag 14 november 2010 15:54 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hoho nu niet iedereen over 1 kam scheren hé
Kap anders even ofzo.quote:Op zondag 14 november 2010 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was het een waardeloze inhaalrace?!
Wij gaan er op in, tegen jouw kritiek, dat betekent niet dat wij er niet tegen kunnenquote:Op zondag 14 november 2010 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als iedereen zegt dat je kampioen wordt daardoor en het lukt niet, ja.quote:Op zondag 14 november 2010 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was het een waardeloze inhaalrace?!
Wie wil er even een Wiki maken met alle quotes van BSB?quote:Op zondag 14 november 2010 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gasten bij Ajax lopen rond alsof ze verse pasteitjes in de broek hebben.˛
quote:Op zondag 14 november 2010 15:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie wil er even een Wiki maken met alle quotes van BSB?
Dat is idd al behoorlijk irritant, maar daarnaast heeft ie al gelijk gekregen. En dan ook nog eens van voren af aan beginnenquote:Op zondag 14 november 2010 15:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan die niet, ajacied4lf moet gelijk krijgen anders stopt ie niet.
quote:Op zondag 14 november 2010 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als iedereen zegt dat je kampioen wordt daardoor en het lukt niet, ja.
Volgens mij is hij meer bezig met het verzinnen van oneliners dan het bekijken van de wedstrijdquote:Op zondag 14 november 2010 15:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie wil er even een Wiki maken met alle quotes van BSB?
Oke man. Nou blij?quote:Op zondag 14 november 2010 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen had Ajax afgeschreven, als je dan nog tweede wordt dan is het gewoon een geweldige prestatie / inhaalrace.
Ben ik het wel mee eens ja.quote:Op zondag 14 november 2010 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen had Ajax afgeschreven, als je dan nog tweede wordt dan is het gewoon een geweldige prestatie / inhaalrace.
Wat denk jij ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |