Een kampioenschap nu kan alles in een stroomversnelling gooien. Niet dat we nu zo ontzettend sterk zijn maar dat is de rest ook niet, plus grootste achterban en de meeste financiele potentie. Als we echt fatsoenlijk beleid hadden gehad waren we de vorige 7 jaar 5x kampioen geworden.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik denk zelf dat je er een paar jaar voor nodig hebt om alles goed op de rit te krijgen, dat zegt niet dat je in die tijd geen kampioen kan worden
Bekerquote:Op zondag 1 mei 2011 19:04 schreef Smoofie het volgende:
Ga je naar de bekerfinale of dé Finale? Ik ga naar dé finale.
Aah, je moet met je vriend naar het Leidse gaan op 15 meiquote:
Hehe ik ga sowieso niet naar Enschede, ook geen Amsterdam voor mij helaas. 15 mei is onze laatste competitiewedstrijd.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah, je moet met je vriend naar het Leidse gaan op 15 meiOf dwingt je vriend je om mee te gaan naar de oude markt of hoe het ook heet in enschede
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hehe ik ga sowieso niet naar Enschede, ook geen Amsterdam voor mij helaas. 15 mei is onze laatste competitiewedstrijd.
Sowieso wil niemand met me meequote:Op zondag 1 mei 2011 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Experience of a lifetime op het leidse als Ajax kampioen wordt.
Wat een praatjes alweer voor een ploeg die met geluk de 3 punten meeneemt uit Heereveen.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Twente werd toch zo geroemd om haar kwalitatief sterke en stabiele selectie en PSV om haar sterke bank?
Toch leuk dat een groepje broekies met weinig mentaliteit, een trainerswisseling, bestuurlijk gezeik en allerlei non-voetballer om zich heen op de training (Atouba, Sno, Mido, Tainio) kampioen kunnen worden, en gaan worden
En volgend jaar gaan we dan helemaal los met een sterkere selectie terwijl PSVau in een financiele crisis zit en Twente Ruiz, Douglas en Janssen kwijtraakt en het niet kunnen opvangen
Iets voor in je dagboek. Miss met A4l ? Of jordii (quote:Op zondag 1 mei 2011 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met een onbekende fokker op stap in Amsterdam
Moet je wel een extra ajax shirt fixen anders staat hij daar in zijn wolvenshirt.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met een onbekende fokker op stap in Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |