quote:Op zondag 1 mei 2011 18:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja precies, we kunnen de Eredivisie de komende vijf jaar gaan domineren. PSV zal financieel gezien afhaken en Twente blijft een provincieclubje.
Maar dan moeten ze wel verstandig omspringen met aankopen. En daar heb ik nog niet zo veel vertrouwen in.quote:
Hier ook niet. Heb nog nooit een zomer meegemaakt waar meer goede dan slechte aankopen werden gedaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel verstandig omspringen met aankopen. En daar heb ik nog niet zo veel vertrouwen in.
Ik dacht dat je het cynisch bedoeldequote:Op zondag 1 mei 2011 18:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel verstandig omspringen met aankopen. En daar heb ik nog niet zo veel vertrouwen in.
quote:Ja precies, we kunnen de Eredivisie de komende vijf jaar gaan domineren. PSV zal financieel gezien afhaken en Twente blijft een provincieclubje.
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vermom je als Twente supporter en gooi 'per ongeluk' een strijker in het gezicht van Douglas
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een Ajaxshirt doe ik iig niet aan. Ik zit tussen de Twentesupporters.
Wel gewoon juichen als we scoren he?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:De Boer: kampioenschap veruit het belangrijkste
Het seizoen wordt afgesloten met twee finales tegen FC Twente. 'Maar het kampioenschap is verreweg het belangrijkste voor Ajax' aldus De Boer. 'Of ik spelers rust ga geven volgende week? Nee, want ik heb het gevoel dat als je spelers rust gaat geven, de spanning eraf gaat. Dus ik verwacht niet veel mutaties in de basis. We moeten dat ritme van elke zondag vasthouden. En als we een mooie prijs kunnen winnen volgende week moeten we dat zeker niet laten.'
dan moet je juist je Ajax shirt aantrekkenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Probeer nou eerst maar eens de komende wedstrijden te winnen dan zien we daarna wel verderquote:Op zondag 1 mei 2011 18:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja precies, we kunnen de Eredivisie de komende vijf jaar gaan domineren. PSV zal financieel gezien afhaken en Twente blijft een provincieclubje.
Komt goed. Deed ik ook vorig seizoen bij FC Twente - Ajax. Mijn vriend wilde me bijna op de bek houwenquote:
Nee, ik ben een mietje.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan moet je juist je ajax shirt aantrekken
Niks cynisch aan hoor. Dikke kans dat PSV af gaat glijden als ze geen CL voetbal halen. Feyenoord heeft ook nog een aantal jaar nodig om weer boven water te komen.quote:
Nee, ik ben daar serieus over. Het vorige decennium was van PSV, deze wordt van ons. Mits er verstandig beleid gevoerd gaat worden.quote:
Vriend?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Komt goed. Deed ik ook vorig seizoen bij FC Twente - Ajax. Mijn vriend wilde me bijna op de bek houwen
OK, ik denk zelf dat je er een paar jaar voor nodig hebt om alles goed op de rit te krijgen, dat zegt niet dat je in die tijd geen kampioen kan wordenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar serieus over. Het vorige decennium was van PSV, deze wordt van ons. Mits er verstandig beleid gevoerd gaat worden.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 mei 2011 18:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ben zelf kampioen geworden vandaag. Als cadeautje van mijn vriend een kaartje gekregen, zomgf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |