Ik wil wel mee als bekende Ajacied in dit topic.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met een onbekende fokker op stap in Amsterdam
Voor jou maakt het niet uit, één van je clubs wordt kampioen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
Als een scheidsrechterlijke dwaling maar niet de doorslag geeft voor beide partijen.
Geen zin om mijn wachtwoord op te zoekenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef Smoofie het volgende:
Rabbit, ga op je 0 account posten, seriously.![]()
Dat is het Barcelona vuurvosje toch, of was dat weer Reiziger?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie had hier ook alweer Heini Otto als oom? Als dat geen Duitser is dan weet ik het niet meer.
Oh nee kut, ik kan niet 15 mei. kut verstandskiezenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik wil wel mee als bekende Ajacied in dit topic.Zelfs al gebanned geweest!
Je mag mij meenemenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik wil wel mee als bekende Ajacied in dit topic.Zelfs al gebanned geweest!
Haha lekker voor je.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh nee kut, ik kan niet 15 mei. kut verstandskiezen
Nee dat was smoofie.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Geen zin om mijn wachtwoord op te zoeken
[..]
Dat is het Barcelona vuurvosje toch, of was dat weer Reiziger?
Ja ik ben echt blijquote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor jou maakt het niet uit, één van je clubs wordt kampioen.
Indo manquote:
Echte ajacied is maar voor één clubquote:
"Da was ik nie, da was iemand anders. Da was een neger!"quote:Op zondag 1 mei 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Indo man. Molukkers zijn veeel donkerder
Al word ik in de zomer wel heel bruin
Negah.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Indo man. Molukkers zijn veeel donkerder
Al word ik in de zomer wel heel bruin
Heb ik wat gemist vandaag? Of zeg je dat gewoon in zijn algemeen?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:24 schreef voice-over het volgende:
El Ham, wat een schande voor Ajax is dat zeg.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"Da was ik nie, da was iemand anders. Da was een neger!"
Toch Smoofie?
In het algemeen me dunkt. Niks gezien vandaag.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:25 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist vandaag? Of zeg je dat gewoon in zijn algemeen?
Whats Happened?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:24 schreef voice-over het volgende:
El Ham, wat een schande voor Ajax is dat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |