Gewoon een C elftal opstellen en ze alle Twente spellers paar kleine tikjes gevenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:29 schreef mash_ het volgende:
Vind het nog steeds gaar dat die kut beker tussen door zit.
Gaat de boer niet doenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:30 schreef S0nic het volgende:
[..]
Gewoon een C elftal opstellen en ze alle Twente spellers paar kleine tikjes geven
Toch veel zenuwen, ik hoop dat ze dat de laatste wedstrijd door het publiek minder hebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:30 schreef King_of_cubes het volgende:
Het leek aan het eind wel of de concentratie eraf was, zelfs passes over 2 meter kwamen niet meer aan.
Vermoeidheidquote:Op zondag 1 mei 2011 16:30 schreef King_of_cubes het volgende:
Het leek aan het eind wel of de concentratie eraf was, zelfs passes over 2 meter kwamen niet meer aan.
En ook gewoon goede wissels van Jans. Begin 2e helft liep Ajax over het middenveld van Heerenveen, dus wisselde hij daarin wat en ging het opeens de andere kant op.quote:
Denk dat Groningen - PSV voor PSV lastiger is dan Ajax - Twente voor Ajax.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:34 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk dat het heel lastig gaat worden voor Ajax, sowieso de zenuwen en concentratie/vermoeidheid.. je ziet het al aantal wedstrijden dat ze op een gegeven moment op zijn.
Twente mentaal sterker en ervaring. Maar die beker kan veel uitmaken.
Succesals jullie het worden, hard voor geknokt.. verdiende winnaar. (als)
Vergeleken met het spel van Twente en PSV is het een logische conclusiequote:
Zeg nou gewoon bedankt, een van de weinige goede psv supporters ben je..quote:Op zondag 1 mei 2011 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat Groningen - PSV voor PSV lastiger is dan Ajax - Twente voor Ajax.
Over twee weken ben ik er gewoon bij
Ja maar zo werkt het niet.. vorm van de dag, zenuwen spelen mee. Ajax verloor 2x van Utrecht, zeg jij dan volgend jaar dat ze weer gaan verliezen?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens heeft deze week natuurlijk een verdraait beeld gegeven van de kwaliteiten van beide teams, omdat Twente tegen een slecht spelende hekkensluiter moesten, en Ajax tegen een zeer sterk spelend (eindelijk) Heerenveen, waar Twente overigens met 2-6 van verloor.
Maar daar hoor je niemand over.
Prima toch? Laat iedereen maar denken dat Twente wel effe minimaal een puntje pakt tegen Ajax.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens heeft deze week natuurlijk een verdraait beeld gegeven van de kwaliteiten van beide teams, omdat Twente tegen een slecht spelende hekkensluiter moesten, en Ajax tegen een zeer sterk spelend (eindelijk) Heerenveen, waar Twente overigens met 2-6 van verloor.
Maar daar hoor je niemand over.
PSV moet winnen als Ajax ook wint. Als Ajax verliest moet PSV ook verliezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon bedankt, een van de weinige goede psv supporters ben je..
Die kans van De zeeuw/ebe , Eriksen x2, De jong en Toby hadden er allemaal in moeten gaanquote:Op zondag 1 mei 2011 16:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Prima toch? Laat iedereen maar denken dat Twente wel effe minimaal een puntje pakt tegen Ajax.
Ik vond Ajax ijzersterk in het kwartier na rust. Daarna werd het minder, maar je had dan gewoon de 1-3 en 1-4 moeten maken.
Ben gewoon realistisch. Jullie doen alsof ze ff 2e gaan worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon bedankt, een van de weinige goede psv supporters ben je..
Ja.. maar die van Heereveen ook, maar dat telt niet.. het gaat erom wie ze wel afmaakt, die wint en dat was ajaxquote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die kans van De zeeuw/ebe , Eriksen x2, De jong en Toby hadden er allemaal in moeten gaan
Gast.. ik zeg dat het een lastige wedstrijd wordtquote:Op zondag 1 mei 2011 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben gewoon realistisch. Jullie doen alsof ze ff 2e gaan worden.
Niet normaal hequote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die kans van De zeeuw/ebe , Eriksen x2, De jong en Toby hadden er allemaal in moeten gaan
Die laatste wedstrijd is gewoon een finale met 90% thuispubliek dus altijd kansenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gast.. ik zeg dat het een lastige wedstrijd wordtIk zeg nergens dat Ajax gaat verliezen.. wel objectief blijven lezen he.
PSV moet sowieso winnen om 2e te eindigen. Staan nu 2 punten achter Ajax.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV moet winnen als Ajax ook wint. Als Ajax verliest moet PSV ook verliezen.
Als die 15 mei er allemaal in gaan, ben ik dik tevreden!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, dat weten we. Maar iedereen vindt blijkbaar dat Heerenveen had moeten winnen en vergeet de kansen van Ajax.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.. maar die van Heereveen ook, maar dat telt niet.. het gaat erom wie ze wel afmaakt, die wint en dat was ajax
Hey, nu herken ik je van IRC, ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ja, dat weten we. Maar iedereen vindt blijkbaar dat Heerenveen had moeten winnen en vergeet de kansen van Ajax.
De boer praat ook alsof ie uitgeput is van het juichenen het nerveus zijn
Ongelooflijk idd. Ik was ook zo bang dat Dost in de laatste minuut gelijk zou gaan maken..quote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Mounir een van die kansen er in had geschoten. De vraag is alleen waren die kansen ook gekomen als hij op de plek van siem had gestaan? Ik denk het net.quote:
Mounir vanaf links en Ebe er gewoon uit?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Mounir een van die kansen er in had geschoten. De vraag is alleen waren die kansen ook gekomen als hij op de plek van siem had gestaan? Ik denk het net.
Was toch wel redelijk duidelijk dacht ik zo.quote:
Alsjeblieft niet zeg, laat Mounir er gewoon uit. Vandaag speelde Ajax buiten het laatste kwartier best goed alleen speelde Heerenveen heel slecht. Voorgaande weken met Mounir speelde Ajax heel slecht maar wonnen we steeds met een beetje geluk, nu creëerde we echt kansen alleen jammer genoeg maakte we ze niet af.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mounir vanaf links en Ebe er gewoon uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |