Het is voor een volwassene al slechtquote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 boterhammen per week? er zijn kinderen die het dubbele per dag eten
The internetz jeweettog!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat lees jij allemaal voor bende dat je dit weet?
Nou, dat is dan één ding dat ik goed doequote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is voor een volwassene al slecht
Teveel vitamines?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup. Maar het wordt wel geadviseerd aan je kind te geven.
Owh ja, maar tegenwoordig niet meer dan 2 boterhammen per week, want teveel vitamine zusenmezo.
Maar niets zeggen over de rest van de troep erin
Knackebrodquote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is voor een volwassene al slecht
In leverworstquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Teveel vitamines?
Dat kan alleen met A en D en dat zit nou niet in grote getalen in brood
Binnenkort maar es opzeggen dan. Bah.quote:
Hardstikke gezond!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort maar es opzeggen dan. Bah.
Jij denkt toch dat iemand iets van mij aanneemt?quote:
Vitamine Bquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Teveel vitamines?
Dat kan alleen met A en D en dat zit nou niet in grote getalen in brood
'niet'?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij denkt toch dat iemand iets van mij aanneemt?
Prima. Ik ben geboren in de jaren '70. Heb geslapen in een bed dat is geverfd met loodhoudende verf. Ik ben dus toch al doomed.quote:
Dan krijg je nooit teveel vitamine A binnen, je haalt dan niet eens de ADH.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima. Ik ben geboren in de jaren '70. Heb geslapen in een bed dat is geverfd met loodhoudende verf. Ik ben dus toch al doomed.
Voor een baby ligt het weer anders. Ik moet googlen om te ontdekken hoe het zat.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef STING het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit teveel vitamine A binnen, je haalt dan niet eens de ADH.
Alleen met tabletten zover ik weet.
Vertel dat tegen je baby die net iets anders werkt dan een volwassenequote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef STING het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit teveel vitamine A binnen, je haalt dan niet eens de ADH.
Alleen met tabletten zover ik weet.
Scheidt? Of schijt?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Vitamine B kun je niet teveel hebben. Dat scheidt je toch weer uit
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor een baby ligt het weer anders. Ik moet googlen om te ontdekken hoe het zat.
Dat ga ik overigens niet doen, geen zin.
Oh, hebben jullie het over baby's...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vertel dat tegen je baby die net iets anders werkt dan een volwassene
Dat mogen baby's ook nietquote:
Schijt aan baby'squote:Op donderdag 28 april 2011 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Oh, hebben jullie het over baby's...
Spuitluiers.quote:
Oeh, lekker in een smoothie, samen met banaanquote:
Later als ik groot ben wil ik er wel 10quote:
Tegelijk?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Later als ik groot ben wil ik er wel 10
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, lekker in een smoothie, samen met banaan
op baby's mag zeker nietquote:
Geen ingeblikt fruit meer voor jou dan. Daarvan groei je veel te hard!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
Later als ik groot ben wil ik er wel 10
Dat kun je ontwikkelen als je er te vroeg mee begint. Net als een allergie voor pinda's bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef STING het volgende:
[..]
Appel allergie is idd in. Kiwi allergie ook?
LOLquote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb jeuk, maar ik kan niet krabben want m'n nagels zijn nog niet droog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Huh?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen ingeblikt fruit meer voor jou dan. Daarvan groei je veel te hard!
En geen alcoholquote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
ik weet alleen dat baby's geen honing mogen
Toch blijft het een vaag iets, allergie. Wetenschappers hebben nog steeds geen idee waarom we er nu last van hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kun je ontwikkelen als je er te vroeg mee begint. Net als een allergie voor pinda's bijvoorbeeld.
En waarom de één van allergieën aan elkaar hangt en de ander nergens last van heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Toch blijft het een vaag iets, allergie. Wetenschappers hebben nog steeds geen idee waarom we er nu last van hebben
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Toch blijft het een vaag iets, allergie. Wetenschappers hebben nog steeds geen idee waarom we er nu last van hebben
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOLGelukkig is daar de afstandsbedieningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die ene heeft zeker geen borstvoeding gehad.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En waarom de één van allergieën aan elkaar hangt en de ander nergens last van heeft.
Dat ja. Ik ben jaren allergisch geweest voor kattenroos. Plotseling sinds anderhalf jaar, *poef*quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En waarom de één van allergieën aan elkaar hangt en de ander nergens last van heeft.
Natural selectionquote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil ik het weten?quote:
Hoe inventiefquote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig is daar de afstandsbediening
Heb ik ook niet gehad geloof ik, en ik heb geen allergieënquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Die ene heeft zeker geen borstvoeding gehad.
En geen rauw vleesquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dat zwangere vrouwen geen kaneel en drop mogen ofzo
Ik vergis me nog wel eens in een naam dus ik moet opletten wat ik zeg. Er was er in elk geval eentje in OUD die zijn baby in de fles een pittige hoeveelheid frank had gegeven om het huilen te laten stoppen.quote:
Ik heb echt geen idee of ik borstvoeding heb gehad.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gehad geloof ik, en ik heb geen allergieën
Nou ja, ik moet geen cacaoboter ofzo op m'n lippen smeren.
Dat was vast een hoaxquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vergis me nog wel eens in een naam dus ik moet opletten wat ik zeg. Er was er in elk geval eentje in OUD die zijn baby in de fles een pittige hoeveelheid frank had gegeven om het huilen te laten stoppen.
Was nog een mooie rel.
Dat was niet serieus en werd gewoon gezegd om een rel op te starten, toch? Ja toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vergis me nog wel eens in een naam dus ik moet opletten wat ik zeg. Er was er in elk geval eentje in OUD die zijn baby in de fles een pittige hoeveelheid frank had gegeven om het huilen te laten stoppen.
Was nog een mooie rel.
Ik 6 wekenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee of ik borstvoeding heb gehad.
Zegt de chocoholicquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gehad geloof ik, en ik heb geen allergieën
Nou ja, ik moet geen cacaoboter ofzo op m'n lippen smeren.
Eentje ook hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef MissMSX het volgende:
10 kinderen aan de borst is lastig he?
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee of ik borstvoeding heb gehad.
Weet ikquote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zit ook in sommige lippenbalsems
Welterusten!quote:
Sweet dreamsquote:
Dan moet ik ze maar niet in een keer nemenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar, dat is haalbaar. Tien is onmogelijk.
Vieze tepelsquote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo, zuigen ze zich niet vast aan de tepel zodat ze blijven hangen?
Ja godver de slijter was gewoon al dicht terwijl hij volgens de openingstijden gewoon open zou moeten zijn.quote:
Drink je een dagje niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja godver de slijter was gewoon al dicht terwijl hij volgens de openingstijden gewoon open zou moeten zijn.
Ik zou ook niet aan zo'n lelijke tepel willen sabbelenquote:
Da's best een goede tiet!quote:
Arme jijquote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja godver de slijter was gewoon al dicht terwijl hij volgens de openingstijden gewoon open zou moeten zijn.
Die van mij was stuk, denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo, zuigen ze zich niet vast aan de tepel zodat ze blijven hangen?
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ook niet aan zo'n lelijke tepel willen sabbelen
Hmmmmmmmmmmmmmmquote:
ik ga rond 19u richting Utrecht morgen denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is geen lelijke tepel toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ook niet aan zo'n lelijke tepel willen sabbelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Met de trein? En neem je je Iceteaglazen mee?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga rond 19u richting Utrecht morgen denk ik.
gaan jullie weer datenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met de trein? En neem je je Iceteaglazen mee?
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met de trein? En neem je je Iceteaglazen mee?
Het lijkt op een dopje van een pen ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm er raar uitzien. Heel nep.
Je bent kritisch. Ik hou de mijne wel ingepaktquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
hmm, ik vind em er juist nagenoeg perfect uit zien, heerlijk, zou er wel aan willen hangenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef STING het volgende:
[..]
Daar past een framboos goed op bedoel je?
Gelukkig, dacht dat het aan mij lagquote:
Zo gaat een tepel er dus ook uitzien als hij vacuum wordt gezogen door zo'n monster.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt op een dopje van een pen ofzo.
Net alsof de tepel erop is geplaktquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt op een dopje van een pen ofzo.
Hmm, goed idee, frambozen kopen voor als ZM terug isquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef STING het volgende:
[..]
Daar past een framboos goed op bedoel je?
Dat duurde lang.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, goed idee, frambozen kopen voor als ZM terug is
Nog een reden om geen kledder te nemenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo gaat een tepel er dus ook uitzien als hij vacuum wordt gezogen door zo'n monster.
Alleen tijdens het voeden, niet blijvend hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een reden om geen kledder te nemen
ik heb t ooit 1x genoemd volgens mijquote:
Dachten we bijna een accurate MI te kunnen vormen van jouw tepels.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen tijdens het voeden, niet blijvend hoor.
I don't carequote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen tijdens het voeden, niet blijvend hoor.
En anders hebben we altijd de foto's nog.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef STING het volgende:
Dachten we bijna een accurate MI te kunnen vormen van jouw tepels.
De wereld heeft ook liever niet dat je nageslacht gaat produceren.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
I don't careIk wil geen minderjarige aan m'n tepels hebben hangen.
Je mag ook wachten tot je kind meerderjarig is.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
I don't careIk wil geen minderjarige aan m'n tepels hebben hangen.
Daarom. Goed bezig, ikquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
De wereld heeft ook liever niet dat je nageslacht gaat produceren.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen: in before ZM!
Welk kind? Ik neem geen kind.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag ook wachten tot je kind meerderjarig is.
Vergeet het maar. Binnen twee posts is het onderwerp op zoenmevrouw.quote:
Dat is wat anders.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het meerderjarige kind van een ander
Ik kan om 18.53 in Dtc zijn. Jij gaat om 19.07 weg?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]is goed, neem ik ook die fles uit Scheveningen mee
Kom je weer naar DTC?
Ik krijg.. burger vouchersquote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
Jemig, zelfs moederdagbanners. Of heb ik die over mezelf afgeroepen?
Ja dat is primaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan om 18.53 in Dtc zijn. Jij gaat om 19.07 weg?
Yuki!quote:
Samenvoegenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb ergens nog 3 of 4 halve kaartjes gevuld met die zegeltjes liggen...
Duits bier drinken en BBQ (geloof ik)quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samenvoegen![]()
Wat ga jij morgen avond doen?
Klinkt goedquote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Duits bier drinken en BBQ (geloof ik)
Was het maar een kuttent, dan viel er nog wat te neuken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Subway, wat een kuttent is dat zeg.
Warsteinerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Duits bier drinken en BBQ (geloof ik)
Bier drinken met WT, naar een verjaardag en daarna naar de Winkel van Sinkelquote:
doe WT de groetjes van mijquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bier drinken met WT, naar een verjaardag en daarna naar de Winkel van Sinkel
Zal ik doenquote:
Nat geworden? Maar nu niet koud toch? En werk jij ook avond diensten? (bedenk me net dat ik helemaal niet weet wat jij voor een werk doet)quote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
Buienradar had trouwens ook vandaag weer gelijk... helaas miste ik een afslag en daardoor kon ik fijn omfietsen.... (ik en opletten als het donker is)
Natquote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nat geworden? Maar nu niet koud toch? En werk jij ook avond diensten? (bedenk me net dat ik helemaal niet weet wat jij voor een werk doet)
Volgens mij heb ik het nooit gevraagd, want zulke dingen vergeet ik niet snel. Of ik was er niet bij toen je het postequote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nat
Koud niet nee... lange broek, jasje en ik had zelfs een sjaal in mijn tas voor het geval dat...
Ik werk momenteel niet meer savonds (hoogstens tot een uur of 18:30)
En niet onthouden danKan mij niet voorstellen dat ik het nooit gepmd heb or what ever
Nope...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het nooit gevraagd, want zulke dingen vergeet ik niet snel. Of ik was er niet bij toen je het postemaakt ook niet zoveel uit.
Ik vergeet een stel kloten bij een kut niet snel hoor, die moet je combineren en gebruikenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
godvergeten klotekutzooi
sorry dat moest er even uit
Nou, vertel op danquote:
vertel eens een sprookje danquote:
Dat is wel het laatste waar ik op zit te wachtenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vergeet een stel kloten bij een kut niet snel hoor, die moet je combineren en gebruiken
En dat gaat makkelijker als t er in zit
waarschijnlijk denk ik hierbij een slagje te ver doorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vergeet een stel kloten bij een kut niet snel hoor, die moet je combineren en gebruiken
En dat gaat makkelijker als t er in zit
Ik wel, nog 6 dagenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten
ik denk dat jij prima begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef clevy het volgende:
[..]
waarschijnlijk denk ik hierbij een slagje te ver door
Heyquote:
das geen goed teken als zieke geesten op een lijn zittenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik denk dat jij prima begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb toch geen verhalen....quote:
Maar we moesten dingen wetenquote:
beetje fantasie gebruiken dan.. uit je duim zuigen (of uit iets anders)quote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef -Engel- het volgende:
@Clevy: Mijn mooie grote sprookjesboek ligt bij mijn nichtje
Sommige dingen had ik liever niet geweten hoorquote:
Ik wil sommige dingen juist wel wetenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sommige dingen had ik liever niet geweten hoor
ja later...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef clevy het volgende:
[..]
beetje fantasie gebruiken dan.. uit je duim zuigen (of uit iets anders)
blijkbaar wel over je werkquote:
je zou de eerste vrouw zijn zonderquote:
Oke ik vertel een hoop van alles, maar niet over alles even veel of even graag....quote:
Is dit een sneer naar mij persoonlijk, of mannen in het algemeen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke ik vertel een hoop van alles, maar niet over alles even veel of even graag....Het maakt btw niet uit of ik het wel of niet zeg... men luistert toch niet
Ik weet t nog steeds nietquote:
Nee, een constatering in 't algemeen.... ik kletst veel en mensen kunnen dat blijkbaar niet juist filteren....quote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef PeuRac het volgende:
Is dit een sneer naar mij persoonlijk, of mannen in het algemeen?
Ik werk als administratief medewerker (o.a. nieuwsbrieven/opleidingen/notuleren)quote:Ik weet t nog steeds nietben nu wel nieuwsgierig geworden
thoeft ook niet spannend te zijn.. als je maar leuke collega's hebt en de rekeningen kunt betalenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, een constatering in 't algemeen.... ik kletst veel en mensen kunnen dat blijkbaar niet juist filteren....
[..]
Ik werk als administratief medewerker (o.a. nieuwsbrieven/opleidingen/notuleren)
Niks spannends dus...
Check et checkquote:Op donderdag 28 april 2011 23:46 schreef clevy het volgende:
[..]
thoeft ook niet spannend te zijn.. als je maar leuke collega's hebt en de rekeningen kunt betalen
good busy !quote:
Klopt, mijn bed is leegquote:
quote:
ditoquote:
Ik kwam Bram tegen vamiddag!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:55 schreef El_Matador het volgende:
Mijn bed is leeg, mijn hippiebank lekker warm.
Zin in morgen!![]()
Haha ja? Hoe dat zo dan?quote:
Haha, lachen! Bureau? Sinds wanneer dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik liep langs z'n bureauff met em zitten praten.
Veel plezier zaterdag, ben je overdag ook in Utrecht?
Wie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:23 schreef Samzz het volgende:
Wisten jullie trouwens dat William en Kate vandaag trouwen?
Sterkte ermee Joequote:Op vrijdag 29 april 2011 06:37 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Nooit leuk als je vantevoren al weet dat het een grafdag wordt.
Als land 3,5 miljard euro per jaar extra winst maken dankzij de Oranjes is nog niet genoeg?quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:55 schreef Samzz het volgende:
Net een artikel in de Pers, volgens een redelijk groot deel van de Nederlanders hebben de Oranjes genoeg geld gehad
Vraag dat de Nederlanders die vinden dat ze geen geld meer moeten krijgen (21%) en de mensen die vinden dat de beloning bevroren moet worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als land 3,5 miljard euro per jaar extra winst maken dankzij de Oranjes is nog niet genoeg?
Ah, de groep die er geen fuck van snapt dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 06:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag dat de Nederlanders die vinden dat ze geen geld meer moeten krijgen (21%) en de mensen die vinden dat de beloning bevroren moet worden.
Niet aan mij.
Waarom snap je er dan per definitie geen fuck van? Het zou sympathiek zijn van de Oranjes om in deze tijd van crisis hun steentje bij te dragen, vind ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, de groep die er geen fuck van snapt dus
owja.. dalijk weer eens aanwezigheidspremie op gaan bouwenquote:
Mag ik je sterkte wensenquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:54 schreef Q. het volgende:
Een werk-pc met 1 gig geheugen, hoe verzinnen ze het anno 2011? En dan ook nog een virusscanner (McAfee) er op zetten die al 300 - 400 meg gebruikt.
. Dit gaat een dag vol gevloek en getier worden verwacht ik.
Waar kan ik de verloren tijd op schrijven?
Ik kon een korte grinnik niet onderdrukken door de woordspeling welke je (onbedoeld?) maakte.quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:37 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Nooit leuk als je vantevoren al weet dat het een grafdag wordt.
moeje nie zoveel zoep'nquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:12 schreef Wicked-Game het volgende:
Damn heb het gevoel dat ik met volle vaart met mijn kop tegen een muur aan ben gelopen...![]()
Koppijn![]()
Maar een goedemorgen!
alles bij elkaar (alles) kost het een half miljard. Het levert 4 miljard op. Dan moet je niet gaan hakken in de half miljard. Er wordt al teveel gezeurt op het Huis. Straks kappen ze er mee en ben je die 4 miljard ook kwijt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom snap je er dan per definitie geen fuck van? Het zou sympathiek zijn van de Oranjes om in deze tijd van crisis hun steentje bij te dragen, vind ik.
Goed idee, als je toch al hoofdpijn hebt...quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was dat de oorzaak maar dan kon ik mezelf voor mijn kop slaan
Pijn bestrijden met pijn werkt tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed idee, als je toch al hoofdpijn hebt...
Volgens Lambik (Sus en Wis) welquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Pijn bestrijden met pijn werkt toch
Nou zullen we dat maar even niet doen, dan mis ik weer koninginnedagquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:25 schreef Samzz het volgende:
Je kan jezelf ook in coma slaanVoel je helemaal niks meer, met wat geluk
Want coma's komen vaak voor bij jou?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou zullen we dat maar even niet doen, dan mis ik weer koninginnedag
quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want coma's komen vaak voor bij jou?
Oh, oh, oh.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:29 schreef Samzz het volgende:
Oh yes! Wondje op m'n enkel weer open gehaald
Hoi babequote:
Oh, ik geloof dat er dan iets mis is gegaan...quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo uit je schoonheidsslaapje ontwaakt?
Ik ben zo blij dat ik die niet nodig heb he, ik ben gewoon altijd mooiquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo uit je schoonheidsslaapje ontwaakt?
Jij woest aantrekkelijke seksgodquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik die niet nodig heb he, ik ben gewoon altijd mooi
He wat? Oh hij!quote:
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:55 schreef rival het volgende:
Al het drank is op de boot, in de koeling. Ik kan niet wachten tot morgen
partytime
Sommige mannen hebben nou eenmaal dagelijks egostreling nodig. Jij niet natuurlijk, jij hebt samzz al versierd dus dat is al genoeg egostrelingquote:
De weg er naartoe is altijd leuker dan het behaalde resultaat. Ben dus al lang weer op zoek naar een nieuwe uitdaging.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Sommige mannen hebben nou eenmaal dagelijks egostreling nodig. Jij niet natuurlijk, jij hebt samzz al versierd dus dat is al genoeg egostreling
Ja idd hequote:Op vrijdag 29 april 2011 08:58 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind vooral bab's bescheidenheid zo sexy
Al een slachtoffer gevonden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De weg er naartoe is altijd leuker dan het behaalde resultaat. Ben dus al lang weer op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Hai!quote:
Oh nee dat wil je nietquote:
Bescheiden zijn is achterhaaldquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:58 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind vooral bab's bescheidenheid zo sexy
Lieverd, doorgaans bepaal je de mening van een man pas als je een relatie met 'm hebt. En zover zijn wij nog lang niet.quote:
Oh. In dat geval blijf ik maar thuisquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De weg er naartoe is altijd leuker dan het behaalde resultaat. Ben dus al lang weer op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Oh bah wat een eng woordquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieverd, doorgaans bepaal je de mening van een man pas als je een relatie met 'm hebt. En zover zijn wij nog lang niet.
Your loss.quote:
Precies. Waar waren we?quote:
Ik zit gewoon in Emmen op de bank, en jij?quote:
Ook op een bank, maar dan in Den Haag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit gewoon in Emmen op de bank, en jij?
Ik hoorde gisteren dat bij 'ons' ook alles klaar is. Alleen nog een paar boodschappen doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:55 schreef rival het volgende:
Al het drank is op de boot, in de koeling. Ik kan niet wachten tot morgen
partytime
Gezellig he, zo samen op de bankquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook op een bank, maar dan in Den Haag.
Yups, bakkiequote:
Je hebt geen champagne ontbijt besteld?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yups, bakkieerbij, laptop op schoot. Nu nog iemand die ontbijt voor ons maakt.
ik moet er alleen wel al om 10 uur zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat bij 'ons' ook alles klaar is. Alleen nog een paar boodschappen doen.
Jij bent toch niet zo'n vrouw die 'gekocht' moet worden in plaats van versierd?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Je hebt geen champagne ontbijt besteld?
quote:
Haha oh nee hell no!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n vrouw die 'gekocht' moet worden in plaats van versierd?
Jullie zitten op de bank te stinken, terwijl de rest noest aan de arbeid is, en dan moeten wij ook nog voor jullie onbijt zorgen?? Ga je heel diep schamen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yups, bakkieerbij, laptop op schoot. Nu nog iemand die ontbijt voor ons maakt.
Gewoon een boterham met smeerworst dus voor jou.quote:
Ik heb het al heel druk gehad hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jullie zitten op de bank te stinken, terwijl de rest noest aan de arbeid is, en dan moeten wij ook nog voor jullie onbijt zorgen?? Ga je heel diep schamen!
Hmm worstquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een boterham met smeerworst dus voor jou.
Ik zit tot nu toe ook alleen nog maar uit te zweten met een kopje thee hoorrquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
Jullie zitten op de bank te stinken, terwijl de rest noest aan de arbeid is, en dan moeten wij ook nog voor jullie onbijt zorgen?? Ga je heel diep schamen!
Ik zit anders niet te FOK!ken op kosten van de baas. Dáár moet je je diep voor schamen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
quote:
Daar heb jij niks mee te schaften. Ik lever de maatschappij iig belastingcenten opquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit anders niet te FOK!ken op kosten van de baas. Dáár moet je je diep voor schamen.
Ik ook, dat ik dat doe terwijl ik thuis op de bank zit te stinken toont vooral aan dat ik het slimmer aanpak dan jij op dit moment.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
Daar heb jij niks mee te schaften. Ik lever de maatschappij iig belastingcenten op
Sorryquote:
Ik heb niet eens een echte bankquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook, dat ik dat doe terwijl ik thuis op de bank zit te stinken toont vooral aan dat ik het slimmer aanpak dan jij op dit moment.
Niks wat je met een pijpbeurt tijdens het ontbijt niet goed kan maken hoor.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat je met een pijpbeurt tijdens het ontbijt niet goed kan maken hoor.
Die had je mooi kunnen kopen van die belastingcenten die je nu afdraagt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb niet eens een echte bank
*kras*
*hop*quote:
De MIquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*hop*
Mmmmm... Over smeerworst gesproken.
Van het najaar als het huis is verkocht, van de winst haal ik dan een mooie nieuwe bankquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had je mooi kunnen kopen van die belastingcenten die je nu afdraagt.
En toch blijf je terugkomen viespeukje.quote:
Hihi let's get dirtyquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch blijf je terugkomen viespeukje.
Ontbloot je bovenlijf, op je knieën en doe je ding.quote:
Vroeger, toen de nach voor Qday nog tof was in Den Haag. Wat ze dit jaar hebben georganiseerd is echt te suf naar mijn mening. Ga jij naar Amsterdam morgen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
Ik zit ook op de bank! Heerlijk is dat de nacht voor Qday
Kattenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Godsklere, wil ik onder de douche stappen, ligt er een dode vogel...
Dus ipv lijken in de kast heb jij ze op de douchequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Voor het eerst sinds jaren jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen de nach voor Qday nog tof was in Den Haag. Wat ze dit jaar hebben georganiseerd is echt te suf naar mijn mening. Ga jij naar Amsterdam morgen?
Dan schrik je je wel rot jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Klinkt wel acceptabel. Beter dan de hele dag in zo'n grote mensenmassa.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:30 schreef Godtje het volgende:
Voor het eerst sinds jaren ja![]()
Maar dit jaar zit ik op een grote boot op de grachten met alleen maar bekende van elkaar.
Ik ken ze uiteraard niet allemaal maar beetje zwaan kleef aan idee.
Lekker in de gezelligheid maar toch op je eigen ding met je eigen groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |