hmm, ik vind em er juist nagenoeg perfect uit zien, heerlijk, zou er wel aan willen hangenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm er raar uitzien. Heel nep.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef STING het volgende:
[..]
Daar past een framboos goed op bedoel je?
Gelukkig, dacht dat het aan mij lagquote:
Zo gaat een tepel er dus ook uitzien als hij vacuum wordt gezogen door zo'n monster.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt op een dopje van een pen ofzo.
Net alsof de tepel erop is geplaktquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt op een dopje van een pen ofzo.
Hmm, goed idee, frambozen kopen voor als ZM terug isquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef STING het volgende:
[..]
Daar past een framboos goed op bedoel je?
Dat duurde lang.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, goed idee, frambozen kopen voor als ZM terug is
Nog een reden om geen kledder te nemenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo gaat een tepel er dus ook uitzien als hij vacuum wordt gezogen door zo'n monster.
Alleen tijdens het voeden, niet blijvend hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een reden om geen kledder te nemen
ik heb t ooit 1x genoemd volgens mijquote:
Dachten we bijna een accurate MI te kunnen vormen van jouw tepels.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen tijdens het voeden, niet blijvend hoor.
I don't carequote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen tijdens het voeden, niet blijvend hoor.
En anders hebben we altijd de foto's nog.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef STING het volgende:
Dachten we bijna een accurate MI te kunnen vormen van jouw tepels.
De wereld heeft ook liever niet dat je nageslacht gaat produceren.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
I don't careIk wil geen minderjarige aan m'n tepels hebben hangen.
Je mag ook wachten tot je kind meerderjarig is.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
I don't careIk wil geen minderjarige aan m'n tepels hebben hangen.
Daarom. Goed bezig, ikquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
De wereld heeft ook liever niet dat je nageslacht gaat produceren.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen: in before ZM!
Welk kind? Ik neem geen kind.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag ook wachten tot je kind meerderjarig is.
Vergeet het maar. Binnen twee posts is het onderwerp op zoenmevrouw.quote:
Dat is wat anders.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het meerderjarige kind van een ander
Ik kan om 18.53 in Dtc zijn. Jij gaat om 19.07 weg?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]is goed, neem ik ook die fles uit Scheveningen mee
Kom je weer naar DTC?
Ik krijg.. burger vouchersquote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
Jemig, zelfs moederdagbanners. Of heb ik die over mezelf afgeroepen?
Ja dat is primaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan om 18.53 in Dtc zijn. Jij gaat om 19.07 weg?
Yuki!quote:
Samenvoegenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb ergens nog 3 of 4 halve kaartjes gevuld met die zegeltjes liggen...
Duits bier drinken en BBQ (geloof ik)quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samenvoegen![]()
Wat ga jij morgen avond doen?
Klinkt goedquote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Duits bier drinken en BBQ (geloof ik)
Was het maar een kuttent, dan viel er nog wat te neuken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Subway, wat een kuttent is dat zeg.
Warsteinerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Duits bier drinken en BBQ (geloof ik)
Bier drinken met WT, naar een verjaardag en daarna naar de Winkel van Sinkelquote:
doe WT de groetjes van mijquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bier drinken met WT, naar een verjaardag en daarna naar de Winkel van Sinkel
Zal ik doenquote:
Nat geworden? Maar nu niet koud toch? En werk jij ook avond diensten? (bedenk me net dat ik helemaal niet weet wat jij voor een werk doet)quote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
Buienradar had trouwens ook vandaag weer gelijk... helaas miste ik een afslag en daardoor kon ik fijn omfietsen.... (ik en opletten als het donker is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |