En waarom de één van allergieën aan elkaar hangt en de ander nergens last van heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Toch blijft het een vaag iets, allergie. Wetenschappers hebben nog steeds geen idee waarom we er nu last van hebben
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Toch blijft het een vaag iets, allergie. Wetenschappers hebben nog steeds geen idee waarom we er nu last van hebben
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOLGelukkig is daar de afstandsbedieningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die ene heeft zeker geen borstvoeding gehad.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En waarom de één van allergieën aan elkaar hangt en de ander nergens last van heeft.
Dat ja. Ik ben jaren allergisch geweest voor kattenroos. Plotseling sinds anderhalf jaar, *poef*quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En waarom de één van allergieën aan elkaar hangt en de ander nergens last van heeft.
Natural selectionquote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil ik het weten?quote:
Hoe inventiefquote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig is daar de afstandsbediening
Heb ik ook niet gehad geloof ik, en ik heb geen allergieënquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Die ene heeft zeker geen borstvoeding gehad.
En geen rauw vleesquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dat zwangere vrouwen geen kaneel en drop mogen ofzo
Ik vergis me nog wel eens in een naam dus ik moet opletten wat ik zeg. Er was er in elk geval eentje in OUD die zijn baby in de fles een pittige hoeveelheid frank had gegeven om het huilen te laten stoppen.quote:
Ik heb echt geen idee of ik borstvoeding heb gehad.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gehad geloof ik, en ik heb geen allergieën
Nou ja, ik moet geen cacaoboter ofzo op m'n lippen smeren.
Dat was vast een hoaxquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vergis me nog wel eens in een naam dus ik moet opletten wat ik zeg. Er was er in elk geval eentje in OUD die zijn baby in de fles een pittige hoeveelheid frank had gegeven om het huilen te laten stoppen.
Was nog een mooie rel.
Dat was niet serieus en werd gewoon gezegd om een rel op te starten, toch? Ja toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vergis me nog wel eens in een naam dus ik moet opletten wat ik zeg. Er was er in elk geval eentje in OUD die zijn baby in de fles een pittige hoeveelheid frank had gegeven om het huilen te laten stoppen.
Was nog een mooie rel.
Ik 6 wekenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee of ik borstvoeding heb gehad.
Zegt de chocoholicquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gehad geloof ik, en ik heb geen allergieën
Nou ja, ik moet geen cacaoboter ofzo op m'n lippen smeren.
Eentje ook hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef MissMSX het volgende:
10 kinderen aan de borst is lastig he?
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee of ik borstvoeding heb gehad.
Weet ikquote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zit ook in sommige lippenbalsems
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |