Bier drinken met WT, naar een verjaardag en daarna naar de Winkel van Sinkelquote:
doe WT de groetjes van mijquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bier drinken met WT, naar een verjaardag en daarna naar de Winkel van Sinkel
Zal ik doenquote:
Nat geworden? Maar nu niet koud toch? En werk jij ook avond diensten? (bedenk me net dat ik helemaal niet weet wat jij voor een werk doet)quote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
Buienradar had trouwens ook vandaag weer gelijk... helaas miste ik een afslag en daardoor kon ik fijn omfietsen.... (ik en opletten als het donker is)
Natquote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nat geworden? Maar nu niet koud toch? En werk jij ook avond diensten? (bedenk me net dat ik helemaal niet weet wat jij voor een werk doet)
Volgens mij heb ik het nooit gevraagd, want zulke dingen vergeet ik niet snel. Of ik was er niet bij toen je het postequote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nat
Koud niet nee... lange broek, jasje en ik had zelfs een sjaal in mijn tas voor het geval dat...
Ik werk momenteel niet meer savonds (hoogstens tot een uur of 18:30)
En niet onthouden danKan mij niet voorstellen dat ik het nooit gepmd heb or what ever
Nope...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het nooit gevraagd, want zulke dingen vergeet ik niet snel. Of ik was er niet bij toen je het postemaakt ook niet zoveel uit.
Ik vergeet een stel kloten bij een kut niet snel hoor, die moet je combineren en gebruikenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
godvergeten klotekutzooi
sorry dat moest er even uit
Nou, vertel op danquote:
vertel eens een sprookje danquote:
Dat is wel het laatste waar ik op zit te wachtenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vergeet een stel kloten bij een kut niet snel hoor, die moet je combineren en gebruiken
En dat gaat makkelijker als t er in zit
waarschijnlijk denk ik hierbij een slagje te ver doorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vergeet een stel kloten bij een kut niet snel hoor, die moet je combineren en gebruiken
En dat gaat makkelijker als t er in zit
Ik wel, nog 6 dagenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten
ik denk dat jij prima begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef clevy het volgende:
[..]
waarschijnlijk denk ik hierbij een slagje te ver door
Heyquote:
das geen goed teken als zieke geesten op een lijn zittenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik denk dat jij prima begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb toch geen verhalen....quote:
Maar we moesten dingen wetenquote:
beetje fantasie gebruiken dan.. uit je duim zuigen (of uit iets anders)quote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef -Engel- het volgende:
@Clevy: Mijn mooie grote sprookjesboek ligt bij mijn nichtje
Sommige dingen had ik liever niet geweten hoorquote:
Ik wil sommige dingen juist wel wetenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sommige dingen had ik liever niet geweten hoor
ja later...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef clevy het volgende:
[..]
beetje fantasie gebruiken dan.. uit je duim zuigen (of uit iets anders)
blijkbaar wel over je werkquote:
je zou de eerste vrouw zijn zonderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |