Welterusten!quote:
Sweet dreamsquote:
Dan moet ik ze maar niet in een keer nemenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar, dat is haalbaar. Tien is onmogelijk.
Vieze tepelsquote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo, zuigen ze zich niet vast aan de tepel zodat ze blijven hangen?
Ja godver de slijter was gewoon al dicht terwijl hij volgens de openingstijden gewoon open zou moeten zijn.quote:
Drink je een dagje niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja godver de slijter was gewoon al dicht terwijl hij volgens de openingstijden gewoon open zou moeten zijn.
Ik zou ook niet aan zo'n lelijke tepel willen sabbelenquote:
Da's best een goede tiet!quote:
Arme jijquote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja godver de slijter was gewoon al dicht terwijl hij volgens de openingstijden gewoon open zou moeten zijn.
Die van mij was stuk, denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo, zuigen ze zich niet vast aan de tepel zodat ze blijven hangen?
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ook niet aan zo'n lelijke tepel willen sabbelen
Hmmmmmmmmmmmmmmquote:
ik ga rond 19u richting Utrecht morgen denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is geen lelijke tepel toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ook niet aan zo'n lelijke tepel willen sabbelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Met de trein? En neem je je Iceteaglazen mee?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga rond 19u richting Utrecht morgen denk ik.
gaan jullie weer datenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met de trein? En neem je je Iceteaglazen mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |