Het is voor een volwassene al slechtquote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 boterhammen per week? er zijn kinderen die het dubbele per dag eten
The internetz jeweettog!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat lees jij allemaal voor bende dat je dit weet?
Nou, dat is dan één ding dat ik goed doequote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is voor een volwassene al slecht
Teveel vitamines?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup. Maar het wordt wel geadviseerd aan je kind te geven.
Owh ja, maar tegenwoordig niet meer dan 2 boterhammen per week, want teveel vitamine zusenmezo.
Maar niets zeggen over de rest van de troep erin
Knackebrodquote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is voor een volwassene al slecht
In leverworstquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Teveel vitamines?
Dat kan alleen met A en D en dat zit nou niet in grote getalen in brood
Binnenkort maar es opzeggen dan. Bah.quote:
Hardstikke gezond!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort maar es opzeggen dan. Bah.
Jij denkt toch dat iemand iets van mij aanneemt?quote:
Vitamine Bquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Teveel vitamines?
Dat kan alleen met A en D en dat zit nou niet in grote getalen in brood
'niet'?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij denkt toch dat iemand iets van mij aanneemt?
Prima. Ik ben geboren in de jaren '70. Heb geslapen in een bed dat is geverfd met loodhoudende verf. Ik ben dus toch al doomed.quote:
Dan krijg je nooit teveel vitamine A binnen, je haalt dan niet eens de ADH.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima. Ik ben geboren in de jaren '70. Heb geslapen in een bed dat is geverfd met loodhoudende verf. Ik ben dus toch al doomed.
Voor een baby ligt het weer anders. Ik moet googlen om te ontdekken hoe het zat.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef STING het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit teveel vitamine A binnen, je haalt dan niet eens de ADH.
Alleen met tabletten zover ik weet.
Vertel dat tegen je baby die net iets anders werkt dan een volwassenequote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef STING het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit teveel vitamine A binnen, je haalt dan niet eens de ADH.
Alleen met tabletten zover ik weet.
Scheidt? Of schijt?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Vitamine B kun je niet teveel hebben. Dat scheidt je toch weer uit
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor een baby ligt het weer anders. Ik moet googlen om te ontdekken hoe het zat.
Dat ga ik overigens niet doen, geen zin.
Oh, hebben jullie het over baby's...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vertel dat tegen je baby die net iets anders werkt dan een volwassene
Dat mogen baby's ook nietquote:
Schijt aan baby'squote:Op donderdag 28 april 2011 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Oh, hebben jullie het over baby's...
Spuitluiers.quote:
Oeh, lekker in een smoothie, samen met banaanquote:
Later als ik groot ben wil ik er wel 10quote:
Tegelijk?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Later als ik groot ben wil ik er wel 10
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, lekker in een smoothie, samen met banaan
op baby's mag zeker nietquote:
Geen ingeblikt fruit meer voor jou dan. Daarvan groei je veel te hard!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
Later als ik groot ben wil ik er wel 10
Dat kun je ontwikkelen als je er te vroeg mee begint. Net als een allergie voor pinda's bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef STING het volgende:
[..]
Appel allergie is idd in. Kiwi allergie ook?
LOLquote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb jeuk, maar ik kan niet krabben want m'n nagels zijn nog niet droog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Huh?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen ingeblikt fruit meer voor jou dan. Daarvan groei je veel te hard!
En geen alcoholquote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
ik weet alleen dat baby's geen honing mogen
Toch blijft het een vaag iets, allergie. Wetenschappers hebben nog steeds geen idee waarom we er nu last van hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kun je ontwikkelen als je er te vroeg mee begint. Net als een allergie voor pinda's bijvoorbeeld.
En waarom de één van allergieën aan elkaar hangt en de ander nergens last van heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Toch blijft het een vaag iets, allergie. Wetenschappers hebben nog steeds geen idee waarom we er nu last van hebben
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Toch blijft het een vaag iets, allergie. Wetenschappers hebben nog steeds geen idee waarom we er nu last van hebben
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOLGelukkig is daar de afstandsbedieningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die ene heeft zeker geen borstvoeding gehad.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En waarom de één van allergieën aan elkaar hangt en de ander nergens last van heeft.
Dat ja. Ik ben jaren allergisch geweest voor kattenroos. Plotseling sinds anderhalf jaar, *poef*quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En waarom de één van allergieën aan elkaar hangt en de ander nergens last van heeft.
Natural selectionquote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil ik het weten?quote:
Hoe inventiefquote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig is daar de afstandsbediening
Heb ik ook niet gehad geloof ik, en ik heb geen allergieënquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Die ene heeft zeker geen borstvoeding gehad.
En geen rauw vleesquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dat zwangere vrouwen geen kaneel en drop mogen ofzo
Ik vergis me nog wel eens in een naam dus ik moet opletten wat ik zeg. Er was er in elk geval eentje in OUD die zijn baby in de fles een pittige hoeveelheid frank had gegeven om het huilen te laten stoppen.quote:
Ik heb echt geen idee of ik borstvoeding heb gehad.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gehad geloof ik, en ik heb geen allergieën
Nou ja, ik moet geen cacaoboter ofzo op m'n lippen smeren.
Dat was vast een hoaxquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vergis me nog wel eens in een naam dus ik moet opletten wat ik zeg. Er was er in elk geval eentje in OUD die zijn baby in de fles een pittige hoeveelheid frank had gegeven om het huilen te laten stoppen.
Was nog een mooie rel.
Dat was niet serieus en werd gewoon gezegd om een rel op te starten, toch? Ja toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vergis me nog wel eens in een naam dus ik moet opletten wat ik zeg. Er was er in elk geval eentje in OUD die zijn baby in de fles een pittige hoeveelheid frank had gegeven om het huilen te laten stoppen.
Was nog een mooie rel.
Ik 6 wekenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee of ik borstvoeding heb gehad.
Zegt de chocoholicquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gehad geloof ik, en ik heb geen allergieën
Nou ja, ik moet geen cacaoboter ofzo op m'n lippen smeren.
Eentje ook hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef MissMSX het volgende:
10 kinderen aan de borst is lastig he?
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee of ik borstvoeding heb gehad.
Weet ikquote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zit ook in sommige lippenbalsems
Welterusten!quote:
Sweet dreamsquote:
Dan moet ik ze maar niet in een keer nemenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar, dat is haalbaar. Tien is onmogelijk.
Vieze tepelsquote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo, zuigen ze zich niet vast aan de tepel zodat ze blijven hangen?
Ja godver de slijter was gewoon al dicht terwijl hij volgens de openingstijden gewoon open zou moeten zijn.quote:
Drink je een dagje niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja godver de slijter was gewoon al dicht terwijl hij volgens de openingstijden gewoon open zou moeten zijn.
Ik zou ook niet aan zo'n lelijke tepel willen sabbelenquote:
Da's best een goede tiet!quote:
Arme jijquote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja godver de slijter was gewoon al dicht terwijl hij volgens de openingstijden gewoon open zou moeten zijn.
Die van mij was stuk, denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo, zuigen ze zich niet vast aan de tepel zodat ze blijven hangen?
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ook niet aan zo'n lelijke tepel willen sabbelen
Hmmmmmmmmmmmmmmquote:
ik ga rond 19u richting Utrecht morgen denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is geen lelijke tepel toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ook niet aan zo'n lelijke tepel willen sabbelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Met de trein? En neem je je Iceteaglazen mee?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga rond 19u richting Utrecht morgen denk ik.
gaan jullie weer datenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met de trein? En neem je je Iceteaglazen mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |