Nee, maar ik vind het niet gek dat je op de labels afgaat. Anders kun je niks meer eten.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je die aflevering over babyvoeding niet gezien zeker?
See it fade awaaaaaaay, it's all about the money.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef STING het volgende:
[..]
It's all 'bout the money, all about the dum-dum-de-de-de-dum, i don't think it's funnnehh
Klopt.quote:
Dat verse vlees dat 4 jaar in zuid-afrika in de koeling ligt. Huuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
We mogen als nederland heel trots zijn op de keuringdienst. Het is vrij uniek en precies een programma waar de publieke voor gemaakt zijn.
Ja oké, je leest wel boekjes als je drachtig bent, lijkt mequote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Je baby van vier maanden aardbeien geven is gewoon slecht voor de ontwikkeling van de darmen, dat zal elke arts je vertellen. Als je je als ouder al niet in de voeding van je kind wil verdiepen, kom op. Sorry, ik heb daar weinig begrip voor.
Wat? Je eet de helft op en loopt dan weg?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dat moet je dus eerst weten.
Ik eet Mac. 1/2 keer per jaar. Niks mis mee of weinig.
Omdat ik me bewust ben van de inhoud en voedingswaarde.
Aiaiaiquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet toch testen of het werkt
[..]
Ja
Labels, gemaakt door fabrikanten, die willen dat jij hun producten koopt. Ik ga niet klakkeloos af op een label.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het niet gek dat je op de labels afgaat. Anders kun je niks meer eten.
Nee, gewoon 1 keer per 2 jaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat? Je eet de helft op en loopt dan weg?
Ik welquote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Labels, gemaakt door fabrikanten, die willen dat jij hun producten koopt. Ik ga niet klakkeloos af op een label.
Ik vind het gek dat je je er niet zelf in verdiept.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het niet gek dat je op de labels afgaat. Anders kun je niks meer eten.
Wat dat consumenten geen smaak hebben? Of dat andere?quote:
Iddquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
See it fade awaaaaaaay, it's all about the money.
Lekker wijf trouwens![]()
Dat zie je dus o.a. in de uitzending over de nep kaas.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Labels, gemaakt door fabrikanten, die willen dat jij hun producten koopt. Ik ga niet klakkeloos af op een label.
Dat eerstequote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dat consumenten geen smaak hebben? Of dat andere?
Je wilt niet weeeeeeeeeeeeten wat er in smeerkaas zitquote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zie je dus o.a. in de uitzending over de nep kaas.
Ze gebruiken ingredienten die reeds in de lasagna zitten om die nep kaas te maken.
Zo hoeven ze geen verantwoording af te leggen. Of ze gebruiken 95% nep kaas en gebruiken 5% kaasafval en dan mag je het kaas noemen.
Puur afval, net als smeerworst.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je wilt niet weeeeeeeeeeeeten wat er in smeerkaas zit
Maar wel vrolijk aan je baby geven
Je ziet het schaamhaar gewoon groeien.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef STING het volgende:
Wat een macrobiotisch gehalte heeft dit topic opeens zeg
Je kan gewoon prima of in elk geval beter eten zonder gelijk macrobiotisch te worden of veganist.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef STING het volgende:
Wat een macrobiotisch gehalte heeft dit topic opeens zeg
Yup. Maar het wordt wel geadviseerd aan je kind te geven.quote:
2 boterhammen per week? er zijn kinderen die het dubbele per dag etenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup. Maar het wordt wel geadviseerd aan je kind te geven.
Owh ja, maar tegenwoordig niet meer dan 2 boterhammen per week, want teveel vitamine zusenmezo.
Maar niets zeggen over de rest van de troep erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |