Om de velletjes los te krijgenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat om ze wat minder zuur te maken?
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ach zo lang je er niet ziek van wordt gewoon lekker eten die mandarijntjes
Ik dacht al wanneer je wat zou zeggen..quote:
Wat een rare zin.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht al wanneer je wat zou zeggen..
Jammer dat de slechte afstelling van de meeste machines je werk weer teniet doenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doe vernamelijk fysische kwaliteitscontrole. Dus soortelijk gewicht, vochtgehalte, deeltjes grootte
quote:
Someone has gotta do itquote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht al wanneer je wat zou zeggen..
Wie doet dat?quote:
De mensen van de mandarijntjesfabriekquote:
Ik ga dit aan mijn moeder vertellen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
Ik eet nooit ingeblikt fruit. Dat smaakt nergens naar. Kom ik nu even goed weg zeg.
Alleen ingeblikte perzik kan ik nog tolererenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
Ik eet nooit ingeblikt fruit. Dat smaakt nergens naar. Kom ik nu even goed weg zeg.
Dat is vast ook met gootsteenontstopper en zoutzuur gemaaktquote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen ingeblikte perzik kan ik nog tolereren
Vandaar dat ik gelijk weer honger had daaarnaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is vast ook met gootsteenontstopper en zoutzuur gemaakt
Er is nog veel meer dat je niet wat er allemaal met je eten in contact is geweest of wat er nu precies in zit. Het verbaasd mij iig niet.quote:
Dat ligt aan de consument zelf niet ons product en machines.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jammer dat de slechte afstelling van de meeste machines je werk weer teniet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |