Ja. RTV Utrecht, vanuit mijn bestuurs functie bij een vereniging, ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Op tv? Waar, waarom, hoezo, kan ik het zien?
Goed gezienquote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Inkoppertje: Heeft die koffie kwaliteit dan?
Heel de dag koffie leuten dus?
Een heel slecht persoonquote:
Jaquote:
Oke. Leuk. Waar?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja. RTV Utrecht, vanuit mijn bestuurs functie bij een vereniging, ja.
Jezus onder welke steen heb jij geleefd de laatste 10 jaar?quote:
Aaah, dan is zij daar wel de vrouwelijke vorm van ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Geen, maar ik volg niet alles.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jezus onder welke steen heb jij geleefd de laatste 10 jaar?
In july of augustus (exact weten ze het nog niet) wordt het uitgezonden. Bij Campus Talk een programma op RTV Utrecht. Dan is het te zien en na de uitzending is het te bekijken op de website.quote:
Serieus, hoe controleer je dat?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed gezienmaar niet alleen koffie hoor ook andere dingen zoals thee, suiker, melkpoeder en cacao
[..]
Een heel slecht persoon
Wie deed dat dan net wel? We're doooooooomedquote:
Okequote:
Damn me!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie deed dat dan net wel? We're doooooooomed
Misschien heeft Samzz nog een stel oogkleppen over van haar paard om het af te maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:06 schreef Godtje het volgende:
Een bord voor je kop en onder een steen leven!
Goed bezig
Werd net gezegd? Ik snap t ff niet meerquote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
zoenmevrouw is ms voldemort? Waarom?
Dat wordt toch net uitgelegd!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
zoenmevrouw is ms voldemort? Waarom?
Ik doe vernamelijk fysische kwaliteitscontrole. Dus soortelijk gewicht, vochtgehalte, deeltjes groottequote:
Ik weet niet of je dat passend krijgt op zijn opgezwollen hoofdquote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heeft Samzz nog een stel oogkleppen over van haar paard om het af te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |