Schande.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kijk het eigenlijk zelden, zapte er nu toevallig langs.
Ik zit meestal 's avonds te schrijven en te lamballen hier op FOK, nóg een prikkel is dan too much. Het spijt me Godt.quote:
Die andere prikkel lijkt me beter. Weten waar je voedsel vandaan komt. Je zal geregeld schrikken.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zit meestal 's avonds te schrijven en te lamballen hier op FOK, nóg een prikkel is dan too much. Het spijt me Godt.
Je hebt gelijk. Ik ga het elke week kijken nu. ELKE WEEK!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die andere prikkel lijkt me beter. Weten waar je voedsel vandaan komt. Je zal geregeld schrikken.
Je kan nog een hoop terug kijken. O.a. de manderijnpartjes uitzending, truffelolie en olijfolie zijn zeker aan te raden.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga het elke week kijken nu. ELKE WEEK!
Dank voor de tips.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan nog een hoop terug kijken. O.a. de manderijnpartjes uitzending, truffelolie en olijfolie zijn zeker aan te raden.
Mensen en nadenkenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
"Ze willen niet dat het openbaar wordt. Dat mensen gaan nadenken."
Heerlijke uitspraak.
Dat programma is een keer op mijn werk geweestquote:
Eigenlijk ben je nog lief ook he, dat je dat voor me opzoekt.quote:
Waar werk jij?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat programma is een keer op mijn werk geweest
Bij een bedrijfquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je nog lief ook he, dat je dat voor me opzoekt.
Zeker als je bedenkt dat hij je niet wil neuken. Het is gewoon écht lief bedoeld!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
Eigenlijk ben je nog lief ook he, dat je dat voor me opzoekt.
Als pasen en pinksteren op een dag vallen.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
Help I'm steppin' into the Twilight Zone
Oke, wanneer wordt de wereld weer normaal?
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat hij je niet wil neuken. Het is gewoon écht lief bedoeld!
Nooit.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
Help I'm steppin' into the Twilight Zone
Oke, wanneer wordt de wereld weer normaal?
Dat bedoelde ik inderdaad, er zit niets achter!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat hij je niet wil neuken. Het is gewoon écht lief bedoeld!
Wanneer is het laatst dat je geneukt hebt? Voor dat je hier kwam postten?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch niet in singles?
A u t o b a rquote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij een bedrijf(sorry maar ik heb bijdehandjes gegeten vandaag)
Nu een poging tot een serieus antwoord.Bij een bedrijf dat koffie maakt dat in Dordrecht staat
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer is het laatst dat je geneukt hebt? Voor dat je hier kwam postten?
Vind ik ook wel een intieme vraag. Wat jij en ik samen doen hoeven we niet met iedereen te delen.quote:
Jawohlquote:
Mag ook via PM/DMquote:
Precies! Zelfs niet via pm of dm tijnquote:Op donderdag 28 april 2011 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een intieme vraag. Wat jij en ik samen doen hoeven we niet met iedereen te delen.
Godt heeft iets dat alle anderen hier niet hebben. Hij kan het zich veroorloven om een chick als L-E af te wijzen.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Dat gebeurt toch niet in singles?
Hij is Godt.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Godt heeft iets dat alle anderen hier niet hebben. Hij kan het zich veroorloven om een chick als L-E af te wijzen.
Ik krijg bijna spijt dat ik niet in god geloof...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Godt heeft iets dat alle anderen hier niet hebben. Hij kan het zich veroorloven om een chick als L-E af te wijzen.
Mocht je met de makeupdoos van ZM spelen?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef PeuRac het volgende:
Zo, een halve plamuurdoos van mn gezicht gehaald, nu heb ik weer mn eigen (witte) kleur terug
Ohquote:Op donderdag 28 april 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies! Zelfs niet via pm of dm tijn
Wat doe je daar?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Mocht je met de makeupdoos van ZM spelen?
Ssst, noem haar nou You-Know-Whoquote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Kwaliteit controlerenquote:
Voldemort lijkt me toepasselijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ssst, noem haar nou You-Know-Who
Nee, L-E wil het niet hebben!quote:
Inkoppertje: Heeft die koffie kwaliteit dan?quote:
Neeeheeequote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Peu? Wat mis ik?quote:
Op tv? Waar, waarom, hoezo, kan ik het zien?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neeeheeemoest met mn kop op tv alleen was die witter dan een vel papier met al die lichten, dus moesten ze t wat kleur geven
ze zijn ruim 10min bezig geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |