Om wat?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lag net al in een stuip om iets anders
Helaas heeft 'ie één keer teveel op zichzelf geoefend?quote:
En dan kei-ingewikkelde hechtingen gebruiken, met z'n tandenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou 'ie 't voor de uitdaging met links hebben gedaan terwijl hij normaal rechtshandig is? Anders zit er helemaal geen uitdaging in...
Uiteraard. Anders kan het ook niet terwijl hij bezig is met zijn bikram yogaquote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou 'ie 't voor de uitdaging met links hebben gedaan terwijl hij normaal rechtshandig is? Anders zit er helemaal geen uitdaging in...
Doe eens een linkjequote:
Move over McGyver!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:08 schreef CherryLips het volgende:
En dan kei-ingewikkelde hechtingen gebruiken, met z'n tanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oja gatver, zo'n ding lag ook bij dat Korperweltquote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://fisherwy.blogspot.(...)-woman-operated.html
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
Pffff.... M'n rugMaar, tekening bijna af
Mooi paardjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik dacht dat 't een versteende baarmoeder was of zoquote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja gatver, zo'n ding lag ook bij dat Korperwelt
Het staat in de link. Gewoon lezen is het makkelijkste.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't een versteende baarmoeder was of zoHoe kom je in godsnaam aan zo'n gevaarte in je maag...
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
Pffff.... M'n rugMaar, tekening bijna af
Het blingbling hoofdstelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Het zijn pareltjesquote:
Ja, door haar te eten. Maar damn...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het staat in de link. Gewoon lezen is het makkelijkste.
Ik dacht diamandjesquote:Op donderdag 28 april 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn pareltjesDenk ik. Dat kan ik op de foto niet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |