Dit doet me denken aan de plagen in Egyptequote:Op donderdag 28 april 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was serieus alsof iemand een vrachtwagen boven de snelweg leegstortte. In een minuut werd het super donker, begon te regenen, werd hagel en weer een minuut verder was het op gehouden en lagen er ene paar mensen in de sloot of in elkaars kofferbak
Uit stappen en meten. Dat doet iedereen toch.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe weet hij dat het 4cm was en niet 3 of 5?
Hij paste er precies langs!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:59 schreef clevy het volgende:
[..]
meetinstrument uit de broek gehaald?
Nee, maar swaffelen moet wel kunnenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan we voor den goeden ouden penetratie in plaats van een beetje lafjes schuren?
Peu, ben je een eerstgeborene?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de plagen in Egypte![]()
In een beetje heldenverhaal had 'ie ook drie mensen uit de sloot gered, terwijl 'ie tegelijkertijd hartmassage deed bij twee mensen in een kofferbak. En ondertussen 112 gebeld natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:59 schreef Godtje het volgende:
Uit stappen en meten. Dat doet iedereen toch.
Geef het tijd. Dat kan hij volgende week nog vertellen.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In een beetje heldenverhaal had 'ie ook drie mensen uit de sloot gered, terwijl 'ie tegelijkertijd hartmassage deed bij twee mensen in een kofferbak. En ondertussen 112 gebeld natuurlijk.
ja, ook nog eens van de eerst geborenequote:
Ik heb gescholden op die idioten en ben door geredenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In een beetje heldenverhaal had 'ie ook drie mensen uit de sloot gered, terwijl 'ie tegelijkertijd hartmassage deed bij twee mensen in een kofferbak. En ondertussen 112 gebeld natuurlijk.
Egocentrischquote:Op donderdag 28 april 2011 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb gescholden op die idioten en ben door gereden
Tegen die tijd heeft 'ie een openhartoperatie uitgevoerd met een stuk chassis dat 'ie met zijn handen heeft losgetrokken en met zijn tanden heeft gevijld.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef Godtje het volgende:
Geef het tijd. Dat kan hij volgende week nog vertellen.
Dat is kudtfokkers dingquote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen die tijd heeft 'ie een openhartoperatie uitgevoerd met een stuk chassis dat 'ie met zijn handen heeft losgetrokken en met zijn tanden heeft gevijld.
Dat moet je vaker doen.quote:
http://nl.wikipedia.org/w(...)_doodgelachen_hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet je vaker doen.is goed voor je namelijk
Ik lag net al in een stuip om iets andersquote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet je vaker doen.is goed voor je namelijk
Eigenlijk is hij hersenchirurg!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een held is het toch.
![]()
En dat terwijl hij opereren slechts als hobby doet.
Zou 'ie 't voor de uitdaging met links hebben gedaan terwijl hij normaal rechtshandig is? Anders zit er helemaal geen uitdaging in...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef Godtje het volgende:
Wat een held is het toch.
![]()
En dat terwijl hij opereren slechts als hobby doet.
Om wat?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lag net al in een stuip om iets anders
Helaas heeft 'ie één keer teveel op zichzelf geoefend?quote:
En dan kei-ingewikkelde hechtingen gebruiken, met z'n tandenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou 'ie 't voor de uitdaging met links hebben gedaan terwijl hij normaal rechtshandig is? Anders zit er helemaal geen uitdaging in...
Uiteraard. Anders kan het ook niet terwijl hij bezig is met zijn bikram yogaquote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou 'ie 't voor de uitdaging met links hebben gedaan terwijl hij normaal rechtshandig is? Anders zit er helemaal geen uitdaging in...
Doe eens een linkjequote:
Move over McGyver!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:08 schreef CherryLips het volgende:
En dan kei-ingewikkelde hechtingen gebruiken, met z'n tanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oja gatver, zo'n ding lag ook bij dat Korperweltquote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://fisherwy.blogspot.(...)-woman-operated.html
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
Pffff.... M'n rugMaar, tekening bijna af
Mooi paardjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik dacht dat 't een versteende baarmoeder was of zoquote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja gatver, zo'n ding lag ook bij dat Korperwelt
Het staat in de link. Gewoon lezen is het makkelijkste.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't een versteende baarmoeder was of zoHoe kom je in godsnaam aan zo'n gevaarte in je maag...
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
Pffff.... M'n rugMaar, tekening bijna af
Het blingbling hoofdstelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Het zijn pareltjesquote:
Ja, door haar te eten. Maar damn...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het staat in de link. Gewoon lezen is het makkelijkste.
Ik dacht diamandjesquote:Op donderdag 28 april 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn pareltjesDenk ik. Dat kan ik op de foto niet zien
Schande.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kijk het eigenlijk zelden, zapte er nu toevallig langs.
Ik zit meestal 's avonds te schrijven en te lamballen hier op FOK, nóg een prikkel is dan too much. Het spijt me Godt.quote:
Die andere prikkel lijkt me beter. Weten waar je voedsel vandaan komt. Je zal geregeld schrikken.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zit meestal 's avonds te schrijven en te lamballen hier op FOK, nóg een prikkel is dan too much. Het spijt me Godt.
Je hebt gelijk. Ik ga het elke week kijken nu. ELKE WEEK!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die andere prikkel lijkt me beter. Weten waar je voedsel vandaan komt. Je zal geregeld schrikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |