Wie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:23 schreef Samzz het volgende:
Wisten jullie trouwens dat William en Kate vandaag trouwen?
Sterkte ermee Joequote:Op vrijdag 29 april 2011 06:37 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Nooit leuk als je vantevoren al weet dat het een grafdag wordt.
Als land 3,5 miljard euro per jaar extra winst maken dankzij de Oranjes is nog niet genoeg?quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:55 schreef Samzz het volgende:
Net een artikel in de Pers, volgens een redelijk groot deel van de Nederlanders hebben de Oranjes genoeg geld gehad
Vraag dat de Nederlanders die vinden dat ze geen geld meer moeten krijgen (21%) en de mensen die vinden dat de beloning bevroren moet worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als land 3,5 miljard euro per jaar extra winst maken dankzij de Oranjes is nog niet genoeg?
Ah, de groep die er geen fuck van snapt dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 06:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag dat de Nederlanders die vinden dat ze geen geld meer moeten krijgen (21%) en de mensen die vinden dat de beloning bevroren moet worden.
Niet aan mij.
Waarom snap je er dan per definitie geen fuck van? Het zou sympathiek zijn van de Oranjes om in deze tijd van crisis hun steentje bij te dragen, vind ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, de groep die er geen fuck van snapt dus
owja.. dalijk weer eens aanwezigheidspremie op gaan bouwenquote:
Mag ik je sterkte wensenquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:54 schreef Q. het volgende:
Een werk-pc met 1 gig geheugen, hoe verzinnen ze het anno 2011? En dan ook nog een virusscanner (McAfee) er op zetten die al 300 - 400 meg gebruikt.
. Dit gaat een dag vol gevloek en getier worden verwacht ik.
Waar kan ik de verloren tijd op schrijven?
Ik kon een korte grinnik niet onderdrukken door de woordspeling welke je (onbedoeld?) maakte.quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:37 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Nooit leuk als je vantevoren al weet dat het een grafdag wordt.
moeje nie zoveel zoep'nquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:12 schreef Wicked-Game het volgende:
Damn heb het gevoel dat ik met volle vaart met mijn kop tegen een muur aan ben gelopen...![]()
Koppijn![]()
Maar een goedemorgen!
alles bij elkaar (alles) kost het een half miljard. Het levert 4 miljard op. Dan moet je niet gaan hakken in de half miljard. Er wordt al teveel gezeurt op het Huis. Straks kappen ze er mee en ben je die 4 miljard ook kwijt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom snap je er dan per definitie geen fuck van? Het zou sympathiek zijn van de Oranjes om in deze tijd van crisis hun steentje bij te dragen, vind ik.
Goed idee, als je toch al hoofdpijn hebt...quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was dat de oorzaak maar dan kon ik mezelf voor mijn kop slaan
Pijn bestrijden met pijn werkt tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed idee, als je toch al hoofdpijn hebt...
Volgens Lambik (Sus en Wis) welquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Pijn bestrijden met pijn werkt toch
Nou zullen we dat maar even niet doen, dan mis ik weer koninginnedagquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:25 schreef Samzz het volgende:
Je kan jezelf ook in coma slaanVoel je helemaal niks meer, met wat geluk
Want coma's komen vaak voor bij jou?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou zullen we dat maar even niet doen, dan mis ik weer koninginnedag
quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want coma's komen vaak voor bij jou?
Oh, oh, oh.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:29 schreef Samzz het volgende:
Oh yes! Wondje op m'n enkel weer open gehaald
Hoi babequote:
Oh, ik geloof dat er dan iets mis is gegaan...quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo uit je schoonheidsslaapje ontwaakt?
Ik ben zo blij dat ik die niet nodig heb he, ik ben gewoon altijd mooiquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo uit je schoonheidsslaapje ontwaakt?
Jij woest aantrekkelijke seksgodquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik die niet nodig heb he, ik ben gewoon altijd mooi
He wat? Oh hij!quote:
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:55 schreef rival het volgende:
Al het drank is op de boot, in de koeling. Ik kan niet wachten tot morgen
partytime
Sommige mannen hebben nou eenmaal dagelijks egostreling nodig. Jij niet natuurlijk, jij hebt samzz al versierd dus dat is al genoeg egostrelingquote:
De weg er naartoe is altijd leuker dan het behaalde resultaat. Ben dus al lang weer op zoek naar een nieuwe uitdaging.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Sommige mannen hebben nou eenmaal dagelijks egostreling nodig. Jij niet natuurlijk, jij hebt samzz al versierd dus dat is al genoeg egostreling
Ja idd hequote:Op vrijdag 29 april 2011 08:58 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind vooral bab's bescheidenheid zo sexy
Al een slachtoffer gevonden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De weg er naartoe is altijd leuker dan het behaalde resultaat. Ben dus al lang weer op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Hai!quote:
Oh nee dat wil je nietquote:
Bescheiden zijn is achterhaaldquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:58 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind vooral bab's bescheidenheid zo sexy
Lieverd, doorgaans bepaal je de mening van een man pas als je een relatie met 'm hebt. En zover zijn wij nog lang niet.quote:
Oh. In dat geval blijf ik maar thuisquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De weg er naartoe is altijd leuker dan het behaalde resultaat. Ben dus al lang weer op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Oh bah wat een eng woordquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieverd, doorgaans bepaal je de mening van een man pas als je een relatie met 'm hebt. En zover zijn wij nog lang niet.
Your loss.quote:
Precies. Waar waren we?quote:
Ik zit gewoon in Emmen op de bank, en jij?quote:
Ook op een bank, maar dan in Den Haag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit gewoon in Emmen op de bank, en jij?
Ik hoorde gisteren dat bij 'ons' ook alles klaar is. Alleen nog een paar boodschappen doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:55 schreef rival het volgende:
Al het drank is op de boot, in de koeling. Ik kan niet wachten tot morgen
partytime
Gezellig he, zo samen op de bankquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook op een bank, maar dan in Den Haag.
Yups, bakkiequote:
Je hebt geen champagne ontbijt besteld?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yups, bakkieerbij, laptop op schoot. Nu nog iemand die ontbijt voor ons maakt.
ik moet er alleen wel al om 10 uur zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat bij 'ons' ook alles klaar is. Alleen nog een paar boodschappen doen.
Jij bent toch niet zo'n vrouw die 'gekocht' moet worden in plaats van versierd?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Je hebt geen champagne ontbijt besteld?
quote:
Haha oh nee hell no!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n vrouw die 'gekocht' moet worden in plaats van versierd?
Jullie zitten op de bank te stinken, terwijl de rest noest aan de arbeid is, en dan moeten wij ook nog voor jullie onbijt zorgen?? Ga je heel diep schamen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yups, bakkieerbij, laptop op schoot. Nu nog iemand die ontbijt voor ons maakt.
Gewoon een boterham met smeerworst dus voor jou.quote:
Ik heb het al heel druk gehad hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jullie zitten op de bank te stinken, terwijl de rest noest aan de arbeid is, en dan moeten wij ook nog voor jullie onbijt zorgen?? Ga je heel diep schamen!
Hmm worstquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een boterham met smeerworst dus voor jou.
Ik zit tot nu toe ook alleen nog maar uit te zweten met een kopje thee hoorrquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
Jullie zitten op de bank te stinken, terwijl de rest noest aan de arbeid is, en dan moeten wij ook nog voor jullie onbijt zorgen?? Ga je heel diep schamen!
Ik zit anders niet te FOK!ken op kosten van de baas. Dáár moet je je diep voor schamen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
quote:
Daar heb jij niks mee te schaften. Ik lever de maatschappij iig belastingcenten opquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit anders niet te FOK!ken op kosten van de baas. Dáár moet je je diep voor schamen.
Ik ook, dat ik dat doe terwijl ik thuis op de bank zit te stinken toont vooral aan dat ik het slimmer aanpak dan jij op dit moment.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
Daar heb jij niks mee te schaften. Ik lever de maatschappij iig belastingcenten op
Sorryquote:
Ik heb niet eens een echte bankquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook, dat ik dat doe terwijl ik thuis op de bank zit te stinken toont vooral aan dat ik het slimmer aanpak dan jij op dit moment.
Niks wat je met een pijpbeurt tijdens het ontbijt niet goed kan maken hoor.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat je met een pijpbeurt tijdens het ontbijt niet goed kan maken hoor.
Die had je mooi kunnen kopen van die belastingcenten die je nu afdraagt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb niet eens een echte bank
*kras*
*hop*quote:
De MIquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*hop*
Mmmmm... Over smeerworst gesproken.
Van het najaar als het huis is verkocht, van de winst haal ik dan een mooie nieuwe bankquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had je mooi kunnen kopen van die belastingcenten die je nu afdraagt.
En toch blijf je terugkomen viespeukje.quote:
Hihi let's get dirtyquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch blijf je terugkomen viespeukje.
Ontbloot je bovenlijf, op je knieën en doe je ding.quote:
Vroeger, toen de nach voor Qday nog tof was in Den Haag. Wat ze dit jaar hebben georganiseerd is echt te suf naar mijn mening. Ga jij naar Amsterdam morgen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
Ik zit ook op de bank! Heerlijk is dat de nacht voor Qday
Kattenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Godsklere, wil ik onder de douche stappen, ligt er een dode vogel...
Dus ipv lijken in de kast heb jij ze op de douchequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Voor het eerst sinds jaren jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen de nach voor Qday nog tof was in Den Haag. Wat ze dit jaar hebben georganiseerd is echt te suf naar mijn mening. Ga jij naar Amsterdam morgen?
Dan schrik je je wel rot jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Klinkt wel acceptabel. Beter dan de hele dag in zo'n grote mensenmassa.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:30 schreef Godtje het volgende:
Voor het eerst sinds jaren ja![]()
Maar dit jaar zit ik op een grote boot op de grachten met alleen maar bekende van elkaar.
Ik ken ze uiteraard niet allemaal maar beetje zwaan kleef aan idee.
Lekker in de gezelligheid maar toch op je eigen ding met je eigen groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |