Wie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:23 schreef Samzz het volgende:
Wisten jullie trouwens dat William en Kate vandaag trouwen?
Sterkte ermee Joequote:Op vrijdag 29 april 2011 06:37 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Nooit leuk als je vantevoren al weet dat het een grafdag wordt.
Als land 3,5 miljard euro per jaar extra winst maken dankzij de Oranjes is nog niet genoeg?quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:55 schreef Samzz het volgende:
Net een artikel in de Pers, volgens een redelijk groot deel van de Nederlanders hebben de Oranjes genoeg geld gehad
Vraag dat de Nederlanders die vinden dat ze geen geld meer moeten krijgen (21%) en de mensen die vinden dat de beloning bevroren moet worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als land 3,5 miljard euro per jaar extra winst maken dankzij de Oranjes is nog niet genoeg?
Ah, de groep die er geen fuck van snapt dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 06:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag dat de Nederlanders die vinden dat ze geen geld meer moeten krijgen (21%) en de mensen die vinden dat de beloning bevroren moet worden.
Niet aan mij.
Waarom snap je er dan per definitie geen fuck van? Het zou sympathiek zijn van de Oranjes om in deze tijd van crisis hun steentje bij te dragen, vind ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, de groep die er geen fuck van snapt dus
owja.. dalijk weer eens aanwezigheidspremie op gaan bouwenquote:
Mag ik je sterkte wensenquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:54 schreef Q. het volgende:
Een werk-pc met 1 gig geheugen, hoe verzinnen ze het anno 2011? En dan ook nog een virusscanner (McAfee) er op zetten die al 300 - 400 meg gebruikt.
. Dit gaat een dag vol gevloek en getier worden verwacht ik.
Waar kan ik de verloren tijd op schrijven?
Ik kon een korte grinnik niet onderdrukken door de woordspeling welke je (onbedoeld?) maakte.quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:37 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Nooit leuk als je vantevoren al weet dat het een grafdag wordt.
moeje nie zoveel zoep'nquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:12 schreef Wicked-Game het volgende:
Damn heb het gevoel dat ik met volle vaart met mijn kop tegen een muur aan ben gelopen...![]()
Koppijn![]()
Maar een goedemorgen!
alles bij elkaar (alles) kost het een half miljard. Het levert 4 miljard op. Dan moet je niet gaan hakken in de half miljard. Er wordt al teveel gezeurt op het Huis. Straks kappen ze er mee en ben je die 4 miljard ook kwijt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom snap je er dan per definitie geen fuck van? Het zou sympathiek zijn van de Oranjes om in deze tijd van crisis hun steentje bij te dragen, vind ik.
Goed idee, als je toch al hoofdpijn hebt...quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was dat de oorzaak maar dan kon ik mezelf voor mijn kop slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |