Pijn bestrijden met pijn werkt tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed idee, als je toch al hoofdpijn hebt...
Volgens Lambik (Sus en Wis) welquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Pijn bestrijden met pijn werkt toch
Nou zullen we dat maar even niet doen, dan mis ik weer koninginnedagquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:25 schreef Samzz het volgende:
Je kan jezelf ook in coma slaanVoel je helemaal niks meer, met wat geluk
Want coma's komen vaak voor bij jou?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou zullen we dat maar even niet doen, dan mis ik weer koninginnedag
quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want coma's komen vaak voor bij jou?
Oh, oh, oh.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:29 schreef Samzz het volgende:
Oh yes! Wondje op m'n enkel weer open gehaald
Hoi babequote:
Oh, ik geloof dat er dan iets mis is gegaan...quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo uit je schoonheidsslaapje ontwaakt?
Ik ben zo blij dat ik die niet nodig heb he, ik ben gewoon altijd mooiquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo uit je schoonheidsslaapje ontwaakt?
Jij woest aantrekkelijke seksgodquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik die niet nodig heb he, ik ben gewoon altijd mooi
He wat? Oh hij!quote:
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:55 schreef rival het volgende:
Al het drank is op de boot, in de koeling. Ik kan niet wachten tot morgen
partytime
Sommige mannen hebben nou eenmaal dagelijks egostreling nodig. Jij niet natuurlijk, jij hebt samzz al versierd dus dat is al genoeg egostrelingquote:
De weg er naartoe is altijd leuker dan het behaalde resultaat. Ben dus al lang weer op zoek naar een nieuwe uitdaging.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Sommige mannen hebben nou eenmaal dagelijks egostreling nodig. Jij niet natuurlijk, jij hebt samzz al versierd dus dat is al genoeg egostreling
Ja idd hequote:Op vrijdag 29 april 2011 08:58 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind vooral bab's bescheidenheid zo sexy
Al een slachtoffer gevonden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De weg er naartoe is altijd leuker dan het behaalde resultaat. Ben dus al lang weer op zoek naar een nieuwe uitdaging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |