Ook op een bank, maar dan in Den Haag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit gewoon in Emmen op de bank, en jij?
Ik hoorde gisteren dat bij 'ons' ook alles klaar is. Alleen nog een paar boodschappen doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:55 schreef rival het volgende:
Al het drank is op de boot, in de koeling. Ik kan niet wachten tot morgen
partytime
Gezellig he, zo samen op de bankquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook op een bank, maar dan in Den Haag.
Yups, bakkiequote:
Je hebt geen champagne ontbijt besteld?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yups, bakkieerbij, laptop op schoot. Nu nog iemand die ontbijt voor ons maakt.
ik moet er alleen wel al om 10 uur zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat bij 'ons' ook alles klaar is. Alleen nog een paar boodschappen doen.
Jij bent toch niet zo'n vrouw die 'gekocht' moet worden in plaats van versierd?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Je hebt geen champagne ontbijt besteld?
quote:
Haha oh nee hell no!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n vrouw die 'gekocht' moet worden in plaats van versierd?
Jullie zitten op de bank te stinken, terwijl de rest noest aan de arbeid is, en dan moeten wij ook nog voor jullie onbijt zorgen?? Ga je heel diep schamen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yups, bakkieerbij, laptop op schoot. Nu nog iemand die ontbijt voor ons maakt.
Gewoon een boterham met smeerworst dus voor jou.quote:
Ik heb het al heel druk gehad hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jullie zitten op de bank te stinken, terwijl de rest noest aan de arbeid is, en dan moeten wij ook nog voor jullie onbijt zorgen?? Ga je heel diep schamen!
Hmm worstquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een boterham met smeerworst dus voor jou.
Ik zit tot nu toe ook alleen nog maar uit te zweten met een kopje thee hoorrquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
Jullie zitten op de bank te stinken, terwijl de rest noest aan de arbeid is, en dan moeten wij ook nog voor jullie onbijt zorgen?? Ga je heel diep schamen!
Ik zit anders niet te FOK!ken op kosten van de baas. Dáár moet je je diep voor schamen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
quote:
Daar heb jij niks mee te schaften. Ik lever de maatschappij iig belastingcenten opquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit anders niet te FOK!ken op kosten van de baas. Dáár moet je je diep voor schamen.
Ik ook, dat ik dat doe terwijl ik thuis op de bank zit te stinken toont vooral aan dat ik het slimmer aanpak dan jij op dit moment.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
Daar heb jij niks mee te schaften. Ik lever de maatschappij iig belastingcenten op
Sorryquote:
Ik heb niet eens een echte bankquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook, dat ik dat doe terwijl ik thuis op de bank zit te stinken toont vooral aan dat ik het slimmer aanpak dan jij op dit moment.
Niks wat je met een pijpbeurt tijdens het ontbijt niet goed kan maken hoor.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat je met een pijpbeurt tijdens het ontbijt niet goed kan maken hoor.
Die had je mooi kunnen kopen van die belastingcenten die je nu afdraagt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb niet eens een echte bank
*kras*
*hop*quote:
De MIquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*hop*
Mmmmm... Over smeerworst gesproken.
Van het najaar als het huis is verkocht, van de winst haal ik dan een mooie nieuwe bankquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had je mooi kunnen kopen van die belastingcenten die je nu afdraagt.
En toch blijf je terugkomen viespeukje.quote:
Hihi let's get dirtyquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch blijf je terugkomen viespeukje.
Ontbloot je bovenlijf, op je knieën en doe je ding.quote:
Vroeger, toen de nach voor Qday nog tof was in Den Haag. Wat ze dit jaar hebben georganiseerd is echt te suf naar mijn mening. Ga jij naar Amsterdam morgen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
Ik zit ook op de bank! Heerlijk is dat de nacht voor Qday
Kattenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Godsklere, wil ik onder de douche stappen, ligt er een dode vogel...
Dus ipv lijken in de kast heb jij ze op de douchequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Voor het eerst sinds jaren jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen de nach voor Qday nog tof was in Den Haag. Wat ze dit jaar hebben georganiseerd is echt te suf naar mijn mening. Ga jij naar Amsterdam morgen?
Dan schrik je je wel rot jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Klinkt wel acceptabel. Beter dan de hele dag in zo'n grote mensenmassa.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:30 schreef Godtje het volgende:
Voor het eerst sinds jaren ja![]()
Maar dit jaar zit ik op een grote boot op de grachten met alleen maar bekende van elkaar.
Ik ken ze uiteraard niet allemaal maar beetje zwaan kleef aan idee.
Lekker in de gezelligheid maar toch op je eigen ding met je eigen groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |