Oke ik vertel een hoop van alles, maar niet over alles even veel of even graag....quote:
Is dit een sneer naar mij persoonlijk, of mannen in het algemeen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke ik vertel een hoop van alles, maar niet over alles even veel of even graag....Het maakt btw niet uit of ik het wel of niet zeg... men luistert toch niet
Ik weet t nog steeds nietquote:
Nee, een constatering in 't algemeen.... ik kletst veel en mensen kunnen dat blijkbaar niet juist filteren....quote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef PeuRac het volgende:
Is dit een sneer naar mij persoonlijk, of mannen in het algemeen?
Ik werk als administratief medewerker (o.a. nieuwsbrieven/opleidingen/notuleren)quote:Ik weet t nog steeds nietben nu wel nieuwsgierig geworden
thoeft ook niet spannend te zijn.. als je maar leuke collega's hebt en de rekeningen kunt betalenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, een constatering in 't algemeen.... ik kletst veel en mensen kunnen dat blijkbaar niet juist filteren....
[..]
Ik werk als administratief medewerker (o.a. nieuwsbrieven/opleidingen/notuleren)
Niks spannends dus...
Check et checkquote:Op donderdag 28 april 2011 23:46 schreef clevy het volgende:
[..]
thoeft ook niet spannend te zijn.. als je maar leuke collega's hebt en de rekeningen kunt betalen
good busy !quote:
Klopt, mijn bed is leegquote:
quote:
ditoquote:
Ik kwam Bram tegen vamiddag!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:55 schreef El_Matador het volgende:
Mijn bed is leeg, mijn hippiebank lekker warm.
Zin in morgen!![]()
Haha ja? Hoe dat zo dan?quote:
Haha, lachen! Bureau? Sinds wanneer dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik liep langs z'n bureauff met em zitten praten.
Veel plezier zaterdag, ben je overdag ook in Utrecht?
Wie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:23 schreef Samzz het volgende:
Wisten jullie trouwens dat William en Kate vandaag trouwen?
Sterkte ermee Joequote:Op vrijdag 29 april 2011 06:37 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Nooit leuk als je vantevoren al weet dat het een grafdag wordt.
Als land 3,5 miljard euro per jaar extra winst maken dankzij de Oranjes is nog niet genoeg?quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:55 schreef Samzz het volgende:
Net een artikel in de Pers, volgens een redelijk groot deel van de Nederlanders hebben de Oranjes genoeg geld gehad
Vraag dat de Nederlanders die vinden dat ze geen geld meer moeten krijgen (21%) en de mensen die vinden dat de beloning bevroren moet worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als land 3,5 miljard euro per jaar extra winst maken dankzij de Oranjes is nog niet genoeg?
Ah, de groep die er geen fuck van snapt dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 06:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag dat de Nederlanders die vinden dat ze geen geld meer moeten krijgen (21%) en de mensen die vinden dat de beloning bevroren moet worden.
Niet aan mij.
Waarom snap je er dan per definitie geen fuck van? Het zou sympathiek zijn van de Oranjes om in deze tijd van crisis hun steentje bij te dragen, vind ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, de groep die er geen fuck van snapt dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |