ja later...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef clevy het volgende:
[..]
beetje fantasie gebruiken dan.. uit je duim zuigen (of uit iets anders)
blijkbaar wel over je werkquote:
je zou de eerste vrouw zijn zonderquote:
Oke ik vertel een hoop van alles, maar niet over alles even veel of even graag....quote:
Is dit een sneer naar mij persoonlijk, of mannen in het algemeen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke ik vertel een hoop van alles, maar niet over alles even veel of even graag....Het maakt btw niet uit of ik het wel of niet zeg... men luistert toch niet
Ik weet t nog steeds nietquote:
Nee, een constatering in 't algemeen.... ik kletst veel en mensen kunnen dat blijkbaar niet juist filteren....quote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef PeuRac het volgende:
Is dit een sneer naar mij persoonlijk, of mannen in het algemeen?
Ik werk als administratief medewerker (o.a. nieuwsbrieven/opleidingen/notuleren)quote:Ik weet t nog steeds nietben nu wel nieuwsgierig geworden
thoeft ook niet spannend te zijn.. als je maar leuke collega's hebt en de rekeningen kunt betalenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, een constatering in 't algemeen.... ik kletst veel en mensen kunnen dat blijkbaar niet juist filteren....
[..]
Ik werk als administratief medewerker (o.a. nieuwsbrieven/opleidingen/notuleren)
Niks spannends dus...
Check et checkquote:Op donderdag 28 april 2011 23:46 schreef clevy het volgende:
[..]
thoeft ook niet spannend te zijn.. als je maar leuke collega's hebt en de rekeningen kunt betalen
good busy !quote:
Klopt, mijn bed is leegquote:
quote:
ditoquote:
Ik kwam Bram tegen vamiddag!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:55 schreef El_Matador het volgende:
Mijn bed is leeg, mijn hippiebank lekker warm.
Zin in morgen!![]()
Haha ja? Hoe dat zo dan?quote:
Haha, lachen! Bureau? Sinds wanneer dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik liep langs z'n bureauff met em zitten praten.
Veel plezier zaterdag, ben je overdag ook in Utrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |