Van wie zijn veel van die oliebronnen nu dan denk je?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:23 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk natuurlijk, maar het punt is dat ik het ingrijpen moeilijk hierom kan veroordelen. In eerste instantie was ik ook tegen, maar veel onschuldige burgers worden gered.
Maar ik ben wel benieuwd naar de afloop hoor, zoals eerder al besproken heeft het Westen ook maar weinig aan het ingrijpen in Irak en Afhanistan gehad.
Maar als ik dat nu niet erken, en jullie nationalistische en geflipte ideeën niet ondersteun, waarom zouden de neocons mij dan nog accepteren als 'Westers'? Omdat ik een Nederlands paspoort heb met de daarbij behorende gewenste huidskleur?quote:Het Koningshuis is super, sowieso zijn monarchieën dat.
Van die landen zelf. We betalen ze gewoon hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van wie zijn veel van die oliebronnen nu dan denk je?
Jazeker.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:27 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Omdat ik een Nederlands paspoort heb met de daarbij behorende gewenste huidskleur?
Veel van die bron-rechten zijn verkocht door de Irakese regering, aan Westerse bedrijven.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:28 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Van die landen zelf. We betalen ze gewoon hoor.
En die toegang kwam met een flinke economische en sociaal-maatschappelijke prijs, wees er maar trots op.
Precies, het is hier geen zooitje ongeregeld.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met het feit dat het hier geen ongeregeld zooitje is. Ook in het westen doet men alles voor een paar centen.
Netjes voor betaald dus, nadat we dat hele land voor miljarden uit het slop hebben getrokken.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veel van die bron-rechten zijn verkocht door de Irakese regering, aan Westerse bedrijven.
En daar heb je dan honderden miljarden voor over, waar je eigen Westerse inwoners voor moeten opdraaienquote:Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veel van die bron-rechten zijn verkocht door de Irakese regering, aan Westerse bedrijven.
Bovendien is een dictator weg, hebben we een regio instabiel gehouden, plus jarenlang een militaire aanwezigheid in de regio gehad die het machtsbalans in onze faveure hield.
Netjes voor betaald inderdaad, voor een prikkie, en met stijgende olieprijzen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Netjes voor betaald dus, nadat we dat hele land voor miljarden uit het slop hebben getrokken.
Er zijn meer landen met olie hoor. Natuurlijk speelde het mee in die oorlog, maar het is een uitstekend voorbeeld van het verkeerd uitpakken van militarisme. Met een beetje mazzel loopt Libie uit op dezelfde farce.
Ja hoor, Saddam zou groter kwaad kunnen met een houdgreep op die olievoorraden, of God Forbid de Amerikaanse economie om zeep te helpen door de Dollar niet meer te accepteren als ruilmiddel voor olie.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:32 schreef Compatibel het volgende:
[..]
En daar heb je dan honderden miljarden voor over, waar je eigen Westerse inwoners voor moeten opdraaien
Dat was een uitdrukking vriend. Ik vind niet perse dat zielige mensen geholpen moeten worden, maar wel dat we andere soevereine staten met rust moeten laten. Ik vraag me af of Libie daadwerkelijk iets oplevert, naast het beschermen van internationale mensenrechten.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Overigens, waarom zou je hopen op een farce in Libië? Het is toch van het grootste onderlip-trillende geval dat die zielige mensen geholpen moeten worden?
Jammer dat we dit niet kunnen toetsen, maar ik durf dit zeker te betwijfelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, Saddam zou groter kwaad kunnen met een houdgreep op die olievoorraden, of God Forbid de Amerikaanse economie om zeep te helpen door de Dollar niet meer te accepteren als ruilmiddel voor olie.
Ik heb zo het idee dat de NAVO zich juist inhoud.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:34 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dat was een uitdrukking vriend. Ik vind niet perse dat zielige mensen geholpen moeten worden, maar wel dat we andere soevereine staten met rust moeten laten. Ik vraag me af of Libie daadwerkelijk iets oplevert, naast het beschermen van internationale mensenrechten.
De Saudi's (die we op de troon houden en goud geld geven) vinden ons wel lief.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:35 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Jammer dat we dit niet kunnen toetsen, maar ik durf dit zeker te betwijfelen.
Er zijn trouwens veel meer landen met olie, maar daar kan het Westen door eigen toedoen ook niet al te best mee opschieten.
Soms verbaas ik mij over mijn eigen naïviteit, maar dit klinkt wel erg onsympathiek allemaal.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat de NAVO zich juist inhoud.
Wanneer je dat hele land gaat lopen platgooien en binnenvallen dan gaan de burgers in die andere malle dictaturen ook de straat op met dezelfde verwachting. Dit gedoe in Libië is gewoon de handen in onschuld wassen van de Westerse landen.
Niets mis mee overigens, we zijn de grote redders, houden de boel instabiel, en aan het eind van 't liedje lopen we lachend weer weg.
Hoe rijm je die vriendschap trouwens met jouw diepgekoesterde wens om onze normen en waarden uit te dragen?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Saudi's (die we op de troon houden en goud geld geven) vinden ons wel lief.
Iran dan weer niet, maar ik vraag me af hoe lang die Ayatollahs 't nog voor 't zeggen hebben.
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens zijn de Amerikaanse neo-cons, vanuit mijn perspectief, zo ongeveer de meest verderfelijke groep mensen die deze aardkloot bewandelt. Zo'n beetje op gelijke hoogte als de moslimextremisten.
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens zijn de Amerikaanse neo-cons, vanuit mijn perspectief, zo ongeveer de meest verderfelijke groep mensen die deze aardkloot bewandelt. Zo'n beetje op gelijke hoogte als de moslimextremisten.
Een aanhanger van het neo-conservatisme. Mensen als Cheney en Rumsfeld zijn neo-cons.quote:
Het zijn allebei reli-fascisten.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ze spelen allebei ook tennis. Maak je borst maar nat dan. Dat gaat de wereld de kop kosten.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het zijn allebei reli-fascisten.
Abortus is moord, het christendom als staatsreligie, lekker drugs criminaliseren.. prachtig werk!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Niemand vreest dat zij de wereld om zeep helpen. Ik constateer slechts dat het, vanuit mijn oogpunt, een idiote groep mensen betreft.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze spelen allebei ook tennis. Maak je borst maar nat dan. Dat gaat de wereld de kop kosten.
Dat zegt toch niets? Wat is jouw "oogpunt" ons waard? Jij bent b.v. schaamteloos in het smijten met termen als "Hitler" en "NSB'ers" en aanverwante. Mensen die op dergelijke manier de realiteit verliezen zijn per definitie gediskwalificeerd.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand vreest dat zij de wereld om zeep helpen. Ik constateer slechts dat het, vanuit mijn oogpunt, een idiote groep mensen betreft.
Geen idee. You tell me. Het was slechts een constatering van mijn kant. Ik dwing niemand het met mij eens te zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets? Wat is jouw "oogpunt" ons waard?
Waarom laat je de rest van de quote weg? Vond je het vervelend?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. You tell me. Het was slechts een constatering van mijn kant. Ik dwing niemand het met mij eens te zijn.
quote:
Mensen als Cheney en Rumsfeld laten zich niet leiden door een politieke stroming, dat zijn opportunisten die alleen aan zichzelf denken. Maar goed, heb je een hekel aan het neoconservatisme, aan de Republikeinse partij, of aan Republikeinen? Is Bobby Jindal een neo-con? Zo nee, waarom niet? Zo ja, maakt dat hem een verderfelijk mens?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een aanhanger van het neo-conservatisme. Mensen als Cheney en Rumsfeld zijn neo-cons.
Nee hoor, ik ontken niet dat ik de PVV heb vergeleken met de nazi's en zal dat rustig blijven doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom laat je de rest van de quote weg? Vond je het vervelend?
Daar stond namelijk het antwoord op jouw "you tell me".
Ach, ook jij hebt je beperkingen.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ontken niet dat ik de PVV heb vergeleken met de nazi's en zal dat rustig blijven doen.
Heb het vooral niet zo op de zogenaamde Straussians. Kijktip: BBV-docu Power of Nightmares.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Mensen als Cheney en Rumsfeld laten zich niet leiden door een politieke stroming, dat zijn opportunisten die alleen aan zichzelf denken. Maar goed, heb je een hekel aan het neoconservatisme, aan de Republikeinse partij, of aan Republikeinen? Is Bobby Jindal een neo-con? Zo nee, waarom niet? Zo ja, maakt dat hem een verderfelijk mens?
Simpel, af en toe moeten ethiek, normen en waarden plaats maken voor economisch gewin en je machtsbasis.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe rijm je die vriendschap trouwens met jouw diepgekoesterde wens om onze normen en waarden uit te dragen?
Dat mag je denken, "we" trachten echter wel jouw welvaartsniveau op pijl te houden, zoniet te vergroten.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moest lachen.quote:
Dat begrijpen ze niet. Zover kunnen ze niet vooruit kijken. Klagen kunnen ze wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat mag je denken, "we" trachten echter wel jouw welvaartsniveau op pijl te houden, zoniet te vergroten.
En dat doe je niet in een "eerlijkere" wereld, laten we wel wezen.
Dat is zo'n geklets. Neocons verzieken de maatschappij met hun hebzucht en haatzaaierij, daar schiet geen mens mee op behalve zijzelf.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat mag je denken, "we" trachten echter wel jouw welvaartsniveau op pijl te houden, zoniet te vergroten.
En dat doe je niet in een "eerlijkere" wereld, laten we wel wezen.
Neoconservatief: "Inmiddels al genezen van je homofilie Voorschrift?"quote:Op donderdag 28 april 2011 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, af en toe moeten ethiek, normen en waarden plaats maken voor economisch gewin en je machtsbasis.
Bronquote:D66-Tweede Kamerlid Boris van der Ham dient vandaag een initiatiefwetsvoorstel in om het eerste artikel van de grondwet aan te passen. Mede-indieners van het voorstel zijn Naïma Azough (GroenLinks) en Anja Timmer (PvdA). Bij de behandeling van de huidige grondwet in 1983 werd gekozen om vijf discriminatiegronden expliciet te benoemen godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras en geslacht als bij voorbaat verdachte discriminatiegronden. Van der Ham, Azough en Timmer willen hier nu de gronden handicap en ook hetero- of homoseksuele gerichtheid aan toevoegen.
Ze doen veel meer dan dat. Maar je licht een klein negatiefje uit en zet het breed weg.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is zo'n geklets. Neocons verzieken de maatschappij met hun hebzucht en haatzaaierij, daar schiet geen mens mee op behalve zijzelf.
Noem het maar klein als er voortdurend vitriool over goede mensen wordt uitgegooid.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze doen veel meer dan dat. Maar je licht een klein negatiefje uit en zet het breed weg.
Vreemd dat je die tactiek niet gebruikt bij de andere kant. Bevooroordeeld misschien?
KV wil de politiek in. Dat belooft wat.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Mensen als Cheney en Rumsfeld laten zich niet leiden door een politieke stroming, dat zijn opportunisten die alleen aan zichzelf denken. Maar goed, heb je een hekel aan het neoconservatisme, aan de Republikeinse partij, of aan Republikeinen? Is Bobby Jindal een neo-con? Zo nee, waarom niet? Zo ja, maakt dat hem een verderfelijk mens?
Tuurlijk mag je dat.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind je een naar mens de laatste tijd als ik zo vrij mag zijn.
Dat deed ik toch ook?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Noem het maar klein als er voortdurend vitriool over goede mensen wordt uitgegooid.
Die ken ik als mijn vestzak. Wat nu?quote:
Wel, jij verdedigde de neocons en ik zeg dat het verdorven mensen zijn. Verder dan dat gaan we denkelijk niet komen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die ken ik als mijn vestzak. Wat nu?
Meningen. Ik respecteer dat.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel, jij verdedigde de neocons en ik zeg dat het verdorven mensen zijn. Verder dan dat gaan we denkelijk niet komen.
Het overdrijven vindt alleen in jouw perceptie plaats. Er is niets goeds aan neocons, ze hebben geen hart en ze zijn kwaadaardig.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Meningen. Ik respecteer dat.
Overdrijvingen stel ik wel aan de kaak.
Klopt. En mijn intellect verteld me dat ik daar een goede kijk op heb.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het overdrijven vindt alleen in jouw perceptie plaats.
Perceptie, remember?quote:Er is niets goeds aan neocons, ze hebben geen hart en ze zijn kwaadaardig.
Wie is KV?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
KV wil de politiek in. Dat belooft wat.
Kees Veugels?quote:
Geen perceptie maar feiten. Kwaadaardige campagnes en over lijken gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. En mijn intellect verteld me dat ik daar een goede kijk op heb.
[..]
Perceptie, remember?
Op fok!: KoosVogels.quote:
Nogmaals, dat is jouw perceptie.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen perceptie maar feiten. Kwaadaardige campagnes en over lijken gaan.
Ik heb gekke dingen meegemaakt in mijn 40 interessante jaren, maar nee.quote:
Mijn kwartjes vallen altijd waar ik ze wil hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is jouw perceptie.
Valt dat kwartje nog een keer of wordt langzaamaan VVD'er die geen kleingeld accepteert
Zeg, dit is POL. Geen SEX.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn kwartjes vallen altijd waar ik ze wil hebben
Daar zul je haar weer hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:20 schreef dotCommunism het volgende:
Dit is letterlijk de cyclus van de POL SC:
[ afbeelding ]
Tis ook helemaal niks meer idd.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:35 schreef Nautilus. het volgende:
Wat is dit dan een ordinair café geworden. Vroeger stond Rock_de_Braziliaan achter de tap, zat Reya aan de bar naar zijn glas te staren en waren Apropos en Monidique in de zithoek aan het pokeren. Nu klinkt er foute jaren '80-muziek uit een jukebox terwijl een mbo-scholier trots zijn rapport toont aan de bedaarde stamgasten. Tijd om af te rekenen.
Zo voel ik mij elke keer als ik de SC open:quote:Op donderdag 28 april 2011 13:20 schreef dotCommunism het volgende:
Dit is letterlijk de cyclus van de POL SC:
[ afbeelding ]
Huil maar mien jong. Het is even niet anders.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:45 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zakkenvullers zijn het. Ik zit met tranen in mijn ogen en de politiek doet 'r niks aan.
Zeur niet. POL is een lange tijd op sterven na dood geweest. Ik ben blij dat er iig gepost wordt. En, met alle respect, niet enkel door bejaarden die eens in de 6 maanden langskomen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:35 schreef Nautilus. het volgende:
Wat is dit dan een ordinair café geworden. Vroeger stond Rock_de_Braziliaan achter de tap, zat Reya aan de bar naar zijn glas te staren en waren Apropos en Monidique in de zithoek aan het pokeren. Nu klinkt er foute jaren '80-muziek uit een jukebox terwijl een mbo-scholier trots zijn rapport toont aan de bedaarde stamgasten. Tijd om af te rekenen.
Of Autodidact die onder de lichtbak van het café een Bijbel aan stukken scheurt, uiteraard.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Huil maar mien jong. Het is even niet anders.
Ik ben nog een prille twintiger, meneer. Maar ik ben inderdaad op sterven na dood. Schuldgevoel tast alles aan dat ik doe. Zoals het feit dat ik vandaag een werkgroep heb gemist omdat ik me verslapen had. Vandaar dat ik vandaag in een narrige stemming ben.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:48 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Zeur niet. POL is een lange tijd op sterven na dood geweest. Ik ben blij dat er iig gepost wordt. En, met alle respect, niet enkel door bejaarden die eens in de 6 maanden langskomen.
Je lult wel als een ouwe zak.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:57 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ben nog een prille twintiger, meneer. Maar ik ben inderdaad op sterven na dood. Schuldgevoel tast alles aan dat ik doe. Zoals het feit dat ik vandaag een werkgroep heb gemist omdat ik me verslapen had. Vandaar dat ik vandaag in een narrige stemming ben.
Wil ik de politiek in? Dan weet je meer dan ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
KV wil de politiek in. Dat belooft wat.
Wut?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
En jij hebt geenstijl vandaag al bezocht.
Ach, meer dan de sheets en de jurisprudentie heb je meestal niet nodig.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:57 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ben nog een prille twintiger, meneer. Maar ik ben inderdaad op sterven na dood. Schuldgevoel tast alles aan dat ik doe. Zoals het feit dat ik vandaag een werkgroep heb gemist omdat ik me verslapen had. Vandaar dat ik vandaag in een narrige stemming ben.
Er werd vandaag een oefententamen besproken, dus ik zal wel om meer moeten bietsen dan om een paar sigaretten.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Ach, meer dan de sheets en de jurisprudentie heb je meestal niet nodig.
Zijn je tranen nog niet op? Ik vind je zo zwaar vandaag...quote:Op donderdag 28 april 2011 13:52 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Of Autodidact die onder de lichtbak van het café een Bijbel aan stukken scheurt, uiteraard.
Ik moest glimlachen.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zijn je tranen nog niet op? Ik vind je zo zwaar vandaag...
Dat is meer paleo conservatisme. Neo con is nog redelijk seculier hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Abortus is moord, het christendom als staatsreligie, lekker drugs criminaliseren.. prachtig werk!
Doch, dat genereert een voortdurende stroom aanleidingen te vervallen in melancholie, hetgeen me verschoont van enige verplichting tot inhoudelijk bijdragen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:35 schreef Nautilus. het volgende:
Hoe bevalt Brussel? Ik ben van plan om in daar in de zomer als stagiair aan de slag te gaan bij een advocatenkantoor. (Ik kan me voorstellen dat de glimlach nu verdwijnt.)quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef Reya het volgende:
Het bevalt; men heeft me goed weten weg te stoppen.
Nee, qua oubolligheid.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:51 schreef 3-voud het volgende:
Zijn we nu piemeltjes aan het vergelijken qua taalgebruik?
Afschuwelijk taalgebruik is niet leeftijdsgebonden, gelukkig. Maar ik ben niet half zo geestig als Reya, zo heeft een Leidse duizendkunstenaar mij eens verteld.quote:
Jij wou toch de Tweede Kamer in? Ik neem aan niet als SOHO hond.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wil ik de politiek in? Dan weet je meer dan ik.
quote:
Ik hoef niet apart in de grondwet, ik bedank hartelijk voor dergelijke bestempeling.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neoconservatief: "Inmiddels al genezen van je homofilie Voorschrift?"
Wel apart om te beseffen dat je met je eigen politieke ideologie niet eens voor je geaardheid (en zo identiteit) mag uitkomen. Wees maar blij met de D66 die de symboolpolitiek voor je doet:
[..]
Bron
Ja, net als die aparte strafnormen, aparte sollicitatie afhandeling en ga zo maar door.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef remlof het volgende:
De wet behoort inderdaad voor iedereen gelijk te zijn.
Ik snap het ook niet helemaal, maar ach zo zijn er ook vrouwen die denken dat ze kunnen rijden.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind niet dat het huwelijk voor iedereen open moet staan. Niet vanuit het oogpunt dat ik gelijkslachtige geliefden hun rechten niet gun, hoor, maar ik vind het huwelijk iets dat moet blijven voorbehouden aan man en vrouw. Waarom is een fiscaal/juridisch geregistreerd partnerschap onvoldoende?
Het gaat hier niet zozeeer om de fiscale danwel juridische implicaties, het gaat hier om het fundamentele punt dat een instituut, direct gekoppeld aan liefde, alleen in bepaalde gevallen een seal of approval kan krijgen van de overheid. Daar moeten we vanaf.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind niet dat het huwelijk voor iedereen open moet staan. Niet vanuit het oogpunt dat ik gelijkslachtige geliefden hun rechten niet gun, hoor, maar ik vind het huwelijk iets dat moet blijven voorbehouden aan man en vrouw. Waarom is een fiscaal/juridisch geregistreerd partnerschap onvoldoende?
Volgens mij is daar toch behoorlijk voor geijverd. Maar voor mijn tijd, dus misschien dat de wat oudere lichting daar wat over kan zeggen?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef Nautilus. het volgende:
Maar dat heeft meer te maken met de geschiedenis en tradities rondom dat huwelijk. Ik weet niet zo goed hoe ik dit uit moet leggen, trouwens, want ik redeneer vanuit mijn gevoel.
Ik weet ook niet hoe belangrijk zo'n huwelijksvoltrekking voor homoseksuelen is. Is er indertijd echt voor gestreden, zoals voor het kiesrecht, of is het top-down geïmplementeerd?
Trouwen is een religieus ritueel. Dus het lijkt me logischer om religieuze stromingen dit zelf onderling te laten uitvechten. Als kerk A homoseksuelen wil trouwen en B niet, prima. Wat heeft de overheid daarmee te maken? De overheid hoeft alleen maar de infrastructuur te bieden waar al deze stromingen gebruik van kunnen maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef Nautilus. het volgende:
Maar dat heeft meer te maken met de geschiedenis en tradities rondom dat huwelijk. Ik weet niet zo goed hoe ik dit uit moet leggen, trouwens, want ik redeneer vanuit mijn gevoel.
Ik weet ook niet hoe belangrijk zo'n huwelijksvoltrekking voor homoseksuelen is. Is er indertijd echt voor gestreden, zoals voor het kiesrecht, of is het top-down geïmplementeerd?
Gewoon ontslaan. In de publieke sector is geen ruimte voor willekeur door ambtenaren.quote:
Oke, duidelijk en ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:09 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Gewoon ontslaan. In de publieke sector is geen ruimte voor willekeur door ambtenaren.
Daar gaat ie weer hoor.. Huilie huilie is ook weer begonnen.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof? wil je SVP even naar FB kijken?
Wat Picchia zegt, gewoon ontslaan en wegsturen.quote:
Ik herinner mij een foto van jou in een deels natte polo. Ik weet niet of de site een mis betrof.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:32 schreef Nautilus. het volgende:
Als zoon van een katholieke moeder heb ik meerdere missen meegemaakt. Bij de begrafenis van mijn opa werd een cd van Randy Newman afgespeeld in de kerk. Zijn dominees daar ook zo vrij in?
Ik ben het er roerend mee eens hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat Picchia zegt, gewoon ontslaan en wegsturen.
De wet moet uitgevoerd worden, de scrupules van een individu in dienst van de staat zijn zwaar misplaatst.
Natte polo's en shirts komen hier vaker voor.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:09 schreef Dutchnative het volgende:
Zo. Mijn haren zitten weer onder de spuitverf en mijn shirt is nat. LSD dus
Het betrof in ieder geval geen homohuwelijk, dus laat die toespelingen achterwege.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik herinner mij een foto van jou in een deels natte polo. Ik weet niet of de site een mis betrof.
Ach we zitten dan ook niet vaak ver uit elkaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben het er roerend mee eens hoor.
High-five!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach we zitten dan ook niet vaak ver uit elkaar.
Dat kon ik niet weten, ik herinner mij de foto daarvoor niet goed genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het betrof in ieder geval geen homohuwelijk, dus laat die toespelingen achterwege.
Is nice!quote:
Een al te gemakkelijk antwoord is dat vrijheid contingent is aan de gevoerde orthodoxie van de gemeente.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:32 schreef Nautilus. het volgende:
Als zoon van een katholieke moeder heb ik meerdere missen meegemaakt. Bij de begrafenis van mijn opa werd een cd van Randy Newman afgespeeld in de kerk. Zijn dominees daar ook zo vrij in?
Dat volk!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:02 schreef eriksd het volgende:
Voorschrift;
Von der Dunk met muziek van George Michael
http://www.dumpert.nl/med(...)s_zegt_pvv_nsb_.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat volk!
Excommuniceren van de samenleving.Overigens steun ik wel Von der Dunk in deze. Kan je nagaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Haha best veel gespeeld ookquote:Op donderdag 28 april 2011 14:37 schreef Boze_Appel het volgende:
http://home.broadpark.no/~kboye/jones/jones.html
Wie kent dit spel (nog) ?
Fucking awesome!
volgens mij is daar wel behoorlijk voor gestreden. Het voorzag ook echt wel in een behoefte toen het werd ingevoerd.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef Nautilus. het volgende:
Jezus, hoe vaak zijn die ballen van hem omgedraaid? Damnquote:Op donderdag 28 april 2011 18:02 schreef eriksd het volgende:
Voorschrift;
Von der Dunk met muziek van George Michael
http://www.dumpert.nl/med(...)s_zegt_pvv_nsb_.html
Alleen wordt er nu amper gebruik van gemaakt, het lijkt op wetgeving a la "ook mannen hebben het recht kinderen te baren." Ze maken er amper gebruik van, maar kunnen het nu wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
volgens mij is daar wel behoorlijk voor gestreden. Het voorzag ook echt wel in een behoefte toen het werd ingevoerd.
FB is de nieuwe SC zo lijkt het welquote:Op donderdag 28 april 2011 18:48 schreef Tem het volgende:
Wat een hoop interessantdoenerij dit topic
ah dan ga ik daar heenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
FB is de nieuwe SC zo lijkt het wel
Het is dan ook een bagger topic EGquote:Op donderdag 28 april 2011 18:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Du_ke, ik vroeg je om mijn topic te sluiten. Het maakt geen kans met die bagger users die daar huishouden.
In absolute aantallen zijn er ook een stuk minder natuurlijk. In het begin werd een flinke inhaalslag gemaakt en nu is het normaal. Zie het probleem ook niet zo..quote:Op donderdag 28 april 2011 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen wordt er nu amper gebruik van gemaakt, het lijkt op wetgeving a la "ook mannen hebben het recht kinderen te baren." Ze maken er amper gebruik van, maar kunnen het nu wel.
Een goede voor Erik.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom mijn WOZ-waarde en het bedrag dat daaraan gekoppeld wordt door de waterschappen te maken heeft met watermanagement?
Geen zak maar het is een vrij eenvoudig instrument (niet erg nauwkeurig) je relatieve belasting op het watersysteem te bepalen (een grotere woning heeft meer invloed en is vaak ook duurder)quote:Op donderdag 28 april 2011 19:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat mijn WOZ-waarde en het bedrag dat daaraan gekoppeld wordt door de waterschappen te maken heeft met watermanagement?
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geen zak maar het is een vrij eenvoudig instrument (niet erg nauwkeurig) je relatieve belasting op het watersysteem te bepalen (een grotere woning heeft meer invloed en is vaak ook duurder)
Kortom, hoe groter je huis hoe meer je betaald? Ik dacht dat het om een vastgesteld bedrag ging.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geen zak maar het is een vrij eenvoudig instrument (niet erg nauwkeurig) je relatieve belasting op het watersysteem te bepalen (een grotere woning heeft meer invloed en is vaak ook duurder)
Echt joh?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als ik het zelf wist dan had ik het niet gevraagd heh.
I don't know.quote:
Hoe heeft een woning impact op het watersysteem? Het gaat toch om de mensen die er in wonen, niet de oppervlakte van het bewoonbare gedeelte?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kortom, hoe groter je huis hoger je WOZ hoe meer je betaald? Ik dacht dat het om een vastgesteld bedrag ging.
Ja en omdat ik zelf ook Erik heet is vet irritant om steeds zijn naam voorbij te zien komen.quote:
ErikSD, zo beter??quote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja en omdat ik zelf ook Erik heet is vet irritant om steeds zijn naam voorbij te zien komen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja en omdat ik zelf ook Erik heet is vet irritant om steeds zijn naam voorbij te zien komen.
2 x GMTAquote:
Nee die wordt ieder jaar bijgesteld.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kortom, hoe groter je huis hoe meer je betaald? Ik dacht dat het om een vastgesteld bedrag ging.
Klopt, je betaalt ook deels verschillende heffingen/ belastingen voor het waterschap. Een deel voor de waterzuivering (de zuiveringsheffing voor de RWZI met de pijp vanaf het gemeentelijke systeem daarheen) en een deel voor het watersysteem (de ingezetenenheffing, voor het peilbeheer in het water van het waterschap). En als ik het goed heb gaat die ingezetenenheffing op basis van de WOZ waarde en die voor de zuivering op basis van het aantal inwonerequivalenten dat op het riool geloosd wordt, dus op basis van hoeveel mensen ergens wonen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kortom, hoe groter je huis hoe meer je betaald? Ik dacht dat het om een vastgesteld bedrag ging.
Klinkt aardig ingewikkeldquote:Op donderdag 28 april 2011 19:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, je betaalt ook deels verschillende heffingen/ belastingen voor het waterschap. Een deel voor de waterzuivering (de zuiveringsheffing voor de RWZI met de pijp vanaf het gemeentelijke systeem daarheen) en een deel voor het watersysteem (de ingezetenenheffing, voor het peilbeheer in het water van het waterschap). En als ik het goed heb gaat die ingezetenenheffing op basis van de WOZ waarde en die voor de zuivering op basis van het aantal inwonerequivalenten dat op het riool geloosd wordt, dus op basis van hoeveel mensen ergens wonen.
Althans dit is ongeveer hoe ik dacht dat het ging.
er zijn een paar dingen die ik me voor kan stellen. Oorspronkelijk zat (en zit) het meerendeel van de lasten voor het watersysteem bij de grotere landbezitters, ofwel de boeren. Voor hen gaat dat systeem vaak wel aardig op, hoe meer ha. hoe meer sloten en afvoer uit de polder bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe heeft een woning impact op het watersysteem? Het gaat toch om de mensen die er in wonen, niet de oppervlakte van het bewoonbare gedeelte?
geen flauw benulquote:Op donderdag 28 april 2011 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klinkt aardig ingewikkeldEn op hoeveel komt dit neer voor een gemiddeld gezien?
Klopt een gebied met veel water en polders is duurder in onderhoud dan droog en hoog gebied.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef Reya het volgende:
Hangt sterk af van waar je woont, zover ik weet.
Verschilt per waterschap. Overigens blijft het een belachelijke koppeling natuurlijk, maarja, alles voor minder bureaucratie. Alleen wel op de verkeerde plaats.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef Reya het volgende:
Hangt sterk af van waar je woont, zover ik weet.
Ah joh, SPSS is peanutsquote:Op donderdag 28 april 2011 19:01 schreef Compatibel het volgende:
De hele dag variabelen invoeren in SPSS. Beter zat ik net als php nog op het vmbo
Echte nerds gebruiken R, alhoewel Iblis een constructie gebruikte die zo mogelijk nog meer nerdy was.quote:
Wat gebruik je voor iets??quote:Op donderdag 28 april 2011 19:39 schreef eriksd het volgende:
Ik had gehoopt dat mijn download klaar zou zijn maar het schiet niet erg op
Torrentje, maar het netwerk zit mijn poorten te blokkeren ofzo. Vraag mij niet naar de technische detailsquote:
Da's jammer, zelf gebruik ik ook torrents btw.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Torrentje, maar het netwerk zit mijn poorten te blokkeren ofzo. Vraag mij niet naar de technische details
Is dat met nieuwsgroepen?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Da's jammer, zelf gebruik ik ook torrents btw.
Had een usenet huisgenootje, is nu weg
Gewoon nieuwsgroepen: stabiel,goed en afhankelijk van je abo altijd snel.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Torrentje, maar het netwerk zit mijn poorten te blokkeren ofzo. Vraag mij niet naar de technische details
http://www.eweka.nl/nl/usenet_toegang/specificaties/quote:
Die is te traag voor mij.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef Tem het volgende:
[..]
http://www.eweka.nl/nl/usenet_toegang/specificaties/
Torrents betekent meestal ook verplicht uploadenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Da's jammer, zelf gebruik ik ook torrents btw.
Had een usenet huisgenootje, is nu weg
Da's asociaal toch? Of schijnt zo te zijn. Enfin, geen digigedoe voor mijquote:
Tsja. give and take...quote:Op donderdag 28 april 2011 19:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Torrents betekent meestal ook verplicht uploaden
Nee bij usenet is het niet nodig te uploaden. Je betaald gewoon per maand voor die service. Vroeger gebruikte ik nog wel eens eMulequote:Op donderdag 28 april 2011 19:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Da's asociaal toch? Of schijnt zo te zijn. Enfin, geen digigedoe voor mij
Jij als jurist; kan je niet gewoon een e.g. Zweeds recht van toepassing laten zijn op jouw "contract" met de seeds en leechs?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef eriksd het volgende:
Ben benieuwd hoe dat downloadvoorstel van Teeven uit gaat werken.
Lijkt mij wel een behoorlijke kunstgreep eerlijk gezegd. Je bedoelt dat je zogenaamd met die personen hebt afgesproken dat je naar Zweeds recht handelt (bijv?). Kunnen ze het beter in de algemene voorwaarden van dat programma zetten.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij als jurist; kan je niet gewoon een e.g. Zweeds recht van toepassing laten zijn op jouw "contract" met de seeds en leechs?
Dat uiteraard. Ik snap dat up- en downloaden min of meer illegaal is omdat je een bepaald auteursrecht misbruikt. Maar ik geloof dat The Pirate Bay van plan was een landje / staatje te kopen om daar het recht zo te kunnen aanpassen dat ze zich beschermen tegen invallen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een behoorlijke kunstgreep eerlijk gezegd. Je bedoelt dat je zogenaamd met die personen hebt afgesproken dat je naar Zweeds recht handelt (bijv?). Kunnen ze het beter in de algemene voorwaarden van dat programma zetten.
Vroeger was het Napster later Kazaa, Utorrent en nu usenet filmpje uitzoeken downloaden en kijken. Naar de videotheek gaan duurt langer. Als die nog bestaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee bij usenet is het niet nodig te uploaden. Je betaald gewoon per maand voor die service. Vroeger gebruikte ik nog wel eens eMule
Er is een ongelooflijk gat op dat vakgebied. Daarin specialiseren is een absoluut verstandige zet.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat uiteraard. Ik snap dat up- en downloaden min of meer illegaal is omdat je een bepaald auteursrecht misbruikt. Maar ik geloof dat The Pirate Bay van plan was een landje / staatje te kopen om daar het recht zo te kunnen aanpassen dat ze zich beschermen tegen invallen.
Ik vind het digitaal internationaal recht best interessant, volgens mij is er veel meer uit te halen dan wat we nu doen.
Usenet is veel ouder dan al het andere dat je noemt hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 19:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Vroeger was het Napster later Kazaa, Utorrent en nu usenet filmpje uitzoeken downloaden en kijken. Naar de videotheek gaan duurt langer. Als die nog bestaan.
Ouder wel ja, maar toen niet geschikt voor mijn "free to use" gebruik.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Usenet is veel ouder dan al het andere dat je noemt hoorEn het bestaat nog steeds, al zijn de discussiegroepen voor nl allemaal naar de Filistijnen.
Ik heb ook nog op Napster gezeten, dat vond ik vriendelijker dan Usenet. Maar Usenet was er gewoon altijd, dat was gratis bij mijn providers.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Ouder wel ja, maar toen niet geschikt voor mijn "free to use" gebruik.
Ook met het downloaden van muziek en films? Bij je provider waren de nieuwsgroepen toch maar heel beperkt??quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook nog op Napster gezeten, dat vond ik vriendelijker dan Usenet. Maar Usenet was er gewoon altijd, dat was gratis bij mijn providers.
Nee, we hadden echt alles. Eerst bij HCCnet, toen en nu nog steeds bij Ziggo.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Ook met het downloaden van muziek en films? Bij je provider waren de nieuwsgroepen toch maar heel beperkt??
Hier hadden we @home, ik weet het niet. Ik gebruikte het niet en vond ook nog allemaal tamelijk ingewikkeld toen men met Grabit en dat soort singen aan kwam zetten. Lang op weethet.nl gezeten toen.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, we hadden echt alles. Eerst bij HCCnet, toen en nu nog steeds bij Ziggo.
Zo is het waarlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:15 schreef Nautilus. het volgende:
De late jaren '90, dat waren voor mij toch de jaren van de Twilight-cd's. Captain Claw, Need For Speed, Caesar III. Wat een tijden.
Oh ja, dat is ook zoquote:Op donderdag 28 april 2011 20:15 schreef Nautilus. het volgende:
De late jaren '90, dat waren voor mij toch de jaren van de Twilight-cd's. Captain Claw, Need For Speed, Caesar III. Wat een tijden.
Maar dankzij de sessies bij mijn therapeut kwamen de beelden weer op mijn netvlies: vlotten veroveren in het openluchtzwembad tot bloedens toe, Jennifer Lopez, voetballen op het schoolplein, Mariah Carey, Baywatch kijken met mijn broer, Christina Aguilera. Jullie begrijpen dat ik die traumatische periode nooit meer te boven ben gekomen.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:32 schreef Nautilus. het volgende:
Verder herinner ik me weinig van dat decennium, beneveld als ik was in een waas van kindercola en Punica.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:42 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Maar dankzij de sessies bij mijn therapeut kwamen de beelden weer op mijn netvlies: vlotten veroveren in het openluchtzwembad tot bloedens toe, Jennifer Lopez, voetballen op het schoolplein, Mariah Carey, Baywatch kijken met mijn broer, Christina Aguilera. Jullie begrijpen dat ik die traumatische periode nooit meer te boven ben gekomen.
Vreemd, Usenet is nog steeds hetzelfde, werkt ook prima.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef Dutchnative het volgende:
Ik gebruikte altijd Usenet. Totdat dat op een gegeven moment niet meer werkte![]()
Ben maar op Torrents overgegaan die het nu ook niet meer doen![]()
Voordeel: Er wordt steeds meer in hoge kwaliteit op streaming sites geüpload en liedjes kan je converten.
Ik ben dan ook een kluns als het aankomt op PC's en dergelijke.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreemd, Usenet is nog steeds hetzelfde, werkt ook prima.
Gebruik Bittorrentquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
Gewoon U torrent, 90 procent doet het.
Ik zou met liefde op zijn graf pissen, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:03 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je mag wel wat respectvoller spreken over de overblijfselen van Pim Fortuyn.
Respectloos.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou met liefde op zijn graf pissen, eerlijk gezegd.
Die man was nu premier geweest andersquote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou met liefde op zijn graf pissen, eerlijk gezegd.
Omdat hij homo is?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:49 schreef Nautilus. het volgende:
Gelukkig mocht ik van mijn ouders niet naar Telekids kijken. Ze hadden toen al een hekel aan Carlo Boszhard.
Maar heel kort denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die man was nu premier geweest anders
Die was na een paar maanden als MP alweer weggeweest joh, dat had hij met zijn karakter echt nooit getrokken, Nederland is immers geen autoritaire staat.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die man was nu premier geweest anders
Misschien dat hij wat minder autoritair zou zijn op het moment dat het er echt op aankomt, namelijk het premierschap. Maar het klopt dat hij geen inderdaad geen makkelijk karakter had :pquote:Op donderdag 28 april 2011 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Die was na een paar maanden als MP alweer weggeweest joh, dat had hij met zijn karakter echt nooit getrokken, Nederland is immers geen autoritaire staat.
Balkenende is een watje, die zocht geen conflicten zoals Fortuijn deed.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien dat hij wat minder autoritair zou zijn op het moment dat het er echt op aankomt, namelijk het premierschap. Maar het klopt dat hij geen inderdaad geen makkelijk karakter had :p
Maar dat had JPB ook niet en die heeft het maar ook mooi 8 jaar uit gehouden. Vraag me niet hoe.
Rutte is incompetent. De kiezer des te meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Balkenende is een watje, die zocht geen conflicten zoals Fortuijn deed.
En dat is ook het laatste dat je als premier moet doen, conflicten zoeken, daarom ben ik ook zo pissig op Rutte sinds afgelopen dinsdag.
Niet van een PvdA-kabinet wellicht.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
En daarom is ook Wilders absoluut geen premiersmateriaal, gelukkig.
Rutte heeft dat goed gedaan, schijt aan die schijnheiligheid.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat is ook het laatste dat je als premier moet doen, conflicten zoeken, daarom ben ik ook zo pissig op Rutte sinds afgelopen dinsdag.
Gelukkig hebben we die nachtmerrie niet mee hoeven maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Die 2 hadden samen aan de wieg kunnen staan van een LPF VVD plus evt cda kabinet. Wat zou dat toch geweldig zijn![]()
Wat versta jij onder conflicten? Maar een beetje pit mag er best inzitten, opkomen voor je standpunten en belangen, doet Berlusconie Merkel Obama ook/quote:Op donderdag 28 april 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
We weten niet wat we missen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we die nachtmerrie niet mee hoeven maken.
Nee, ik vind hem niet incompetent, maar wat meer bescheidenheid zou hem sieren als leider van een kabinet dat niet de steun van de meerderheid van de kiezers heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Rutte is incompetent. De kiezer des te meer.
Ik zal wel de enige VVD'er zijn die braakneigingen krijgt van Hans Wiegel.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Die 2 hadden samen aan de wieg kunnen staan van een LPF VVD plus evt cda kabinet. Wat zou dat toch geweldig zijn![]()
Wiegel is vooral goed in de schijn geweest tijdens zijn actieve jaren, Volkert heeft later de PVV gecreëerdquote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Kan, maar ik mag dat bourgondische wel, sigaartje wijntje en wat leuke taal uitslaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wiegel is vooral goed in de schijn geweest tijdens zijn actieve jaren, Volkert heeft later de PVV gecreëerd
Begin me niet over Berlusconi, de meest incompetente en criminele regeringsleider van de EUquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat versta jij onder conflicten? Maar een beetje pit mag er best inzitten, opkomen voor je standpunten en belangen, doet Berlusconie Merkel Obama ook/
Je snapt best wat ik bedoel, je mag best je bek opentrekken om iets voor elkaar te krijgen, iets wat JPB niet kon.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Begin me niet over Berlusconi, de meest incompetente en criminele regeringsleider van de EU
Ik mag Wiegel stiekem ook wel (al ben ik het met hem politiek gezien vrijwel volledig oneeens), alleen is ie de laatste twintig jaar steeds meer op een karikatuur van hemzelf gaan lijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar ik mag dat bourgondische wel, sigaartje wijntje en wat leuke taal uitslaan.
Jammer dat dat de politieke norm geworden is sinds Wiegelquote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar ik mag dat bourgondische wel, sigaartje wijntje en wat leuke taal uitslaan.
Prodi was best competent, alleen teveel een technocraat en daar win je zeker in een land als Italië geen stemmen mee.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef Nautilus. het volgende:
Berlusconi is niet incompetenter dan zijn voorganger, waarde Remlof.
Ik vind hem sowieso geen premier voor alle Nederlanders. Ik twijfel aan zijn beoordelingsvermogen en ik vind hem te jong voor het ambt.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem niet incompetent, maar wat meer bescheidenheid zou hem sieren als leider van een kabinet dat niet de steun van de meerderheid van de kiezers heeft.
Ordinair gebagger door sommige users. Zie verder wat ik ik FB daarover heb gemeld.quote:Waaom wou je je topic over Rutte dicht hebben trouwens?
Dat zegt natuurlijk niks, aangezien we het over Italie hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef Nautilus. het volgende:
Berlusconi is niet incompetenter dan zijn voorganger, waarde Remlof.
Tis een sympathieke vent, maar dat zijn de meeste rechtse mensen. Lekker vrolijk en niet zuur.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag Wiegel stiekem ook wel (al ben ik het met hem politiek gezien vrijwel volledig oneeens), alleen is ie de laatste twintig jaar steeds meer op een karikatuur van hemzelf gaan lijken
Ik vind dat we jouw UI moeten verbieden.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niks, aangezien we het over Italie hebben.
Ik vond de bagger nog wel meevallen, het ergste eruit gooien en weer openen vind ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso geen premier voor alle Nederlanders. Ik twijfel aan zijn beoordelingsvermogen en ik vind hem te jong voor het ambt.
Ik vind dat hij te luchtig doet over het ambt. Het gaat niet om een voorzitterschap van Veronica oid.
[..]
Ordinair gebagger door sommige users. Zie verder wat ik ik FB daarover heb gemeld.
Frames will be framesquote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tis een sympathieke vent, maar dat zijn de meeste rechtse mensen. Lekker vrolijk en niet zuur.
Dat zo'n drol jarenlang aan de macht is geholpen, tekent het gemiddelde niveau van de Italiaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Begin me niet over Berlusconi, de meest incompetente en criminele regeringsleider van de EU
Hier heb je gelijk in. Hij gaat soms op vragen van Powned in als ''heb je nog geneukt vandaag'' of iets in die geest, ik vind dat niet kunnen en zelfs een tikje ordinair. Tis geen bouwvakker.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso geen premier voor alle Nederlanders. Ik twijfel aan zijn beoordelingsvermogen en ik vind hem te jong voor het ambt.
Ik vind dat hij te luchtig doet over het ambt. Het gaat niet om een voorzitterschap van Veronica oid.
[..]
Ordinair gebagger door sommige users. Zie verder wat ik ik FB daarover heb gemeld.
En de zwakte van democratiequote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zo'n drol jarenlang aan de macht is geholpen, tekent het gemiddelde niveau van de Italiaan.
Lag het maar zo simpelquote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zo'n drol jarenlang aan de macht is geholpen, tekent het gemiddelde niveau van de Italiaan.
En dat komt mede doordat de partij met de meeste stemmen, de PCI, onder Amerikaanse dwang decennialang buiten de regering is gehouden.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef JoaC het volgende:
In Italie is het structureel mis door vakbonden en overheidsstructuren
Zo kennen we onze conservatieve users weer. Lekker verbieden.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind dat we jouw UI moeten verbieden.
Wat is er mis met bouwvakkers?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk in. Hij gaat soms op vragen van Powned in als ''heb je nog geneukt vandaag'' of iets in die geest, ik vind dat niet kunnen en zelfs een tikje ordinair. Tis geen bouwvakker.
Daar was jouw opvolger stalin ook niet vies van geloof ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:21 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zo kennen we onze conservatieve users weer. Lekker verbieden.
Jezus gast, stop eens met zo'n kindje te zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar was jouw opvolger stalin ook niet vies van geloof ik.
Niets, lekker fluiten naar meisjes. Maar dat doe je niet als premier, straks zien we Mark nog met een bermuda het binnenhof oplopen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat is er mis met bouwvakkers?
Tot de muur is dat ook logisch geweestquote:Op donderdag 28 april 2011 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat komt mede doordat de partij met de meeste stemmen, de PCI, onder Amerikaanse dwang decennialang buiten de regering is gehouden.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niets, lekker fluiten naar meisjes. Maar dat doe je niet als premier, straks zien we Mark nog met een bermuda het binnenhof oplopen.
Misschien, maar niet erg democratisch. En de reden dat er met de vakbonden nauwelijks meer te praten viel, hun stem werd zelfs bij de verkiezingen genegeerd.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef JoaC het volgende:
[..]
Tot de muur is dat ook logisch geweest
Zei ik iets verkeerd?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik eens een fatsoenlijk UI vind.
Moet je er ééntje lenen?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Of een ander mag het proberen met een nieuw topic. Ik heb er geen zin meer in.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond de bagger nog wel meevallen, het ergste eruit gooien en weer openen vind ik.
Maar ik weet nog steeds niet wie je favoriete communist is/was?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jezus gast, stop eens met zo'n kindje te zijn.
De baanzekerheid en publieke sector zijn anders socialistisch groot daarquote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien, maar niet erg democratisch. En de reden dat er met de vakbonden nauwelijks meer te praten viel, hun stem werd zelfs bij de verkiezingen genegeerd.
Neequote:
Alsjeblieft:quote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
quote:
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk in. Hij gaat soms op vragen van Powned in als ''heb je nog geneukt vandaag'' of iets in die geest, ik vind dat niet kunnen en zelfs een tikje ordinair. Tis geen bouwvakker.
De baanzekerheid al lang niet meer, dat heeft Berluska in z'n eerste ambtsperiode al veranderd.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:25 schreef JoaC het volgende:
[..]
De baanzekerheid en publieke sector zijn anders socialistisch groot daar
Italie heeft sowieso een vreemde geschiedenis he?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien, maar niet erg democratisch. En de reden dat er met de vakbonden nauwelijks meer te praten viel, hun stem werd zelfs bij de verkiezingen genegeerd.
Waarom is het toch zo moeilijk om het woord "socialistisch"goed te gebruiken?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:25 schreef JoaC het volgende:
[..]
De baanzekerheid en publieke sector zijn anders socialistisch groot daar
Die man verdient wel respect, lekker tegen Moskou aan schuren maar z'n land wel opengooien voor toerisme uit het westen en de zaak bij elkaar houden.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb mijn oog al laten vallen op Josip Tito.
Nog even en ik neem mijn UI van pinochet weer terugquote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
Dadelijk komt Oh Oh Tirol. Leuk, aapjes kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |