Vreemd, Usenet is nog steeds hetzelfde, werkt ook prima.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef Dutchnative het volgende:
Ik gebruikte altijd Usenet. Totdat dat op een gegeven moment niet meer werkte![]()
Ben maar op Torrents overgegaan die het nu ook niet meer doen![]()
Voordeel: Er wordt steeds meer in hoge kwaliteit op streaming sites geüpload en liedjes kan je converten.
Ik ben dan ook een kluns als het aankomt op PC's en dergelijke.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreemd, Usenet is nog steeds hetzelfde, werkt ook prima.
Gebruik Bittorrentquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
Gewoon U torrent, 90 procent doet het.
Ik zou met liefde op zijn graf pissen, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:03 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je mag wel wat respectvoller spreken over de overblijfselen van Pim Fortuyn.
Respectloos.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou met liefde op zijn graf pissen, eerlijk gezegd.
Die man was nu premier geweest andersquote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou met liefde op zijn graf pissen, eerlijk gezegd.
Omdat hij homo is?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:49 schreef Nautilus. het volgende:
Gelukkig mocht ik van mijn ouders niet naar Telekids kijken. Ze hadden toen al een hekel aan Carlo Boszhard.
Maar heel kort denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die man was nu premier geweest anders
Die was na een paar maanden als MP alweer weggeweest joh, dat had hij met zijn karakter echt nooit getrokken, Nederland is immers geen autoritaire staat.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die man was nu premier geweest anders
Misschien dat hij wat minder autoritair zou zijn op het moment dat het er echt op aankomt, namelijk het premierschap. Maar het klopt dat hij geen inderdaad geen makkelijk karakter had :pquote:Op donderdag 28 april 2011 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Die was na een paar maanden als MP alweer weggeweest joh, dat had hij met zijn karakter echt nooit getrokken, Nederland is immers geen autoritaire staat.
Balkenende is een watje, die zocht geen conflicten zoals Fortuijn deed.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien dat hij wat minder autoritair zou zijn op het moment dat het er echt op aankomt, namelijk het premierschap. Maar het klopt dat hij geen inderdaad geen makkelijk karakter had :p
Maar dat had JPB ook niet en die heeft het maar ook mooi 8 jaar uit gehouden. Vraag me niet hoe.
Rutte is incompetent. De kiezer des te meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Balkenende is een watje, die zocht geen conflicten zoals Fortuijn deed.
En dat is ook het laatste dat je als premier moet doen, conflicten zoeken, daarom ben ik ook zo pissig op Rutte sinds afgelopen dinsdag.
Niet van een PvdA-kabinet wellicht.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
En daarom is ook Wilders absoluut geen premiersmateriaal, gelukkig.
Rutte heeft dat goed gedaan, schijt aan die schijnheiligheid.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Balkenende is een watje, die zocht geen conflicten zoals Fortuijn deed.
En dat is ook het laatste dat je als premier moet doen, conflicten zoeken, daarom ben ik ook zo pissig op Rutte sinds afgelopen dinsdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |