quote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens zijn de Amerikaanse neo-cons, vanuit mijn perspectief, zo ongeveer de meest verderfelijke groep mensen die deze aardkloot bewandelt. Zo'n beetje op gelijke hoogte als de moslimextremisten.
Een aanhanger van het neo-conservatisme. Mensen als Cheney en Rumsfeld zijn neo-cons.quote:
Het zijn allebei reli-fascisten.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens zijn de Amerikaanse neo-cons, vanuit mijn perspectief, zo ongeveer de meest verderfelijke groep mensen die deze aardkloot bewandelt. Zo'n beetje op gelijke hoogte als de moslimextremisten.
Ze spelen allebei ook tennis. Maak je borst maar nat dan. Dat gaat de wereld de kop kosten.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het zijn allebei reli-fascisten.
Abortus is moord, het christendom als staatsreligie, lekker drugs criminaliseren.. prachtig werk!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Niemand vreest dat zij de wereld om zeep helpen. Ik constateer slechts dat het, vanuit mijn oogpunt, een idiote groep mensen betreft.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze spelen allebei ook tennis. Maak je borst maar nat dan. Dat gaat de wereld de kop kosten.
Dat zegt toch niets? Wat is jouw "oogpunt" ons waard? Jij bent b.v. schaamteloos in het smijten met termen als "Hitler" en "NSB'ers" en aanverwante. Mensen die op dergelijke manier de realiteit verliezen zijn per definitie gediskwalificeerd.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand vreest dat zij de wereld om zeep helpen. Ik constateer slechts dat het, vanuit mijn oogpunt, een idiote groep mensen betreft.
Geen idee. You tell me. Het was slechts een constatering van mijn kant. Ik dwing niemand het met mij eens te zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets? Wat is jouw "oogpunt" ons waard?
Waarom laat je de rest van de quote weg? Vond je het vervelend?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. You tell me. Het was slechts een constatering van mijn kant. Ik dwing niemand het met mij eens te zijn.
quote:
Mensen als Cheney en Rumsfeld laten zich niet leiden door een politieke stroming, dat zijn opportunisten die alleen aan zichzelf denken. Maar goed, heb je een hekel aan het neoconservatisme, aan de Republikeinse partij, of aan Republikeinen? Is Bobby Jindal een neo-con? Zo nee, waarom niet? Zo ja, maakt dat hem een verderfelijk mens?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een aanhanger van het neo-conservatisme. Mensen als Cheney en Rumsfeld zijn neo-cons.
Nee hoor, ik ontken niet dat ik de PVV heb vergeleken met de nazi's en zal dat rustig blijven doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom laat je de rest van de quote weg? Vond je het vervelend?
Daar stond namelijk het antwoord op jouw "you tell me".
Ach, ook jij hebt je beperkingen.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ontken niet dat ik de PVV heb vergeleken met de nazi's en zal dat rustig blijven doen.
Heb het vooral niet zo op de zogenaamde Straussians. Kijktip: BBV-docu Power of Nightmares.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Mensen als Cheney en Rumsfeld laten zich niet leiden door een politieke stroming, dat zijn opportunisten die alleen aan zichzelf denken. Maar goed, heb je een hekel aan het neoconservatisme, aan de Republikeinse partij, of aan Republikeinen? Is Bobby Jindal een neo-con? Zo nee, waarom niet? Zo ja, maakt dat hem een verderfelijk mens?
Simpel, af en toe moeten ethiek, normen en waarden plaats maken voor economisch gewin en je machtsbasis.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe rijm je die vriendschap trouwens met jouw diepgekoesterde wens om onze normen en waarden uit te dragen?
Dat mag je denken, "we" trachten echter wel jouw welvaartsniveau op pijl te houden, zoniet te vergroten.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moest lachen.quote:
Dat begrijpen ze niet. Zover kunnen ze niet vooruit kijken. Klagen kunnen ze wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat mag je denken, "we" trachten echter wel jouw welvaartsniveau op pijl te houden, zoniet te vergroten.
En dat doe je niet in een "eerlijkere" wereld, laten we wel wezen.
Dat is zo'n geklets. Neocons verzieken de maatschappij met hun hebzucht en haatzaaierij, daar schiet geen mens mee op behalve zijzelf.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat mag je denken, "we" trachten echter wel jouw welvaartsniveau op pijl te houden, zoniet te vergroten.
En dat doe je niet in een "eerlijkere" wereld, laten we wel wezen.
Neoconservatief: "Inmiddels al genezen van je homofilie Voorschrift?"quote:Op donderdag 28 april 2011 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, af en toe moeten ethiek, normen en waarden plaats maken voor economisch gewin en je machtsbasis.
Bronquote:D66-Tweede Kamerlid Boris van der Ham dient vandaag een initiatiefwetsvoorstel in om het eerste artikel van de grondwet aan te passen. Mede-indieners van het voorstel zijn Naïma Azough (GroenLinks) en Anja Timmer (PvdA). Bij de behandeling van de huidige grondwet in 1983 werd gekozen om vijf discriminatiegronden expliciet te benoemen godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras en geslacht als bij voorbaat verdachte discriminatiegronden. Van der Ham, Azough en Timmer willen hier nu de gronden handicap en ook hetero- of homoseksuele gerichtheid aan toevoegen.
Ze doen veel meer dan dat. Maar je licht een klein negatiefje uit en zet het breed weg.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is zo'n geklets. Neocons verzieken de maatschappij met hun hebzucht en haatzaaierij, daar schiet geen mens mee op behalve zijzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |