Noem het maar klein als er voortdurend vitriool over goede mensen wordt uitgegooid.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze doen veel meer dan dat. Maar je licht een klein negatiefje uit en zet het breed weg.
Vreemd dat je die tactiek niet gebruikt bij de andere kant. Bevooroordeeld misschien?
KV wil de politiek in. Dat belooft wat.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Mensen als Cheney en Rumsfeld laten zich niet leiden door een politieke stroming, dat zijn opportunisten die alleen aan zichzelf denken. Maar goed, heb je een hekel aan het neoconservatisme, aan de Republikeinse partij, of aan Republikeinen? Is Bobby Jindal een neo-con? Zo nee, waarom niet? Zo ja, maakt dat hem een verderfelijk mens?
Tuurlijk mag je dat.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind je een naar mens de laatste tijd als ik zo vrij mag zijn.
Dat deed ik toch ook?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Noem het maar klein als er voortdurend vitriool over goede mensen wordt uitgegooid.
Die ken ik als mijn vestzak. Wat nu?quote:
Wel, jij verdedigde de neocons en ik zeg dat het verdorven mensen zijn. Verder dan dat gaan we denkelijk niet komen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die ken ik als mijn vestzak. Wat nu?
Meningen. Ik respecteer dat.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel, jij verdedigde de neocons en ik zeg dat het verdorven mensen zijn. Verder dan dat gaan we denkelijk niet komen.
Het overdrijven vindt alleen in jouw perceptie plaats. Er is niets goeds aan neocons, ze hebben geen hart en ze zijn kwaadaardig.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Meningen. Ik respecteer dat.
Overdrijvingen stel ik wel aan de kaak.
Klopt. En mijn intellect verteld me dat ik daar een goede kijk op heb.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het overdrijven vindt alleen in jouw perceptie plaats.
Perceptie, remember?quote:Er is niets goeds aan neocons, ze hebben geen hart en ze zijn kwaadaardig.
Wie is KV?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
KV wil de politiek in. Dat belooft wat.
Kees Veugels?quote:
Geen perceptie maar feiten. Kwaadaardige campagnes en over lijken gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. En mijn intellect verteld me dat ik daar een goede kijk op heb.
[..]
Perceptie, remember?
Op fok!: KoosVogels.quote:
Nogmaals, dat is jouw perceptie.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen perceptie maar feiten. Kwaadaardige campagnes en over lijken gaan.
Ik heb gekke dingen meegemaakt in mijn 40 interessante jaren, maar nee.quote:
Mijn kwartjes vallen altijd waar ik ze wil hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is jouw perceptie.
Valt dat kwartje nog een keer of wordt langzaamaan VVD'er die geen kleingeld accepteert
Zeg, dit is POL. Geen SEX.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn kwartjes vallen altijd waar ik ze wil hebben
Daar zul je haar weer hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:20 schreef dotCommunism het volgende:
Dit is letterlijk de cyclus van de POL SC:
[ afbeelding ]
Tis ook helemaal niks meer idd.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:35 schreef Nautilus. het volgende:
Wat is dit dan een ordinair café geworden. Vroeger stond Rock_de_Braziliaan achter de tap, zat Reya aan de bar naar zijn glas te staren en waren Apropos en Monidique in de zithoek aan het pokeren. Nu klinkt er foute jaren '80-muziek uit een jukebox terwijl een mbo-scholier trots zijn rapport toont aan de bedaarde stamgasten. Tijd om af te rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |