De Telegraafquote:Op donderdag 28 april 2011 01:34 schreef golfer het volgende:
Jullie hebben serieus nog naar die idiote Telegraaf-tekkel van JC zitten kijken en luisteren?
Als je hem ooit betrapt op een eigen gedachte is het knap.
Nog spannender.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef golfer het volgende:
Laatste gast is ook bekend:
Ruud Koornstra
Duurzaam ondernemer kandidaat Eerst Kamer, met blanco lijst.
Weet niet wat jij ervan verwacht, maar zowel Seelen als Koornstra lijken mij interessante gasten en die directeur van TomTom heeft natuurlijk wel wat uit te leggen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:10 schreef Specularium het volgende:
Wat een ellende weer, lijkt DWDD wel met een wedstrijdje 'hoe saai kan je het maken?'.
Oh God, duurzaamheidquote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef golfer het volgende:
Laatste gast is ook bekend:
Ruud Koornstra
Duurzaam ondernemer kandidaat Eerst Kamer, met blanco lijst.
Dat is vandaag en morgen niet te ontlopen, ben ik bang.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef Eenskijken het volgende:
Weer dat engelse huwelijk gezeik.. ik word echt kotsmisselijk van..
2 miljard kijkers kijken morgen live in meer dan 150 landen van China t/m Australie en de USA, dus Nederland is absoluut niet het enige land. 9/10 andere landen besteden er dus juist wel aandacht aan.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
hebben we in nederland niets belangrijkers te doen dan een beetje te kijken naar wat engeland zoal doet?het is triest gesteld met het land.. In nederland wordt er absurd veel aandacht aan besteed, ik denk dat 9/10 andere landen hier geen aandacht aan besteden.. en terecht.
Ze hebben waarschijnlijk de gastenlijst aangepast n.a.v. mijn eerdere postquote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef golfer het volgende:
Gastenlijst is alweer veranderd:
#
Albert Drent
Oud-directeur van het Hofnarretje reageert op de vele aangiften tegen hem.
#
Hieke Jippes
Correspondent over het huwelijk van William en Kate.
#
Joost Seelen
Maakte documentaire over Nederlandse SS'ers tijdens WO II.
2 Miljard kijkers die live gaan kijken? Ik geloof er geen zak vanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
2 miljard kijkers kijken morgen live in meer dan 150 landen van China t/m Australie en de USA, dus Nederland is absoluut niet het enige land. 9/10 andere landen besteden er dus juist wel aandacht aan.
Dan geloof je het niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:03 schreef Doler12 het volgende:
2 Miljard kijkers die live gaan kijken? Ik geloof er geen zak van
Overigens vinden ze het in Engeland overdreven en zullen er alom mensen zijn die daar geen aandacht aanbesteden. Waar ik mij in kan vinden.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
2 miljard kijkers kijken morgen live in meer dan 150 landen van China t/m Australie en de USA, dus Nederland is absoluut niet het enige land. 9/10 andere landen besteden er dus juist wel aandacht aan.
Als je even terugleest dan weet je het.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
Ik schakel net in, wie is die slissende viezerik op mijn beeldscherm?
De man heeft een ziekte en een spraakgebrek.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, wat een gast. Is ie elke dag dronken ofzo?
Net bij Powned ook al....
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef fespo het volgende:
Wat zegt een kip met een spraakgebrek ??
Fok! Fok! Fok! Fok! Fok! Fok!
Ah, sorry dan, mijn fout.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
De man heeft een ziekte en een spraakgebrek.
En als het een hunk van een vent was, was er niets aan het handje zekerquote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef cobain1994 het volgende:
This man is guilty as hell... And sick.. En heeft een spraakgebrek door wat ontbrekende tanden...
True. Je kunt niet op uiterlijk afgaan. Kijk maar naar seriemoordenaars.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En als het een hunk van een vent was, was er niets aan het handje zeker
Wat ben ik blij dat niet iedereen rechter is
Hoe ziet dat er uit?quote:
En alleen al daarom ben ik blij dat rechters niet op uiterlijk zullen (ver)oordelen, zoals de Fok!ertjes hier wel al meteen doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef marcodej het volgende:
Alleen al door zijn uitstraling staat deze man al 3-0 achter.
Tandsteen en pus...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef foxbow het volgende:
wat was dat witte spul op zijn onderlipna een slokje water was het eindelijk weg
Hij ziet er uit als een computernerd. Nou sluit dan half FOK! maar op.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef marcodej het volgende:
Alleen al door zijn uitstraling staat deze man al 3-0 achter.
Ik veroordeel hem niet, ik zeg alleen dat hij gewoon 3-0 achter staat. Lullig voor hem, maar het is nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
En alleen al daarom ben ik blij dat rechters niet op uiterlijk zullen (ver)oordelen, zoals de Fok!ertjes hier wel al meteen doen.
Op grond waarvan heb je die ervaring om iemand aan z'n uiterlijk als pedo te kunnen herkennen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:19 schreef Averroes het volgende:
Ik schakel net in en dat was precies mijn gedachte!
Nee. Speekselconcentraat.quote:
Ik werk bij de technische recherche.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Op grond waarvan heb je die ervaring om iemand aan z'n uiterlijk als pedo te kunnen herkennen?
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
De man komt bij mij oprecht over.
Zeker..hij is wat naief geweest en heeft bepaalde zaken misschien onvoldoende gezien, maar hij is zelf niet schuldig aan misbruik.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Averroes het volgende:
[..]
Ik werk bij de technische recherche.
Daarvoor zal je op z'n minst de basisschool afgemaakt moeten hebben en gezien het niveau van jouw reacties betwijfel ik dat.quote:
/carequote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor zal je op z'n minst de basisschool afgemaakt moeten hebben en gezien het niveau van jouw reacties betwijfel ik dat.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef UncleDolan het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan Milton uit Office Space.
Als dat een reden voor veroordeling is in Nederland kunnen ze alle PVV-stemmers meteen de bak ingooien.quote:
Kom je wel eens buiten? De meeste mensen zijn namelijk onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:23 schreef Lagrinta het volgende:
Ik zeg het niet vaak en doe het ook niet graag maar deze man heeft zn uiterlijk absoluut niet mee.
Net zo'n bord voor de kop als pedo ad....quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind het wel moedig van hem om daar te zitten, want wie zegt niet dat er straks een paar ouders voor de studie staan om hem overhoop te steken.
Je was nog zo goed bezig vanavondquote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Als dat een reden voor veroordeling is in Nederland kunnen ze alle PVV-stemmers meteen de bak ingooien.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef UncleDolan het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan Milton uit Office Space.
Was jij niet voor vrij wapenbezit? Ja, dan kun zoiets emotioneels wel verwachten inderdaad maar dan met een pistooltje.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind het wel moedig van hem om daar te zitten, want wie zegt niet dat er straks een paar ouders voor de studie staan om hem overhoop te steken.
Waarom heb je het steeds over 'iemand daarom veroordelen'? Mensen constateren hier dat hij in deze zaak zijn uitstraling niet mee heeft. Lullig, maar dat kan.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Als dat een reden voor veroordeling is in Nederland kunnen ze alle PVV-stemmers meteen de bak ingooien.
Als je de zaak gevolgd had dan had je kunnen weten dat er tegen hem aangifte is gedaan en dat er een rechtszaak aan komt.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef marcodej het volgende:
Waarom heb je het steeds over 'iemand daarom veroordelen'? Mensen constateren hier dat hij in deze zaak zijn uitstraling niet mee heeft. Lullig, maar dat kan.
Onzin wat je vertelt, als er nu ouders zijn die hem wat aan willen doen dan hebben ze geen vuurwapens nodig, dan pakken ze gewoon een auto of een mes en djoeken ze hem.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Was jij niet voor vrij wapenbezit? Ja, dan kun zoiets emotioneels wel verwachten inderdaad maar dan met een pistooltje.
Als je niet beter zou weten zou je denken dat het een pedo isquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als je niet beter zou weten zou je denken dat het een pedo is
Voor het gerecht slepen die vrouw!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik neem het op in HD..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kan iedereen dat huwelijk bekijken dan, heeft niemand school/werk/andere hobby's
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen saaie kut levens hebben die toch ergens mee opgevuld moeten worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef Ebbao het volgende:
Waarom vinden mensen dat huwelijk toch interessant
Omdat er weer een scheiding aankomt... Maar dan moeten ze wel eerst trouwen..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef Ebbao het volgende:
Waarom vinden mensen dat huwelijk toch interessant
Nog even die SS'ers zienquote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een onzin dit. Dat huwelijk.
Niet geïnteresseerd, lekker slapen!
Ten eerste ik vertel helemaal niks. Ik stel je een vraag. Mijn vraag ging over de emotie. En, ah okay.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onzin wat je vertelt, als er nu ouders zijn die hem wat aan willen doen dan hebben ze geen vuurwapens nodig, dan pakken ze gewoon een auto of een mes en djoeken ze hem.
Dan bewijst alleen maar dat als deze pedo-directeur een vuurwapen zou mogen dragen hij tenminste nog een redelijke kans zou hebben om zichzelf de verdedigen, met streng wapenbezit is hij de grillen van de maatschappij uitgezet.
Ik hoop van harte dat jij als pistolenpaultje je verstand bij elkaar weet te houden want je reageerde zeer meelevend qua neersteken etc.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
Ik denk dat Charles wordt overgeslagen hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Hij wordt toch pas over 80 jaar koning, eerst moet Charles nog
ja daar wacht ik ook op, maar dat zal wel een interviewtje zijn van 3 minquote:
Is dat die schele die met bomen praat?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:35 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wij hebben altijd Christina nog..
Irene is met de bomen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dat die schele die met bomen praat?
Ik heb de zaak gevolgd. Dank je.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je de zaak gevolgd had dan had je kunnen weten dat er tegen hem aangifte is gedaan en dat er een rechtszaak aan komt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dat die schele die met bomen praat?
Zoiets als ditquote:Op donderdag 28 april 2011 23:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja daar wacht ik ook op, maar dat zal wel een interviewtje zijn van 3 min
Ja.quote:
Ze slaan Charles over is de verwachting.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Hij wordt toch pas over 80 jaar koning, eerst moet Charles nog
Jij stelt in jouw post dat als mensen een vuurwapen in huis hebben, ze wél voor de studie staan als ze emotioneel opgebracht zijn, en als ze dat niet hebben dat ze er niet staan.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Ten eerste ik vertel helemaal niks. Ik stel je een vraag. Mijn vraag ging over de emotie. En, ah okay.
Vind het wel wat apart zo'n post tussen neus en lippen door. En dat van iemand die kennelijk vuurwapens in zijn huisje heeft liggen.
Ik reageerde helemaal niet meelevend, het is gewoon een insinuatie van jouw kant omdat jij geen argumenten voor je bewering hebt.quote:Ik hoop van harte dat jij als pistolenpaultje je verstand bij elkaar weet te houden want je reageerde zeer meelevend qua neersteken etc.
Ze trouwen op huwelijkse voorwaarden heb ik begrepen en als het mis gaat heeft zij nergens recht op. Zelfs geen voogdij over eventuele kinderen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Maar er word wel heel veel van verwacht, dat kan bijna niet goed gaan op den duur..
Ik denk dat hij een tussenkoning wordt.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze slaan Charles over is de verwachting.
Kate en William hebben sowieso al een lange relatie, zijn veel stabieler dan zijn ouders waren. En dit koppel lijkt wél van elkaar te houden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Maar er word wel heel veel van verwacht, dat kan bijna niet goed gaan op den duur..
ja man. Geweldige kerel toch die Adolfquote:
Mag ik weten wat je daar in godsnaam boeiend aan vindquote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kate en William hebben sowieso al een lange relatie, zijn veel stabieler dan zijn ouders waren. En dit koppel lijkt wél van elkaar te houden.
'ein guter Kerl' volgens Jopie Heestersquote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja man. Geweldige kerel toch die Adolf
Jij vind dat niet boeient?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef Averroes het volgende:
[..]
Mag ik weten wat je daar in godsnaam boeient aan vind?
2 mei.quote:
Jopie toch......quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
'ein guter Kerl' volgens Jopie Heesters
Ik vind het gewoon leuk om te zien, sommige mensen hebben dat met voetbal.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef Averroes het volgende:
[..]
Mag ik weten wat je daar in godsnaam boeiend aan vind?
Jongen, ik stel helemaal niks. Ik herken jou als een van die emotionele prowapenschreeuwers uit die reeks. Samen met die user 'Vergezocht' en nu val je me weer op. Lekker aanvallen. Maar ik vind het een naar idee dat jij vuurwapens in je huis hebt. Want je kunt je altijd zo lekker emotioneel inleven.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij stelt in jouw post dat als mensen een vuurwapen in huis hebben, ze wél voor de studie staan als ze emotioneel opgebracht zijn, en als ze dat niet hebben dat ze er niet staan.
Onzin.
[..]
Ik reageerde helemaal niet meelevend, het is gewoon een insinuatie van jouw kant omdat jij geen argumenten voor je bewering hebt.
Wat is er, kind?quote:
Jij moet bij de recherche!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef henkde_j het volgende:
Allemaal pedo hoofden, ik zweer het je!
Collega!quote:
Of op een schietcluppie.quote:
Tsja...onverbeterlijk.quote:
Maandag 22:55 Ncrv ned 2...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wanneer wordt het uitgezonden, niet kunnen horen ;p?
De herhaling..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Maandagavond 5 voor 11 maarja, dan kijken wij natuurlijk P&W.
Ik wil ze de kost niet geven..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef Averroes het volgende:
Godverdomme die shit word nog live uitgezonden ook. Als je daar vrijwillig naar gaat kijken zit er toch echt wel een steekje los.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef Averroes het volgende:
Godverdomme die shit word nog live uitgezonden ook. Als je daar vrijwillig naar gaat kijken zit er toch echt wel een steekje los.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef Averroes het volgende:
Voor de duidelijkheid. Ik heb het over dat huwelijk dat morgen live word uitgezonden. Niet over die docu.quote:
ja maar om daar nu zoveel krachttermen tegenaan te smijten pleit niet echt voor je.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:56 schreef Averroes het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid. Ik heb het over dat huwelijk dat morgen live word uitgezonden. Niet over die docu.
Maak mijn punt wel duidelijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar om daar nu zoveel krachttermen tegenaan te smijten pleit niet echt voor je.
Als je dat een naar idee vindt dan heb ik nog een naar idee voor je:quote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Jongen, ik stel helemaal niks. Ik herken jou als een van die emotionele prowapenschreeuwers uit die reeks. Samen met die user 'Vergezocht' en nu val je me weer op. Lekker aanvallen. Maar ik vind het een naar idee dat jij vuurwapens in je huis hebt. Want je kunt je altijd zo lekker emotioneel inleven.
Heeft Queen Mom je ooit anaal vernederd?quote:
Dat wapenverlof is inderdaad lachen, gieren brullen. Stelt niks voor en heb je sowieso altijd binnen een jaar. Iedere debiel kan het halen. Zoveel is inmiddels wel naar voren gekomen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je dat een naar idee vindt dan heb ik nog een naar idee voor je:
Ik heb van de overheid wederom een uitnodiging gekregen om gezamelijk met hun en hun wapens aan mijn schutterskunsten te oefenen, dat zelfs na een uitgebreide screening (die een stuk dieper gaat dan die voor een wapenverlof).
Ik laat mij door jou niet provoceren zodat je zogenaamd je "gelijk" kunt halen, mijn emoties heb ik uitstekend onder de controle, ook als men probeert het bloed onder mijn nagels vandaan te krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat wapenverlof is inderdaad lachen, gieren brullen. Stelt niks voor en heb je sowieso altijd binnen een jaar. Iedere debiel kan het halen. Zoveel is inmiddels wel naar voren gekomen.
Ga je nog even spannend vaag doorposten met je schuttertalent of kom je nu gewoon even concreet met de binten op tafel?
Je geeft dus geen antwoord.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik laat mij door jou niet provoceren zodat je zogenaamd je "gelijk" kunt halen, mijn emoties heb ik uitstekend onder de controle, ook als men probeert het bloed onder mijn nagels vandaan te krijgen.
En het doet me deugd om te weten dat mensen met jouw karakter iig geen wapenverlof zouden krijgen.
Schutterende nepschutter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik geef jouw idd geen antwoord.
Idd, je hebt helemaal gelijk.quote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, je hebt helemaal gelijk.
Maar voor het geval dat, waak ik wel over jou (niet persoonlijk, algemeen).
Nou nou, 24 april nieuws in de Telegraaf (link) en nu al op FOK!quote:
So? Zolang de docu nog niet uitgezonden is, doet dat er niet toe. Bovendien kwamen P&W gisteren toch ook pas met dit onderwerp op te proppen. Ik snap het probleem niet. Die documaker voert gewoon een perscampagne de weken voordat de docu uitgezonden wordt. Ik had het net zo goed zondag kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Nou nou, 24 april nieuws in de Telegraaf (link) en nu al op FOK!Niet alles wat je hoort of ziet op tv is nieuws, pberends.
Dat laatste was sowieso niet gebeurd, want over alles wat jij hoort bij P&W en DWDD of leest op Mediacourant moet dwangmatig meteen een stukje worden op de FP.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:51 schreef pberends het volgende:
[..]
So? Zolang de docu nog niet uitgezonden is, doet dat er niet toe. Bovendien kwamen P&W gisteren toch ook pas met dit onderwerp op te proppen. Ik snap het probleem niet. Die documaker voert gewoon een perscampagne de weken voordat de docu uitgezonden wordt. Ik had het net zo goed zondag kunnen plaatsen.
He, ik ben niet de enige die mij soms ergert aan de zogenaamde nieuwsgaring van pberends.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef Mike het volgende:
Dat laatste was sowieso niet gebeurd, want alles wat jij hoort bij P&W en DWDD of leest op Mediacourant moet dwangmatig meteen een stukje worden op de FP.
Edit: da's ook maar een kleine persoonlijke ergernis. Mensen die die drie bronnen niet zien, vinden het vast leuke berichtjes.
De views zijn prima, dus schijnbaar heeft het sowieso wat waardequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat laatste was sowieso niet gebeurd, want over alles wat jij hoort bij P&W en DWDD of leest op Mediacourant moet dwangmatig meteen een stukje worden op de FP.
Edit: da's ook maar een kleine persoonlijke ergernis. Mensen die die drie bronnen niet zien, vinden het vast leuke berichtjes.
Ach, donderstraal toch op man.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:25 schreef golfer het volgende:
[..]
He, ik ben niet de enige die mij soms ergert aan de zogenaamde nieuwsgaring van pberends.
Maak er een nieuwsstukje van, leipo.quote:
Das een kwaliteit hoor, nieuwsstukjes maken.quote:
Voor Edje Davids was ze knapper.quote:
Het is altijd grappig dat Rouvoet met volle overtuiging zijn "ChristenUnie-verhaal" vertelt, maar ik ondertussen nooit iets inhoudelijks van de man hoort. Wtf is dat? Waar staat ie dan voor...quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:20 schreef golfer het volgende:
Herhaling bekeken. Nogal vaag allemaal, vooral dat Rouvoet gedeelte.
Laat me raden... Bart Chabot, Patricia Paay en Clown Bassie zijn te gast?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond is de hele uitzending gewijd de dood van de terroristenleider OBL.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Laat me raden... Bart Chabot, Patricia Paay en Clown Bassie zijn te gast?
quote:-GroenLinks-buitenlandwoordvoerder Mariko Peters
-Oud-correspondent VS Max Westerman
-Advocaat internationaal recht Geert-Jan Knoops
-Terrorismedeskundige Glenn Schoen
-Columnist en blogger Hassnae Bouazza
-Overlevende van 9/11 Rolf Draak.
De leukste uitzendingen zijn juist als de line up Suckedquote:
Maar jij hebt het meer over de SGP. ChristenUnie is niet zo radicaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef tong80 het volgende:
Ik verbaas me er weer over.
De Christen Unie kijket geen TV en heeft geen PC.
Alsof je in de jaren 60 geen TV en radio had.
Wat een idioten.
Hebben ze wel gas en stromend water ?
Leuk niet, maar wel interessant. Die wordt door ons opgenomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef msnk het volgende:
Vanavond om 23:00 is er ook een leuke docu op NL2
Leer mij Zuilichem kennen vlak bij Bommel.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar jij hebt het meer over de SGP. ChristenUnie is niet zo radicaal.
Wat is er dan ?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk niet, maar wel interessant. Die wordt door ons opgenomen.
Interessant, maar wel erg veel gasten... en dat slachtoffer hadden ze beter thuis kunnen latenquote:
De docu Zwarte Soldaten over Nederlanders diw bij de Waffen-SS zaten.quote:
Waarom zou je het opnemen als je het gewoon via de televisie op uitzendinggemist kunt terugkijken of via internet als het eerste niet tot de mogelijkheid behoort.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja ik zag het voorstukje. Belooft veel.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
De docu Zwarte Soldaten over Nederlanders diw bij de Waffen-SS zaten.
Wij hebben geen Uitzending Gemist op onze TV en via UG op de PC vind ik het niet lekker kijken, dus nemen we het op de DVD-recorder op.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom zou je het opnemen als je het gewoon via de televisie op uitzendinggemist kunt terugkijken of via internet als het eerste niet tot de mogelijkheid behoort.
Leuk interessant danquote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
55 minuten.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef msnk het volgende:
Leuk interessant dan
Wellicht P&W 's nachts de herhaling van bekijken dan. Hoelang duurt die docu eigenlijk?
Hij zit al bij uitgesprokenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:19 schreef DrDentz het volgende:
Misschien leuk om Maarten van Rossem uit te nodigen, als 'Amerikadeskundige'.
Thx voor de reminder, was het al vergeten.quote:
Omdat je het dan in HD kunt terugkijken en het gewoon heel eenvoudig met druk-op-de-knop werkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom zou je het opnemen als je het gewoon via de televisie op uitzendinggemist kunt terugkijken of via internet als het eerste niet tot de mogelijkheid behoort.
quote:
Anders weten de kijkers niet wie Bin Laden was.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:15 schreef mr-green het volgende:
Wat heeft het nou weer voor toegevoegde waarde om nog een keer te horen hoe het er allemaal aan toe ging op 9/11???
Misschien omdat er een verband is tussen die datum en de dood van Osama Bin Laden.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:15 schreef mr-green het volgende:
Wat heeft het nou weer voor toegevoegde waarde om nog een keer te horen hoe het er allemaal aan toe ging op 9/11???
LOLquote:Op maandag 2 mei 2011 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Anders weten de kijkers niet wie Bin Laden was.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien omdat er een verband is tussen die datum en de dood van Osama Bin Laden.
Misschien is het interessant voor de talloze 15-jarigen die vandaag idiote dingen op twitter hebben gezet.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:15 schreef mr-green het volgende:
15 jarige die P&W kijken?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Misschien is het interessant voor de talloze 15-jarigen die vandaag idiote dingen op twitter hebben gezet.
Dankje voor deze melding.quote:
Daar wordt het er niet interessanter op.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien omdat er een verband is tussen die datum en de dood van Osama Bin Laden.
Ja, maar ik hoor ook liever een andere insteek nu eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
Als hij 'm nou gewoon niet z'n gang had laten gaan...quote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Beetje sneu voor Bush wel dat hij 'm niet te pakken heeft gekregen
Dus jij bent zo'n inside jobberquote:Op maandag 2 mei 2011 23:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als hij 'm nou gewoon niet z'n gang had laten gaan...
het was de top 6 van COD:Mw2/BOquote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het is wel echt een beetje a la een spel/film hoe het gegaan is. De beste van de beste gestuurd om de meest gezochte persoon ter wereld te vinden. En dan zonder slachtoffers
Chuck Norrisquote:Op maandag 2 mei 2011 23:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wie is nou beter, de Seals of delta force?
In een film zouden er waarschijnlijk om het spannend en dramatisch te maken wel een paar slachtoffers zijn gevallenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het is wel echt een beetje a la een spel/film hoe het gegaan is. De beste van de beste gestuurd om de meest gezochte persoon ter wereld te vinden. En dan zonder slachtoffers
Zonder slachtoffers?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Neuh, gewoon achterdochtig.quote:
Beiden. Dit zijn echt de beste militairen die er zijn, die moet je niet achter je aan hebben. Vergelijkbaar met de SAS uit de UK.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wie is nou beter, de Seals of delta force?
Goeie? Wat versta onder "goeie", en wie bepaalt dat?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zonder slachtoffers aan de kant van de "goeie",
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |