En als het een hunk van een vent was, was er niets aan het handje zekerquote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef cobain1994 het volgende:
This man is guilty as hell... And sick.. En heeft een spraakgebrek door wat ontbrekende tanden...
True. Je kunt niet op uiterlijk afgaan. Kijk maar naar seriemoordenaars.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En als het een hunk van een vent was, was er niets aan het handje zeker
Wat ben ik blij dat niet iedereen rechter is
Hoe ziet dat er uit?quote:
En alleen al daarom ben ik blij dat rechters niet op uiterlijk zullen (ver)oordelen, zoals de Fok!ertjes hier wel al meteen doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef marcodej het volgende:
Alleen al door zijn uitstraling staat deze man al 3-0 achter.
Tandsteen en pus...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef foxbow het volgende:
wat was dat witte spul op zijn onderlipna een slokje water was het eindelijk weg
Hij ziet er uit als een computernerd. Nou sluit dan half FOK! maar op.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef marcodej het volgende:
Alleen al door zijn uitstraling staat deze man al 3-0 achter.
Ik veroordeel hem niet, ik zeg alleen dat hij gewoon 3-0 achter staat. Lullig voor hem, maar het is nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
En alleen al daarom ben ik blij dat rechters niet op uiterlijk zullen (ver)oordelen, zoals de Fok!ertjes hier wel al meteen doen.
Op grond waarvan heb je die ervaring om iemand aan z'n uiterlijk als pedo te kunnen herkennen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:19 schreef Averroes het volgende:
Ik schakel net in en dat was precies mijn gedachte!
Nee. Speekselconcentraat.quote:
Ik werk bij de technische recherche.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Op grond waarvan heb je die ervaring om iemand aan z'n uiterlijk als pedo te kunnen herkennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |