En als het een hunk van een vent was, was er niets aan het handje zekerquote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef cobain1994 het volgende:
This man is guilty as hell... And sick.. En heeft een spraakgebrek door wat ontbrekende tanden...
True. Je kunt niet op uiterlijk afgaan. Kijk maar naar seriemoordenaars.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En als het een hunk van een vent was, was er niets aan het handje zeker
Wat ben ik blij dat niet iedereen rechter is
Hoe ziet dat er uit?quote:
En alleen al daarom ben ik blij dat rechters niet op uiterlijk zullen (ver)oordelen, zoals de Fok!ertjes hier wel al meteen doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef marcodej het volgende:
Alleen al door zijn uitstraling staat deze man al 3-0 achter.
Tandsteen en pus...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef foxbow het volgende:
wat was dat witte spul op zijn onderlipna een slokje water was het eindelijk weg
Hij ziet er uit als een computernerd. Nou sluit dan half FOK! maar op.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef marcodej het volgende:
Alleen al door zijn uitstraling staat deze man al 3-0 achter.
Ik veroordeel hem niet, ik zeg alleen dat hij gewoon 3-0 achter staat. Lullig voor hem, maar het is nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
En alleen al daarom ben ik blij dat rechters niet op uiterlijk zullen (ver)oordelen, zoals de Fok!ertjes hier wel al meteen doen.
Op grond waarvan heb je die ervaring om iemand aan z'n uiterlijk als pedo te kunnen herkennen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:19 schreef Averroes het volgende:
Ik schakel net in en dat was precies mijn gedachte!
Nee. Speekselconcentraat.quote:
Ik werk bij de technische recherche.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Op grond waarvan heb je die ervaring om iemand aan z'n uiterlijk als pedo te kunnen herkennen?
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
De man komt bij mij oprecht over.
Zeker..hij is wat naief geweest en heeft bepaalde zaken misschien onvoldoende gezien, maar hij is zelf niet schuldig aan misbruik.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Averroes het volgende:
[..]
Ik werk bij de technische recherche.
Daarvoor zal je op z'n minst de basisschool afgemaakt moeten hebben en gezien het niveau van jouw reacties betwijfel ik dat.quote:
/carequote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor zal je op z'n minst de basisschool afgemaakt moeten hebben en gezien het niveau van jouw reacties betwijfel ik dat.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef UncleDolan het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan Milton uit Office Space.
Als dat een reden voor veroordeling is in Nederland kunnen ze alle PVV-stemmers meteen de bak ingooien.quote:
Kom je wel eens buiten? De meeste mensen zijn namelijk onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:23 schreef Lagrinta het volgende:
Ik zeg het niet vaak en doe het ook niet graag maar deze man heeft zn uiterlijk absoluut niet mee.
Net zo'n bord voor de kop als pedo ad....quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind het wel moedig van hem om daar te zitten, want wie zegt niet dat er straks een paar ouders voor de studie staan om hem overhoop te steken.
Je was nog zo goed bezig vanavondquote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Als dat een reden voor veroordeling is in Nederland kunnen ze alle PVV-stemmers meteen de bak ingooien.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef UncleDolan het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan Milton uit Office Space.
Was jij niet voor vrij wapenbezit? Ja, dan kun zoiets emotioneels wel verwachten inderdaad maar dan met een pistooltje.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind het wel moedig van hem om daar te zitten, want wie zegt niet dat er straks een paar ouders voor de studie staan om hem overhoop te steken.
Waarom heb je het steeds over 'iemand daarom veroordelen'? Mensen constateren hier dat hij in deze zaak zijn uitstraling niet mee heeft. Lullig, maar dat kan.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Als dat een reden voor veroordeling is in Nederland kunnen ze alle PVV-stemmers meteen de bak ingooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |