Als je de zaak gevolgd had dan had je kunnen weten dat er tegen hem aangifte is gedaan en dat er een rechtszaak aan komt.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef marcodej het volgende:
Waarom heb je het steeds over 'iemand daarom veroordelen'? Mensen constateren hier dat hij in deze zaak zijn uitstraling niet mee heeft. Lullig, maar dat kan.
Onzin wat je vertelt, als er nu ouders zijn die hem wat aan willen doen dan hebben ze geen vuurwapens nodig, dan pakken ze gewoon een auto of een mes en djoeken ze hem.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Was jij niet voor vrij wapenbezit? Ja, dan kun zoiets emotioneels wel verwachten inderdaad maar dan met een pistooltje.
Als je niet beter zou weten zou je denken dat het een pedo isquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als je niet beter zou weten zou je denken dat het een pedo is
Voor het gerecht slepen die vrouw!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik neem het op in HD..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kan iedereen dat huwelijk bekijken dan, heeft niemand school/werk/andere hobby's
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen saaie kut levens hebben die toch ergens mee opgevuld moeten worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef Ebbao het volgende:
Waarom vinden mensen dat huwelijk toch interessant
Omdat er weer een scheiding aankomt... Maar dan moeten ze wel eerst trouwen..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef Ebbao het volgende:
Waarom vinden mensen dat huwelijk toch interessant
Nog even die SS'ers zienquote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een onzin dit. Dat huwelijk.
Niet geïnteresseerd, lekker slapen!
Ten eerste ik vertel helemaal niks. Ik stel je een vraag. Mijn vraag ging over de emotie. En, ah okay.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onzin wat je vertelt, als er nu ouders zijn die hem wat aan willen doen dan hebben ze geen vuurwapens nodig, dan pakken ze gewoon een auto of een mes en djoeken ze hem.
Dan bewijst alleen maar dat als deze pedo-directeur een vuurwapen zou mogen dragen hij tenminste nog een redelijke kans zou hebben om zichzelf de verdedigen, met streng wapenbezit is hij de grillen van de maatschappij uitgezet.
Ik hoop van harte dat jij als pistolenpaultje je verstand bij elkaar weet te houden want je reageerde zeer meelevend qua neersteken etc.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind het wel moedig van hem om daar te zitten, want wie zegt niet dat er straks een paar ouders voor de studie staan om hem overhoop te steken.
Ik denk dat Charles wordt overgeslagen hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Hij wordt toch pas over 80 jaar koning, eerst moet Charles nog
ja daar wacht ik ook op, maar dat zal wel een interviewtje zijn van 3 minquote:
Is dat die schele die met bomen praat?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:35 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wij hebben altijd Christina nog..
Irene is met de bomen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dat die schele die met bomen praat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |