2 miljard kijkers kijken morgen live in meer dan 150 landen van China t/m Australie en de USA, dus Nederland is absoluut niet het enige land. 9/10 andere landen besteden er dus juist wel aandacht aan.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
hebben we in nederland niets belangrijkers te doen dan een beetje te kijken naar wat engeland zoal doet?het is triest gesteld met het land.. In nederland wordt er absurd veel aandacht aan besteed, ik denk dat 9/10 andere landen hier geen aandacht aan besteden.. en terecht.
Ze hebben waarschijnlijk de gastenlijst aangepast n.a.v. mijn eerdere postquote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef golfer het volgende:
Gastenlijst is alweer veranderd:
#
Albert Drent
Oud-directeur van het Hofnarretje reageert op de vele aangiften tegen hem.
#
Hieke Jippes
Correspondent over het huwelijk van William en Kate.
#
Joost Seelen
Maakte documentaire over Nederlandse SS'ers tijdens WO II.
2 Miljard kijkers die live gaan kijken? Ik geloof er geen zak vanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
2 miljard kijkers kijken morgen live in meer dan 150 landen van China t/m Australie en de USA, dus Nederland is absoluut niet het enige land. 9/10 andere landen besteden er dus juist wel aandacht aan.
Dan geloof je het niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:03 schreef Doler12 het volgende:
2 Miljard kijkers die live gaan kijken? Ik geloof er geen zak van
Overigens vinden ze het in Engeland overdreven en zullen er alom mensen zijn die daar geen aandacht aanbesteden. Waar ik mij in kan vinden.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
2 miljard kijkers kijken morgen live in meer dan 150 landen van China t/m Australie en de USA, dus Nederland is absoluut niet het enige land. 9/10 andere landen besteden er dus juist wel aandacht aan.
Als je even terugleest dan weet je het.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
Ik schakel net in, wie is die slissende viezerik op mijn beeldscherm?
De man heeft een ziekte en een spraakgebrek.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, wat een gast. Is ie elke dag dronken ofzo?
Net bij Powned ook al....
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef fespo het volgende:
Wat zegt een kip met een spraakgebrek ??
Fok! Fok! Fok! Fok! Fok! Fok!
Ah, sorry dan, mijn fout.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
De man heeft een ziekte en een spraakgebrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |